Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
is jou naam van zeke afgeleid? roel liet mij da horen waar jij blink 182 zingt, klinkt wel cool. maar dit is roel zun topic (ufke dus) dus die reageert wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar is goed, neem maar wat op ![]() mijn sig werkt, jeuj |
![]() |
||
Citaat:
of je gaat voor ons live zingen
||
Citaat:
![]() ![]()
|
inderdaad, ik ga naar allebei. we kunnen daar wel ff afspreken. jullie kennen angela, dus als je die ziet moet je maar ff naar mij vragen. waarschijnlijk hang ik toch bij haar in de buurt rond
![]() als jullie een repetitieruimte hebben in Eindhoven ofzo dan wil ik ook wel een keer langskomen. beetje jammen ofzo. ik denk nie dat jessica (drumster in mijn band) wil komen drummen. die heeft het al best druk enzo. k wil ook wel graag weten welke nummers jullie van plan zijn om te gaan coveren ofzo. oh en by the way... dat nummer wat jullie gehoord hebben was een bad day ![]() laat maar wat horen: k heb ook msn dus je mag me daar ook toevoegen: twizted_by_design@hotmail.com dat is ook meteen mijn email adres (DUH!) ![]()
|
Verwijderd
|
repetitieruimte... we hebben een paar keer in de garage van john gespeeld:
![]() (ik ben met hoed, john is die zonder allstars) maar echt een repetitieruimte hebben we niet. welke nummers we coveren.. ik weet niet precies welke nummers john kan maar ik speel: pennywise - bro hymn bouncing souls - say anything sex pistols - god save the queen ramones - vanalles green day - longview green day - brain stew rancid - time bomb millencolin - fox millencolin - leona millencolin - ik weet even niet meer welke... en nog een paar waar ik even niet op kom |
![]() |
||
Citaat:
|
wat ik kan?
niks, alleen gedeeltes van liedjes en zelf wa aanklote en wachten tot het klinkt, stukjes van ac/dc, de heideroosjes, ramones, rancid, millencolin, en de laatste dagen begin ik eigenlijk steeds vaker en meer te spelen, ik speel dan wel al meer als een half jaar maar toen had ik het te druk met andere dingen ofzo, dus er komt steeds meer verbetering in. nummers die ik wil covere, alles wat goed klinkt, rock 'n roll, punk, skapunk, speedpunk. voornamelijk skapunk/punk, ben met een andere vriend van mij ook een band begonnen (speelt ook gitaar) we hebben verder nog geen bassist, zanger en drummer. dus die gast die bij de dynamo voor ging zingen, geintereseerd misschien? bij die band willen we iets gaan maken van rock 'n roll punk psychobilly hardrock skapunk, als het maar klinkt(rockt). nou heb ik een heel zwets verhaal terwijl ik al vergeten ben waar het allemaal over ging maar goed. oja, kga binnekort als het goed is ook een nieuwe gitaar kopen, epiphone les paul standard. nie da da er iets toe doet maar je moet wat te doen hebben op je maandag avond heh. en niet te vergeten vanavond om 5 voor 12 op nl 3 komt een documentaire over het leven van joey ramone, zanger van de legendarische rock ,n roll punkband The Ramones. de enigste hoofdletters in heel mijn zwets verhaal. ik denk dat ik maar eens op ga houden. ![]()
|
Ufke, Paco en ik hebben breen gestormd
![]() dit zijn de name die we verzonnen hebben: Bender Suburband Teenage Wasteland Crap Sugar in your gas tank Left Hand Cheater Blender ik stem nog steeds voor Suburban Teenage Wasteland Crap
|
d'n uursten songtekst!
SCOTTISH FOOLS -------------- All my life I wondered why Scottish men wear skirts And no fucking underwear Isn't that really cold? Parade around the mountains Freezing off their balls Playing silly bagpipe songs And getting very drunk Chorus: What is wrong with scottish men Why do they waste their life wearing women's clothes Their only great accomplishment Is making real good whiskey Freezing off your balls Is a stupid way to spend you life Maybe they just don't have blood but whiskey in their veins Chorus *Chuck's comment* Een nummer over Schotse rokken! Hell yeah! copyright 2002 van de nog naamloze ska-punk band! wie em steelt zal boeten! duizenden kabouters zullen maanden lang in je aars bivakkeren! ![]()
|