Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij een te idealistisch beeld van jou, Stefanie, heeft, lijkt het me eerder belangrijk om te laten zien wie je echt bent, en hem net niet te gaan berispen of op te plaats zetten omwille van gevoelens die hij misschien nog niet eens heeft. En als die er zijn, is het zo'n koude douche om te zeggen "Hey, word niet verliefd op me! Zoen me niet! Ik wil je niet!" Misschien verdedig je je dan immers veel te veel ten opzichte van een waanbeeld, in plaats van gewoon helemaal jezelf te zijn. Tegen een droombeeld haalt toch niemand het. |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik het lees, is het nog geen stalken, maar het lijkt me wel dat hij haar meer dan leuk vindt. Zij hem niet. -> conclusie: zij moet hem vertellen wat ze vindt of gewoon recht op de man af vragen wat hij wilt en waarom hij in hemel zijn naam zo vaak haar op komt zoeken. Als het alleen maar "interesse" is, dan gaat hij daarin wel erg ver. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vervolgens begin je te vertellen dat je eigenlijk niet toe bent aan een relatie. Je vertelt dat je een moeilijke relatie achter de rug hebt en dat je eigenlijk geen relatie meer wilt voor de komende vijf jaar. Nee maak daar maar tien jaar van. Elke keer als je hem meer vertelt over je mislukte relaties, zal hij steeds meer en meer teleurgesteld raken. Uiteindelijk zal dat uitmonden in een huilpartij van het jongetje en rent hij weg. Het plan kan gewoon niet misgaan als je de instructies nauw opvolgt. ![]() Nog iemand blij gemaakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, ik vind het zeker niet fout wat je zegt, hoor. Maar als iemand aan mij vraagt wat voor gevoelens ik voor heb, is mijn antwoord waarschijnlijk "ik weet het eigenlijk niet". Omdat ik het meestal echt niet helemaal weet, en het nog minder goed onder woorden kan brengen. En ik zal het ook niet gemakkelijk op die manier aan iemand vragen. Ik ontdek liever iemands gevoelens ten opzichte van mij, dan dat die persoon ze me probeert uit te leggen. Dat is zo'n beetje het waarom van mijn verhaal. Misschien is het onzin, misschien niet. Maar dat mogen jullie en stefanie allemaal zelf uitmaken hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Maareh ontopic. Je kan toch gewoon zeggen "ik wil best met je afspreken soms, maar gewoon als vrienden, meer zit er niet in." |
![]() |
||
Citaat:
En nu geef je antwoord vanuit je eigen ervaringen en alles. Niet alle jongens zijn zoals jou. Maar goed, je geeft zelf al aan dat praten ook niet zo makkelijk is, als altijd wordt gedacht. Daarom kwam ik ook met het voorbeeld: als hij haar zou willen zoenen, dan kan ze hem gewoon van haar afduwen en zeggen waar het op staat. Dat is naar jouw antwoord ook "ontdekken" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ontwijken is geen optie, ronduit tegen hem zeggen zou ik ook niet doen, en telkens smoesjes verzinnen van ik kan niet is ook niet aan te raden. geef hem geen hoop iig want als je hem dan toch laat gaan is het hartstikke rot voor hem. ik weet eigenlijk niet wat je moet doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Crush op een jongen, die ik na dit schooljaar waarschijnlijk niet meer zie Maritt | 4 | 23-06-2014 10:45 | |
Liefde & Relatie |
jongen niet te snappen xwebelieve | 17 | 02-01-2014 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Jongen stalkt me, maar ik vind hem wel lief. miesmo | 47 | 07-09-2010 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Lieve jongen, onbereikbaar? LotteElf | 3 | 05-12-2008 22:16 | |
Liefde & Relatie |
stalken? Romie | 34 | 26-06-2005 17:17 | |
Liefde & Relatie |
jongen die ik leuk vind heeft al drie dagen niks meer van zich laten horen!! :-( sunflower83 | 30 | 31-05-2004 21:53 |