Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En in jouw geval is dat dus duidelijk...maar bij hem weten we dat niet, dus vind ik het wel degelijk een relevante vraag...
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik zou t wel doen. Je bouwt ook samen weer een leven op en met die mensen houd je heus nog wel contact als je dat beiden (die persoon en jij) wilt. Het is denk ik net zoiets als verhuizen alleen nu ga je niet met je papa en mama en broertjes en zusjes, maar ga je in je eentje weg. En ach, de rest is dus ook al genoemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ookal verhuis je binnen NL, je blijft altijd een outsider in dat gebied ![]() Vind ik dus een oneerlijke relatie.......t zou voor mij een bron van irritaties zijn. Die situatie van Andijvie kan ik enigzins inkomen, omdat zijn moeder ziek is. Maar dan de vraag: wat als jouw moeder ineens ziek wordt, verhuis je dan weer terug? Dacht het niet? Daarom ben ik er meer voor om ergens in t midden te gaan wonen, dat lijkt mij handiger, als je allebei uit 2 uithoeken komt ![]() Ook als mijn vriend (niet dat ik die heb.......maja niet echt relevant naja boeie) tegen mij zou zeggen van: kom ik kom bij jou wonen, harstikke leuk daaro! Dan zou ik het nog moeilijk vinden....... Ik bedenk me trouwens ineens dat als je ver uit elkaar woont in NL de één bijvoorbeeld aan het strand woont en de ander tussen de boeren ![]() Ja lastig, lastig.......heb je met samenwonen gewoon al n probleem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dacht het wel dus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||