Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Hoe voel jij je, nu je weer thuis bent ?
Ik ben juist blij dat ik weer thuis ben. 18 14.17%
Het maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben. 47 37.01%
Ik zou nog wel een poosje willen blijven. 66 51.97%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 127. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 11:00
Buffy
Buffy is offline
*zucht* ik ben gisteravond laat thuisgekomen na 2 weken oostenrijk met mijn vriend maar ik voel met ronduit belabberd. er ligt een berg was op me te wachten, mn vriend is weer gewoon thuis, ik ben moe van de vermoeiende autorit (13.5 uur onderweg dankzij file file en nog eens file) en ik wilde daar nog wel een paar weken blijven ...

hoe voelen jullie je als je thuiskomt ? heb je ook het gevoel dat je in een groot zwart gat terecht bent gekomen ?
Oud 31-07-2004, 14:53
Verwijderd
zeker de eerste uren als ik thuis ben heb ik een enorm leeg gevoel. ik zit met mn gedachte nog op vakantie maar ben alweer thuis. meestal ga ik maar foto's kijken zodat de vakantie gedachten nog vers blijven.
Oud 31-07-2004, 15:18
Parabola
Parabola is offline
Ik heb dan ook zo'n leeg gevoel de eerste uren. Dan zou ik zo weer terug willen gaan naar die plek, omdat het daar zo leuk en gezellig was. Soms na enkele dagen heb ik het nog weleens dat ik me leeg voel en terugdenk aan de vakantie.
Oud 31-07-2004, 15:30
Cruz
Cruz is offline
Wou nog wel een poosje blijven.. Ben nooit blij als ik weer naar huis moet
Oud 31-07-2004, 16:18
Quiana
Quiana is offline
--> R&V.

Het was leuk op vakantie, maar 'k was wel blij om weer thuis
te zijn.
Oud 31-07-2004, 16:36
Balance
Balance is offline
Ik ben altijd enorm blij als ik weer naar huis ga.
Niet dat ik het niet naar m'n zin heb op vakantie (integendeel), maar de laatste dagen krijg ik altijd een soort heimwee en wil ik naar m'n vertrouwde omgeving.
Oud 31-07-2004, 17:09
cyntha
cyntha is offline
Maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben.
Oud 31-07-2004, 17:58
Verwijderd
Ik val niet in een zwart gat ofzo, maar ik moet nog een hele boel regelen en daar had ik tijdens de vakantie dus helemaal niet aan gedacht.

Ik heb wel een soort van ellendige heimwee :\ maar dat komt waarschijnlijk ook dat ik bij familie was..
(geen heimwee naar de reis met de auto (maar naar de bootreis trouwens wel ;p)
Oud 31-07-2004, 18:10
YPrue
YPrue is offline
Het liefste zou ik nog een poosje langer in Egypte zijn gebleven, het was zo geweldig daar.
Ik verveel me nu echt te pletter...
Oud 31-07-2004, 18:20
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
De eerste dag is het wel weer leuk om thuis te zijn..

Mailtjes en post die op je zitten te wachten lezen, en de laatste nieuwtjes horen enzo, maar de 2e dag wil ik altijd weer terug..
Oud 31-07-2004, 18:58
Miracle
Miracle is offline
ik wou nog wel een poosje blijven

Eigenlijk zou ik het liefste daar geboren zijn.
Oud 31-07-2004, 20:22
Nyawa
Ik ben altijd blij als ik weer terug ben. Niet omdat vakantie niet leuk is, maar gewoon omdat thuis gewoon lekker vertrouwd is en goed voelt.
Oud 31-07-2004, 21:44
Miep#1
Miep#1 is offline
Ik moet nog op vakantie! Maar alle andere keren dat ik geweest ben had ik daar wel langer willen blijven. Al vind ik het vaak ook niet erg om weer thuis te zijn.
Oud 01-08-2004, 09:09
Dzjes
Dzjes is offline
*moet ook nog op vakantie*

Meestal ben ik wel blij dat ik thuis ben, mailtjes lezen enzo.. maar dit jaar ga ik voor het eerst met vriendjelief op vakantie, denk dat ik dan meer last van het 'heimwee naar vakantie'gevoel ga hebben.
Oud 01-08-2004, 09:36
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik was echt blij om weer thuis te zijn. ik had iedereen gemist en was gewoon gewoon blij dat ik weer naar mn eigen huisje kon. na een bepaalde periode heb ik het gezien op vakantie, en dan vind ik het heerlijk om weer naar huis te gaan.
Oud 01-08-2004, 09:41
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
k vind t altijd kut als k weer naar huis moet, vooral als je dr vrienden hebben leren kennen, dan zijn de dagen voorbij, en dan duurt t best wel een poos voordat ik t gevoel kwijt ben, want nu denk ik nog steeds van ow ja hij is nu aant werk en t is nu 1 uur later ! ja das best kut, ga k maar vakantie foto's kijken ofzo, of muziek luisteren,!!
Oud 01-08-2004, 10:40
Charly Brown
Charly Brown is offline
Ik zou nog wel een poosje willen blijven.

Omdat het daar echt heel leuk was en nu je weer terug bent zit je weer vast aan die dagelijkse routine als je begrijpt wat ik bedoel. Maar gelukkig ga ik 8 augustus naar Domburg .
Oud 01-08-2004, 11:35
heavinly
heavinly is offline
Ik wil teruggg.
Oud 01-08-2004, 17:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben.
Oud 01-08-2004, 18:53
Apomes
Apomes is offline
ik wil nog een poosje blijven, en bij poosje bedoel ik totdat ik weer naar school moet .
Oud 02-08-2004, 21:40
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik wil echt terug en daar nog 2 weken blijven, heb het zo naar m'n zin gehad
Oud 03-08-2004, 10:27
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ben juist blij dat ik weer thuis ben.
Oud 03-08-2004, 11:52
Verwijderd
Aan het begin van mijn vakantie heb ik zitten huilen van de heimwee en afgeteld hoeveel dagen ik nog "moest" blijven. Toen ik uiteindelijk terugging wilde ik absoluut nog blijven... had het daar heel goed nog een week vol kunnen houden
Zo gaat dat zou altijd
Oud 03-08-2004, 15:26
miss Elise
miss Elise is offline
om de 1 of andere reden vind ik het thuiskomen van vakanties echt heerlijk. ook al was de vakantie super leuk, ik heb dan toch wel weer zin om mn oude leventje weer op te pakken
Oud 03-08-2004, 16:17
Coral
Coral is offline
Vond t zeker niet erg toen thuis kwam na drie weken op de camping. Tuurlijk zijn vakanties altijd leuk, en zou je wel wat langer willen blijven, maar je eigen bed en eigen douche is altijd fijn En tja, kon mn vriendje weer zien..
Oud 03-08-2004, 18:33
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
ik vond het echt vreselijk om weer naar huis te gaan...toen we landden op schiphol moest ik dan ook een beetje huilen. (misschien omdat ik ook een beetje heel erg verliefd was geworden op iemand uit griekenland) de 1ste weken had ik zelfs erge heimwee naar kreta. inmiddels is dit wel minder geworden maar ik mis het nog wel. gelukkig ga ik in oktober nog een weekje terug.

Verder heb ik dit nooit echt gehad...wel een beetje vaag gevoel als ik thuis was...weer wennen zelfs. kheb gelukkig geen last van heimwee als ik van huis ben
Oud 10-08-2004, 00:04
MetAnanas
MetAnanas is offline
Ik val echt in een enorm gat. Elke keer weer. Ik mis de sfeer, het land, het niets hoeven doen, de mensen en dit keer ook een speciale jongen. Ik heb het gevoel dat ik nooit meer zo iemand zal ontmoeten en ik word gek als ik eraan denk hem nooit meer te zien (engeland). Ik weet wel dat het weer over gaat maar ik voel me toch 2 weken echt kut en dan nog minstenbs 2 weken niet fijn en dan gaat het langzaam over.
Oud 10-08-2004, 00:23
Alexanchez
Alexanchez is offline
Het was fucking 13 graden in Nederland toen ik aan kwam en toen ik in Egypte op 't vliegtuig stapte was het meer dan 35 graden. Dan had je toch wat langer willen blijven...
Oud 10-08-2004, 09:30
Verwijderd
Ik wil altijd langer blijven. En eenmaal thuis zit ik al gauw weer in het oude ritme; de was doen, boodschappen doen etc. Ik heb het idee dat ik helemaal niet ben weggeweest
Oud 10-08-2004, 13:19
Verwijderd
Als ik nog op vakantie zelf ben wil ik altijd wel weer graag terug naar het vertrouwde van thuis. Maar als ik dan eenmaal thuis ben en het is zo stil om me heen. Iedereen is nog op vakantie of weer aan het werk, dan wil ik toch wel weer heel, heel, heel graag terug.
Oud 10-08-2004, 14:59
Miss_Sophie
Miss_Sophie is offline
VakantieY Oh Damn Was 't Altijd Maar Vakantie! VakantiiiY Is Hirlijk,, Helemaal In Zo'n Hotelletje, Mooie Jongens,, Cocktail In De Hand En De Zon Natuurlijk
[i] Mijn VakantieY Was Dan Oowk Echt Super Vet,, In Turkije En Malta! Nog FF W8en Tot De Volgende! Maar Om Zowiez0w Al VakantieY Te Hebben Iz Vet! Helemaal De BeachPartii's Van De Challenge Of De Schuimpartiiiii's Mooie Jongens En Huppah
Oud 12-08-2004, 14:02
Verwijderd
Ben helaas weer terug van vakantie in Noorwegen en Kopenhagen. Moest gelijk weer beginnen met leren voor herkansingen
Oud 12-08-2004, 19:24
jet
jet is offline
ik heb zo'n enorme heimwee naar de vakantie. ik zou zo teruggaan, als degene met wie ik was daar het geld voor zou hebben. ik voel me heir nu ook ontzettend eenzaal, en het is zo stil. niet meer zo'n enorme jongerencamping om meheen.. ik wil terug
Oud 12-08-2004, 21:27
Verwijderd
Het voelde vreemd, dat kwam ook omdat ik eerder thuis was gekomen dan afgesproken. Maar het was al laat, en ik was dood moe dus ben gewoon gaan slapen, heerlijk in mijn eigen bed.
Oud 14-08-2004, 06:14
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
dat hangt er vanaf he .

meestal wel een beetje blij
Oud 20-08-2004, 14:51
Verwijderd
Het maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben.

Aan de ene kant wilde ik nog graag blijven, mooi weer, mooie omgeving, gezellig. Maar ik was ook blij dat ik weer naar huis kon, vooral omdat ik in 2 weken tijd, maar 1 nacht echt heb doorgeslapen. Elke nacht werd ik wakker (als ik al sliep) door schreeuwende jongeren die thuiskwamen van het stappen. Gek werd ik er van, maar ja.. dat krijg je als je op een jongerencamping staat. Dus dit was de laatste keer!
Oud 20-08-2004, 15:21
Souris
Souris is offline
Ik ben juist blij dat ik weer thuis ben
Oud 20-08-2004, 15:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
MetAnanas schreef op 10-08-2004 @ 01:04 :
Ik val echt in een enorm gat. Elke keer weer. Ik mis de sfeer, het land, het niets hoeven doen, Ik weet wel dat het weer over gaat maar ik voel me toch 2 weken echt kut en dan nog minstenbs 2 weken niet fijn en dan gaat het langzaam over.

Maar maandag begint alles weer dus ik hoop dat ik snel weer lekker in het ritme zit.
Oud 21-08-2004, 17:26
Nijn*
Nijn* is offline
Ik zou nog wel ff terug willen hoor, bah ik vind het maar niets hier weer thuis zitten.. Het was zo heerlijk op vakantie, lekker weertje, goede sfeer.. hier is het juist shit weer en de sfeer thuis is niet te harden.. Na het kamp begint mijn school vrijdag (!) weer, en dan is het niet erg meer. Dan val ik vanzelf weer in dat ritme, dat is wel lekker, en dan is het niet erg meer om thuis te zijn...
Oud 22-08-2004, 11:23
Northern Lights
Northern Lights is offline
ik wil dus niet terug naar huis als ik op vakantie ben. vind het ook heerlijk om je gewoon nergens druk om te maken over dingen waar je hier aan moet denken
Oud 22-08-2004, 19:02
HybridTheory
HybridTheory is offline
Bij mij verschilt het wel per jaar, maar meestal vind ik het wel weer leuk om thuis te zijn, hoewel ik meestal ook wel een paar weekjes langer had willen blijven, maar deze vakantie had ik toen ik thuis was echt heimwee, maar ja...
Oud 24-08-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 31-07-2004 @ 18:09 :
Maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vindt het niet erg dat ik weer thuis ben.
Maar bij sommige vakanties vond ik het toch wel heel jammer dat ik alweer naar huis moest
Oud 25-08-2004, 08:02
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Oud 25-08-2004, 19:48
dls
dls is offline
Citaat:
Buffy schreef op 31-07-2004 @ 12:00 :
*zucht* ik ben gisteravond laat thuisgekomen na 2 weken oostenrijk met mijn vriend maar ik voel met ronduit belabberd. er ligt een berg was op me te wachten, mn vriend is weer gewoon thuis, ik ben moe van de vermoeiende autorit (13.5 uur onderweg dankzij file file en nog eens file) en ik wilde daar nog wel een paar weken blijven ...

hoe voelen jullie je als je thuiskomt ? heb je ook het gevoel dat je in een groot zwart gat terecht bent gekomen ?
heel bekend verhaal
ik ben 4 x naar oostenrijk geweest. elke keer dat ik naar huis ging had ik onderweg al heimwee naar oostenrijk ik wilde er gewoon niet weg. het was gewoon te leuk. als ik thuis kom is de vakantie ook bijna afgelopen omdat wij altijd aan het einde gaan. nog een reden om daar te willen blijven. ik wil altijd een paar weken blijven. maar ja dat is niet echt mogelijk aangezien de school weer begint

maar ik ben ook altijd wel weer blij om thuis te komen. eindelijk weer met de mensen kletsen die je gemist hebt etc. dat vond ik al tijd wel lekker. en je eigen bed, je eigen kamer, je eigen spullen. etc. maar tog wil ik altijd terug, ook naar een week
Oud 25-08-2004, 20:01
Verwijderd
ik ben altijd blij als ik weer terugben
Oud 26-08-2004, 09:09
angel--1987
angel--1987 is offline
aan de ene kant was ik blij dat ik thuis was!
gewoon weer bij me vrienden en alles!
maar aan de andere kant...had ik daar ook nog wel tijdje kunne blijven met de mensen die ik naar nu ondertussen errug goed ken..
na 3 jaar...
en vooral bij die leuke jongen(jaa vakantievriendje)
Oud 26-08-2004, 14:37
Luna
Luna is offline
nou, ik ben 3 keer weg geweest deze zomer en daarvan was 1 vakantie waar ik absoluut had willen blijven. Ik was gewoon op mn plek daar en zou ook zo weer terug gaan als het kon, ik voelde me ontheemd toen ik thuis was en nog steeds mis ik het wel een beetje, hoewel ik het hierthuis ook wel naar mn zin heb op dit moment
Maar ik heb al jaaaren het gevoel dat ik vast zit aan nederland door school en ik wil nu eindelijk gewoon klaar zijn en naar het buitenland verterkken.
Oud 07-09-2004, 03:26
Elvira
Elvira is offline
Zo hey ik voel me echt klote gewoon. Ik ben zondagmiddag terug gekomen van 10 weken Mallorca, heb er gewerkt, veel nieuwe mensen leren kennen ook, maar het seizoen was een beetje over. Nu zit ik thuis en ik wil binnen 2 weken weer weg zijn, ik voel me zo leeg hierzo, bleh. Ik denk dat ik 28 september maar weer richting Gran Canaria vertrek ofzo, hier is nix voor mij.
Oud 15-09-2004, 18:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Toen ik thuiskwam vond ik het aan de ene kant jammer om weg te gaan maar aan de andere kant had ik het ook wel gezien allemaal.
Oud 24-09-2004, 23:43
Lionheart
Het maakt mij niet uit, het was leuk op vakantie maar ik vind het niet erg dat ik weer thuis ben.

Maar dit is wel afhankelijk van waar ik ben geweest en met wie. In de afgelopen vakantie gold dat ik wel blij was toen ik weer thuis was.
Advertentie

Regels voor berichten