Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 18:02
MaTtHiJzZz
MaTtHiJzZz is offline
hey,

ik heb een vraagje: hoelang duurd het voordat jullie klaarkomen door af te trekken (gemiddeld)?

het is maar een vraag om te kjiken ofdat alles nog werkt haha
Oud 16-06-2002, 18:07
Bart Erik
Bart Erik is offline
op je 13 jaar hoef je daar niet echt van wakker te liggen......

ga maar naar pokemon kijken ofzo...
Oud 16-06-2002, 18:12
MaTtHiJzZz
MaTtHiJzZz is offline
Citaat:
Bart Erik schreef:

ik lig er juist wel wakker van dat is het nou juist. mijn vriendjes hebben het er altijd over dat ze 3/4 keer per dag klaarkomen, maar mij is het nog maar 1 keer gelukt. Willen jullie mij a.u.b. helpen?

P.S. ik kijk geen pokemon meer, maar de latere films op v8
Oud 16-06-2002, 18:50
Rosie
Rosie is offline
jakk, ik was van plan hier even serieus op te reageren maar na de opmerking van v8 neem ikl dit helemaaaal niet meer serieus.
Zoek fijn een vriendin die met je piemeltje wil spelen of vraag je vriendjes het even.. misschien helpt dat
Oud 16-06-2002, 18:54
miss_virus
miss_virus is offline
zeg de stofzuiger slang erop, of vraag het je pappie eens tis tenstotte toch vaderdag maybe he wants to help you
Oud 16-06-2002, 18:56
Squall
Squall is offline
Waarom neem je niet zo goudvis van je en laat je die op je pikkie zuigen je kan het ook met je hond doen of je kat maar ja die bijten je lul eraf of hou je wel van een beetje kinky
Oud 16-06-2002, 18:57
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Squall schreef:
Waarom neem je niet zo goudvis van je en laat je die op je pikkie zuigen je kan het ook met je hond doen of je kat maar ja die bijten je lul eraf of hou je wel van een beetje kinky
tuurlijk of neem van die bloedzuigers en zet die erop
Oud 16-06-2002, 18:58
Squall
Squall is offline
ik heb jou liever schat!
Oud 16-06-2002, 18:59
Tha Ice
Tha Ice is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

tuurlijk of neem van die bloedzuigers en zet die erop
Kun je ze er met zweep vanaf slaan mits je van SM houd....
Oud 16-06-2002, 19:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
minuutej oadf 2
maar nu moementeel k denk ee n half uur ofow
Oud 16-06-2002, 19:07
Koen
Koen is offline
Kunnen we nog serieus zijn of hoe zit dat? Is het nou wérkelijk zo moeilijk hier normaal op te antwoorden? Valt me van een aantal wel een beetje tegen..
Oud 16-06-2002, 19:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Koen schreef:
Kunnen we nog serieus zijn of hoe zit dat? Is het nou wérkelijk zo moeilijk hier normaal op te antwoorden? Valt me van een aantal wel een beetje tegen..
zie je toch!
Oud 16-06-2002, 19:43
Built to last
Built to last is offline
ssssst hij ligt al op bed nu...
Oud 16-06-2002, 19:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
MaTtHiJzZz schreef:
hey,

ik heb een vraagje: hoelang duurd het voordat jullie klaarkomen door af te trekken (gemiddeld)?

het is maar een vraag om te kjiken ofdat alles nog werkt haha
Bij mij duurt het ruim een half uur voordat ik klaarkom, maar bij de een kan het korter duren en bij de ander langer. Dat is voor iedere persoon en ook voor iedere situatie verschillend.
Als het jou tot nu toe maar 1 keer per dag gelukt is om klaar te komen, terwijl je vriendjes beweren dat zij 3 tot 4 keer per dag klaarkomen, dan is dat niets om je ongerust over te maken. Hoofdzaak is dat jij je prettig voelt bij wat je met jezelf doet, en hoe vaak je dat per dag of per week doet maakt daarbij niets uit. De een heeft er meer of minder behoefte aan dan de ander, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het in vergelijking met je vriendjes te weinig zou doen. Je moet het alleen doen als je er op dat moment behoefte aan hebt en anders niet. Als je het wel zou doen terwijl je er op dat moment geen behoefte aan hebt zou het iets dwangmatigs worden en dat is niet de bedoeling. Mocht je er behoefte aan hebben om het vaker dan 1 keer per dag te doen, dan merk je dat vanzelf wel.
Oud 16-06-2002, 20:22
MaTtHiJzZz
MaTtHiJzZz is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Bij mij duurt het ruim een half uur voordat ik klaarkom, maar bij de een kan het korter duren en bij de ander langer. Dat is voor iedere persoon en ook voor iedere situatie verschillend.
Als het jou tot nu toe maar 1 keer per dag gelukt is om klaar te komen, terwijl je vriendjes beweren dat zij 3 tot 4 keer per dag klaarkomen, dan is dat niets om je ongerust over te maken. Hoofdzaak is dat jij je prettig voelt bij wat je met jezelf doet, en hoe vaak je dat per dag of per week doet maakt daarbij niets uit. De een heeft er meer of minder behoefte aan dan de ander, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je het in vergelijking met je vriendjes te weinig zou doen. Je moet het alleen doen als je er op dat moment behoefte aan hebt en anders niet. Als je het wel zou doen terwijl je er op dat moment geen behoefte aan hebt zou het iets dwangmatigs worden en dat is niet de bedoeling. Mocht je er behoefte aan hebben om het vaker dan 1 keer per dag te doen, dan merk je dat vanzelf wel.
oke bedankt daar heb ik tenminste wat aan. U bent ook de enigste die gewoon normaal reageert, nogmaals bedankt voor uw moeite

tnx
Oud 16-06-2002, 20:43
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Rosie schreef:
jakk, ik was van plan hier even serieus op te reageren maar na de opmerking van v8 neem ikl dit helemaaaal niet meer serieus.
Zoek fijn een vriendin die met je piemeltje wil spelen of vraag je vriendjes het even.. misschien helpt dat
Hij is lang niet de enige die op 13 jarige leeftijd de filmpjes op v8 interresant vond.

Die vriendjes van je hebben gewoon een grote bek, er uberhaupt een competitie van maken is eigenlijk te triest.
Oud 16-06-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:

Die vriendjes van je hebben gewoon een grote bek, er uberhaupt een competitie van maken is eigenlijk te triest.
Idem.

Ik doe er overigens 10 seconden over

(Sorry, kon het ff niet laten)
Oud 17-06-2002, 04:14
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MaTtHiJzZz schreef:

oke bedankt daar heb ik tenminste wat aan. U bent ook de enigste die gewoon normaal reageert, nogmaals bedankt voor uw moeite

tnx
hij is wel netjes opgevoed!
maaruh ik denk dat die vriendjes van jou vooral stoer doen... dat hoort nou eenmaal op die leeftijd net als dat jij het stoer vind dat je erotische films kijkt...
over het klaarkomen, dat verschilt van een 10 minuten tot meer dan een half uur ofzow.. ligt er aan of je van te voren al erg opgewonden bent en het verschilt natuurlijk oowk per persoon...
maar maak je dr vooral geen zorgen over, van jouw vrienden zal zeker niet iedereen 3/4x per dag kunnen klaarkomen... maar wat maakt het uit als het wel zo is? ieder lichaam ontwikkeld zich in zn eigen tempo, je bent nog jong dus je sexuele behoefte zal nog wel groeien en dan zul je waarschijnlijk weleens vaker per dag klaarkomen... maar doe dit alleen omdat je er lichamelijk behoefte aan hebt en nie omdat je met hun wil concurreren ofzow...
Oud 17-06-2002, 12:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Bart Erik schreef:

Laat die jongen toch gewoon z'n vraag stellen!
Oud 17-06-2002, 12:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
10 minuten ofso
Oud 17-06-2002, 17:16
scara
scara is offline
hoe lang het duurt?

als ik het zelf doe kan dit op een paar minuutjes (je eigen lichaam ken je namelijk het best)

als mijn vriendin het bij mij doet kan het wel redelijk wat langer duren (maar is dubbel zo zalig)
Oud 17-06-2002, 21:12
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
ik heb geen idee eigenlijk, ik zit er niet met een stopwatch bij; maar ik denk ongeveer 10 minuten
Oud 27-04-2005, 21:32
issie88
issie88 is offline
10 min ofzo....
Oud 27-04-2005, 21:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Kijk even naar wat je upt.. wil je
Oud 27-04-2005, 22:36
MTpower
MTpower is offline
uit 2002