Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
oh, en: "klein kind," wil je die woorden even niet meer zo makkelijk in je mond nemen? Je hebt net 'n jaar stemrecht...tering.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en volgens mij is poorleno wel gewaagd aan wat flauwigheid anders had ik me ingehouden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Otis, denk je nou echt dat m;n ouders ervan weten? Ik ben niet gek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mijn ouders merkten het ook niet altijd als ik knetterstoned rondliep hier in huis of als ik stomdronken binnen kwam strompelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen ik nog een rebelse puber was blowde ik wel soms met ze, maar zij deden dat omdat het goed was voor mn mo's ziekte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() #oprahstyle sorry maar ik ben nieuwsgierig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
van vriendinnen? van je agent? van je buurman? van junks op straat? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
met 'n gram kan je best wel een tijdje vooruit... mits je niet zwaar verslaafd bent. jullie doen net of je kilo's nodig hebt. overdreven gezeik. ![]() coke is wel duur idd, rond de 35 - 55 eypo per gram, maar daar had ze 't ook niet over. dus. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en omg, een counselor, ik had er geen problemen mee ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of waren die vrienden ook 14/15? |
![]() |
||
Citaat:
ohg ik dacht wel aan coke en dat is idd rond 50 euro heb ik weleens gehoord en ja mn ouders weten redelijk veel van mij en dat vind ik fijn want mocht er nou een keer wat gebeuren dan weten ze in elk geval dat ze me naar t ziekenhuis moeten brengen om mn maag leeg te pompen of whutevah. als ouder hoor je je kinderen te helpen maar als kind moet je je ouders daar ook de kans toe geven phil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (ik weet dat ik precies hetzelfde doe bij anderen maar ik heb nooit gezegd dat hypokrisie mij vreemd is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
POOR LENO GEEF MIJ BAKLAVA EN KEBAB!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ten 2e komt dat niet door koningin wenkbrauw, maar komt dat meer van 2 kanten, leno kan er ook wat van. ten 3e, ik haat het als mensen irl NIKS zeggen en suf zijn en op een forum tof doen. doeiii koning ex0 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat gebeurt alleen in amerikaanse films |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien vonden ze je niet interessant ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha haha ![]() |
![]() |
||
![]() |
roxane wat is je probleem met je ge-haha? zit je nog in je afzetfase ofzo?
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||