![]() |
CrazY G schreef op 08-07-2004 @ 00:17 :
Wie kent deze gekke touwtjes. Ik heb er nu al een stuk of 4 gekregen en aan me sleutelbos hangen. te gek ![]() ![]() ![]()
Verwijderd
Mijn zusjes hebben die dingen. We hebben ook 1 of ander boekje, maar ikzelf vind het niets.
|
![]() |
Verwijderd
Ze worden volgens mij nu van de markt gehaald door die weekmakers. Dan maar met gewone touwtjes...
|
![]() |
Blubje schreef op 29-07-2004 @ 18:37 :
Hm ze schijnen giftig te zijn ofzo...(ik zat erop te wachten ![]() Wat ik het rare vind; wordt speelgoed niet van tevoren getest oid op schadelijke stoffen e.d? ![]() Maar er zit dus iets van weekmaker in...maar wat is dat?? (net hoorde ik op de radio dat t kankerverwekkend was.....) maar de universiteit wageningen zoekt nu "goeie" weekmakers, die binnen twee jaar op de markt kunnen komen, dus geen nood ![]() ![]()
t is trouwens alleen schadelijk als je erop gaat sabbelen....
![]()
Verwijderd
xliselottex schreef op 29-07-2004 @ 19:45 :
t is trouwens alleen schadelijk als je erop gaat sabbelen.... ![]() |
![]() |
Verwijderd
Voor infantiele idioten met het IQ wat gelijk is aan dat van het achtereind van een zwakbegaafd varken.
|
![]() |
Verwijderd
xliselottex schreef op 29-07-2004 @ 19:45 :
t is trouwens alleen schadelijk als je erop gaat sabbelen.... ![]() |
![]() |
niet in je mond douwen
![]()
wat?
|
![]() |
Verwijderd
Ik wacht echt op de eerste dooie koter die die touwtjes heeft liggen aflebberen.
|
![]() |
nare man schreef op 30-07-2004 @ 18:49 :
Ik wacht echt op de eerste dooie koter die die touwtjes heeft liggen aflebberen. waarom zegt iedereen vandaag 'koter'? wat is dat voor een woord ![]() |
![]() |
Verwijderd
Kruimel schreef op 30-07-2004 @ 22:16 :
Ik ga dooooooooooooooood!!!! ![]() Of ik eet ze gewoon niet op en ga vrolijk door met prutsen. Ja zeg, ik heb niet voor niets die honderdvijfentwintig touwtjes gekocht!! ![]() Een paar snoezige kids hadden het trouwens over een site met verschillende knoopjes. Weet iemand die? Ik ken nog maar twee figuurtjes. Of ik ga even googelen trouwens. www.boondoggleman.com en gewoon ff googlen. |
![]() |
Momenteel knoop ik voor de hele familie.
![]()
Andijvie schreef op 08-07-2004 @ 14:00 :
Oh ja, ik heb oude handwerkboeken uit de jaren '60 en '70 waar ze die met gewone draadjes doen, wel met meer variaties. (Ze maken er plantenpot-hangers mee etc. Dingen die nog wat nuttig zijn...) ik weet nog wel dat ik het ook heb gedaan.. vond het toen moeilijk.. kwam ook niet verder dan 1 sleutelhanger. toen gekocht in Frankrijk. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Daantje_0705 schreef op 31-07-2004 @ 15:40 :
Ik heb vanmorgen ook van die touwtjes gekocht maar ik snap er niets van ![]() maar kijk ff op yoarra.nl of via google, dan leer je het wel ![]() |
![]() |
anniemoppie schreef op 31-07-2004 @ 23:10 :
wat valt er aan te snappen? maar kijk ff op yoarra.nl of via google, dan leer je het wel ![]() ![]()
Jullie krijgen lekker allemaal kanker.
![]() Ik vind die dingen vreselijk zielig. ![]() vooral als je meer dan 8 jaar oud bent. |
![]() |
Verwijderd
Daantje_0705 schreef op 01-08-2004 @ 17:39 :
Ik heb daar een stukje uitgeprint over knooptechniek recht en als ik dan alles zo heb en als ik het dan aantrek dan klopt het niet ![]() Jullie krijgen lekker allemaal kanker. Ik vind die dingen vreselijk zielig. vooral als je meer dan 8 jaar oud bent. zo ik ben meer dan 8 jaar oud ![]() |
![]() |
anniemoppie schreef op 04-08-2004 @ 21:32 :
met hoeveel draadjes doe je het dan? met 4 uiteinden kan je eigenlijk niet veel fout doen.. met meer dan 4 is het ook vrij simpel.. ![]() ![]()
Verwijderd
Daantje_0705 schreef op 04-08-2004 @ 22:15 :
Ik doe het idd met vier en dreen heeft het me pas geleden uitgelegd op msn en nu ben ik al bezig met mijn tweede sleutelhanger ![]() ![]() Ik vind het echt hip, die dingen
Niet dat ik het zelf kan/doe ofzo, maar toch. Ik vind het alleen irritant dat niemand het eens schijnt te zijn over de spelling. Maar goed. |
![]() |
ik vind het vrij onzinnig
Verwijderd
word je lekker onvruchtbaar van
![]() |
![]() |
Verwijderd
Nijn* schreef op 10-08-2004 @ 20:01 :
'k heb het wel eens gedaan, maar ze worden altijd afgepakt onder de les ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Niet echt bijzonder..
Ilsetjuhh schreef op 10-08-2004 @ 21:24 :
Niet echt bijzonder..
Verwijderd
Nijn* schreef op 10-08-2004 @ 20:21 :
Ja, aan het eind van de dag.. ![]() ![]() ![]() ![]() |