Advertentie | |
|
![]() |
|
pfffffffffff...
hij claimt iets waar hij niet eens van in de buurt komt... hij is niet eens een middelmatige rapper hij is gewoon beneden gemiddeld... dus dat hij zegt dat hij de beste is geeft me al een dikke afknapper dan zijn pleister nog... en dan slappe teksten nog erbij pfffff ik hou er maar over op... |
![]() |
|
d0h
![]() ook is het wel jammer dat bijv. zelf je neefjes helemaal fan zijn van nelly bah ![]() ![]() ![]() (overigens is eigenlijk best veel rap/rnb commercieel.. maar er is ook ene grote underground scene. ![]() |
![]() |
|
waarom eigelijk al die haat naar nelly toe?? Oké het is een uitermate Wacke rapper, en ik zal nooit fan van hem of zijn nummers worden, maar hij doet toch gewoon zijn ding?? daarom snap ik KRS ook niet, KRS zit allemaal te zeiken dat iedereen nelly moet boycotten enzo, terwijl die gast geen vlieg kwaad heeft gedaan, en dan gebruikt KRS argumenten als 'nelly verziekt de hip hop' en 'je mag geen geld verdienen aan hip hop' . damn wat een bullshit.. ik weet niet waar KRS-ONE mee bezig is hoor, misschien dat ie iemand wou dissen om zn carriére omhoog te krikken want dat laatste album van hem was nog wacker als het album van nelly(bij wijze van spreken dan
![]()
||
tyger ...dat is een erg vernieuwende kijk op de stand van zaken.
ik ben het er niet helemaal mee eens, maar in wat je zegt zit wel wat waarheid. maar.. Citaat:
en over krs ..wat er met hem aan de hand is .."hij heeft God gezien". en als rappers God zien dan gaan ze gekke dingen doen (Reverend Run, Mase etc). rappers die God zien moeten ook gewoon stoppen, hoe goed ze dan ook zijn (KRS) ach ja...
|
ik vind het onprettig dat mensen die alleen naar die schijtrappertjes luisteren zich hiphop noemen..
en als ik dan ze zeg wat echte hiphop is gaan ze dat kraken..YO damn wat is dat ik ga me er geen zorgen om maken maar ook mensen buiten de hiphop scene krijgen door die bitches als nelly een verkeerd beeld van het muziek aspect van hiphop Rat
|
Alkahol!K je snapt echt niet wat je zelf allemaal zegt! De ene keer zeg je dat je nooit Nelly luisterd omdat hij commercieel is, dan zeg je weer dat je hem nooit luisterd omdat je hem gewoon niet goed vind, dan zeg je dat je wel eens luisterd ondanks dat hij commercieel is en dan weer zeg je dat je weleens luisterd omdat hij enkele goeie nummers heeft... \
Volgens mij ben jij hier degene die zich als stoere hiphopper wil voordoen...
|
deze topic was idd stervende totdat ik erop reageerde...
maar ff mijn mening over nelly... ik vind het een vage gast, zijn teksten slaan nergens op... maar het klinkt wel redelijk, daarom is het idd hippop, denk ik... hiphop is een manier om te zeggen wat je te zeggen hebt, en hij zegt niks... daarom is het soms wel leuk op feestjes of om soms op te jiggen als je uitgaat... zijn kleren vind ik overigens wel meestal rlxd... die pleister is wél heeeeel wous !
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
'echte' artiesten hebben niet als doel het verdienen van geld, maar het maken en delen van muziek.
||
Citaat:
En een clip van "echte" hip-hop artiesten is bedoeld om een album te promoten.
|
Hmmm...
inderdaad niet elke artiest heeft als primaire doel geld verdienen... maar Nelly tsjaaa ik heb geen woord voor em over en Rickert hij klinkt niet chill maar wack en goedkoop en kinderachtig... hij heeft een refrein waarin hij 30x it's gettin hot in here zegt en het refrein is volgens mij langer dan dat hele nummer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of wil je zeggen dat je het ze allemaal hebt gevraagd?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik wel hoor... als je Dead Prez - They Schools luistert of Nelly - Hot In Here hoor je tog egt het verschil tussen een commerciele plaat en een plaat die gemaakt is om te laten zien hoe het leven is en gewoon hun verhaal te vertellen... als je dat niet hoort verdien je het niet om jezelf hiphopper te noemen net als dat Nelly niet verdient om rapper genoemt te worden Reaper is meer iets voor hem want hij verkracht HipHop... als ik tegen iemand zegt dat ik van hiphop hou gaat iedereen gelijk of Nelly, Eminem, Dre, Snoop en Ja Rule praten ![]() ![]() ![]() dat sux dus... |
![]() |
|
Je denkt dat je weet of iets commercieel is of niet, maar als ik jou 10 nummers uit de toekomst zou geven en jij moet aangeven of die commercieel zijn ja of nee, dan breek je 100% zeker je nek daarover!!
Bovendien noem ik mezelf geen hiphopper, want ik kan van meerdere soorten muziek genieten. Daar komt bij dat ik Nelly, Ja Rule en op z'n tijd Eminem goeie muziek vind maken... Dat Nelly hiphop verkracht is totaal onwaar. Hij maakt muziek die hij goed vind en die hij wil laten horen aan zijn publiek (of dat nou om geld gaat of niet staat geheel terzijde). Als die muziek toevallig niet aansluit van het 'plaatje' dat jij hebt van hiphop verkracht hij dan (jou) hiphop? Nou mag jij uitmaken of die "jou" daar hoort, kee?
||
Citaat:
en Nelly schrijft zijn eigen teksten niet dat doet de productiemaatschappij voor em... daar hebben ze tekstschrijvers voor... en die schrijven psies wat ze denken dat verkoopt... en dat haat ik dus... want Nelly zegt gewoon niets... en als hij dat vet vind is hij nog wacker dan dat ik dacht... en niets mijn hiphop doe niet zo achtelijk man... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe van Nelly Marieke17 | 31 | 21-12-2007 02:56 | |
Muziek |
nieuwe track nelly rickert | 45 | 01-04-2006 18:59 | |