Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 23:17
Verwijderd
Naar aanleiding van je laatste post: het maakt voor jou niet uit of het een spelletje is of niet, hij heeft een vrouw. Klaar.

Je moet je niet blijven afvragen van "wat wil hij nou?" "voelt hij nou iets?". Nee! Fout!

Je moet denken "stop!" "klaar!".

En het is vast ontzettend moeilijk voor je en hij is gewoon een ontzettende lul dat hij dit doet. Hij heeft een vrouw, heeft 2 kindjes.

Waar je mee kunt beginnen: stop al het lichamelijk contact. Stop met alles. Laat je niet meer masseren, ga hem niet meer masseren. Ga geen moeilijke uitleg geven, hou het makkelijk voor jezelf en geef gewoon een smoesje. Zeg dat je handen pijn doen ofzo, whatever. Blijf van hem af!

Eigenlijk kun je misschien ook beter stoppen met daar te werken. Het ziet er niet naar uit dat je hier snel overheen komt.. dit is niet goed.

Het is voor jou niet leuk meer zo. Het zou leuk zijn als hij vrijgezel zou zijn en jullie binnenkort samen ergens uit zouden gaan en er een relatie uit voort zou komen. Maar dat is niet zo.
Alsjeblieft, stel jezelf niet de verkeerde vragen.. het wordt echt niks met hem, echt niet.. bescherm jezelf..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
HelpMePlease schreef op 07-07-2004 @ 21:39 :
kom ik niet eens aan onderuit aangezien zijn vrouw minstens 2 keer per dag belt.
Nou zeg.. wat een lul is die man.. ik snap niet dat je niet op hem afgeknapt bent. Zou jij het leuk vinden als je een relatie met iemand had en je vriendje zou zich zo gedragen bij iemand anders? Zo is hij dus! Hou dat in gedachten.. ik snap niet dat je lichamelijk contact met hem wil.. stop daarmee!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:33
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 00:01 :

Hij vind jou leuk, kan ik heel kort over zijn.

- ja oke hij vind mij leuk, en hoe leuk weet jij niet, ik ook niet, maaar leuk in de zin van spelen of sreieus leuk denk je? oh. zucht...w.at vraag ik me toch af, ik weet t antwoord allang. Ja of niet. hi jvind mij wel leuk dat wel.

Wat ik wel kan zeggen, is dat je hier heel voorzichtig mee moet zijn. Niet alleen voor zijn vrouw en kinderen, maar misschien nog wel meer voor jezelf.

ja dat weet ik....en toch ondanks dat ikt weet, liefde maakt blind, schakelt je hele verstand uit, je wilt dan alleen nog maar bij die persoon zijn, ook al weet je dat hij getrouwd is, kindjes heeft en thuis gelukkig is met zijn vrouw...

Stel: je wordt helemaal verliefd op hem en je verteld het hem. Kunnen er 2 dingen gebeuren IMHO...
1. hij vind jou wel aardig enzo, maar verder niks
2. of hij vind jou net zo leuk als jij hem

bij de eerste mogelijkheid voel je je misschien kut en hij zal zich er waarschijnlijk ook niet gemakkelijker bij voelen.
bij de 2e voel je je uiteindelijk nog kutter, omdat dat nooit goed kan gaan volgens mij. En daarbij zal het voor hem ook niet makkelijk zijn ivm met zn vrouw en kinderen.
wat ik altijd wel denk is: stel dat hij mij echt echt echt leuk vind, en ook echt verliefd is, en mij beter wilt leren kennen en echt om me geeft....en ik weet niet hoe zijn relatie is met zijn vrouw, misschien is die op het moment wel harstikke slecht, dan kan t toch zijn dat die op een gegeven moment toch iets wilt beginnen, en niet alleen een spelletje speelt zoals heel veel hier denken. ja en dan gaat ie waarschijnlijk terug naar ze vrouw, maar misschien ook niet...

nu zeg ik niet dat je het hem moet vertellen, maar dat je meer met je hersens zal moeten gaan denken en minder met je hart.
ja met je hart kun je niet denken, alleen voelen, evenals dat je niet kunt voelen met je hersens, alleen denken. Kijk, als je verliefd bent, tenminste ik, voel je alleen. Ik denk wel van 'Oh hij is getrouwd, en shit hij heeft 2 kinderen' en toch voel ik van alles voor hem, en voel ik ook dat hij dat voor mij voelt. I kvoel dat niet alleen, ik zie dat ook terug in alles zoals ik in vele posts beschreven heb. En iedereen kan mij vertellen dat hi jeen spelletje speelt. maar ik denk van niet. Want juist als je om je vrouw geeft zou je geen spelletje spelen met een ander, omdat je daarmee alleen maar je relatie mee op het spel zet. Wanneer je relatie slecht gaat, ga je eerder vreemd, zowel mannen als vrouwen. Dus wanneer hun relatlie momenteel niet optimaal is, is de kans dat hij op n ander verliefd word groter.

Wat sommigen zeggen over dat hij je als speeltje gebruikt: Tja, kan best...hij speelt geen spelletje, dat weet ik zeker, dat voel ik gewoon. Ik heb meerdere malen mee moeten maken dat jongens met me speelde en die zjin zoooo anders. Die zijn niet zorgzaam, die intereseert t geen reet of je door de stromende regen naar huis moet, of je je kut voelt, het boeit ze niet wat je voelt en denkt en wat je bezighoudt, en ze willen maar 1 ding: seks. En da maken ze ook op alle manieren mogelijk. Alles wat deze jongen niet vertoont. Hij is juist wel zorgzaam, vraagt van alles, geinterseerd etc....

hij zal waarschijnlijk zijn huwelijk e.d. niet op het spel zetten. Soms is het heel erg leuk om op deze manier te flirten (je kunt buiten honger krijgen, als je maar thuis komt te eten zeg maar) en misschien dat hij dit nu doet. nee, precies, je huwelijk zet je niet op het spel als je om je vrouw geeft. En hij geeft om zijn vrouw dat weet ik zeker, dus zou hij toch geen spelletje spelen?

Nou ja, ik hoop dat ik een beetje zinnig commentaar heb kunnen geven en dat je er wat aan hebt. Ik hoop iig voor je dat het voor jou goed uitpakt, hoe dan ook dank je wel, ik heb wat aan je verhaal gehad.........en of t ooit goed uitpakt......tja, wie zal t zeggen.
Oud 15-07-2004, 23:36
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-07-2004 @ 00:22 :
Nou zeg.. wat een lul is die man.. ik snap niet dat je niet op hem afgeknapt bent. Zou jij het leuk vinden als je een relatie met iemand had en je vriendje zou zich zo gedragen bij iemand anders? Zo is hij dus! Hou dat in gedachten.. ik snap niet dat je lichamelijk contact met hem wil.. stop daarmee!

ja....waarom een lul? stel dat hij ook echt verliefd is op mij, stel dat hij ook thuis constant denkt van 'wat moet ik nou''stel dat hij zich ook schuldig voelt als ze vrouw belt, stel dat hij zich echt aangetrokken tot mij voelt en zich echt voor mij interseert. wat dan? is t dan nog ene lul? stel dat dit alles zo is, dan kan hij toch onmogelijk dit meteen aan zijn vrouw melden waar hij van houdt? Of het aan mij vertellen gaat ook niet aangezien het 'maar' verliefdheid is.

maar toch begrijp ik wat je bedoelt, dat hij t toch doet. Hij hoeft t niet te zeggen, niet tegen ze vrouw, niet tegen mij, maar jij vind dat hij t recht niet heeft op deze manier met mij om te gaan zolang hij getrouwd is. En je hebt gelijk
Oud 15-07-2004, 23:54
Rieno
Rieno is offline
ik snap nu waarom 'alicia' hier forumbaas is. Hoe hard het misschien ook is, ze heeft gewoon gelijk. Ik wou alleen niet zo hard door de bocht, misschien omdat ik op t moment zelf een beetje verliefd (aan het worden) ben
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:56
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik vind dit vreselijk. ik wil er niet van wakker liggen maar het gebeurt. ik wil nit aan hem denken maar het gebeurt. Ik weet dat het nooit iets zal worden, en dat hoeft ook niet, maar toch steeds die vraag in me hoofd 'speelt hij n spelletje of voelt hij echt wat voor me?' en dat 100 keer in een minuut. frustrerend.

er is maar 1 manier voor mij om erachter te komen. En dat is door het hem te vragen. maar hoe doe ik dat? Hij ziet me aankomen. Zeker als het wel een spelletje blijkt te zijn, hij lacht zich slap.

Maar ik weet dat t geen spelletje is en dat hij hier ook mee zit, die smsjes wat hij stuurde. Weet je dat zei me genoeg.

Players, foute jongens en mensen die met je spelen willen altijd maar 1 ding: seks. En dat doen ze door je vertrouwen te winnen, door te doen alsof ze goddelijk zijn, alsof ze je redder in nood zijn en door op je ziel te spelen, Iets wat deze jongen niet doet.

Hij smst niet dingen als 'Vertrouw me, met mij mag je praten, vertel me maar alles ,ik kan je helpen, we spreken wel af'.

dat soort dingen heb ik int verleden van al die players en foute gasten ontvangen. Allemaal op vertrouwen en je ziel spelen.

Hij smste juist dingen als 'je bepaalt zelf of je iets vertelt, en ik begirjp je' dat soort dingen. En ja dat is ook vertrouwen. maar dat is anders, hij ahd ook kunnen sturen 'Vertel me alles, ik hou t geheim, ik help je wel' Weet je, en op die manier winnen ze dan je vertrouwen en neuken ze je. Ik ken die players wel.

Hoe dan ook, ik ben min of meer teveel voor hem gaan voelen en ik weet gewoon hij ook voor mij. Hij speelt geen spel, daar kan ik veel te veel players voor die ik als vergelijkingsmateriaal kan gebruiken. Hij speelt geen spelletje en is waarschijnlijk zelf door de war.

En nee het mag niet, en ja het is fout, want hij is getrouwd. Dat weet ik maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. En ik weet zeker dat als ik er ooit over zou beginnen hij zou doen alsof hij niet zou weten waar ik t over zou hebben. Puur omdat ik niks specifieks heb om aan te wijzen, een bepaald signaal of wat dan ook. Tis allemaal nog zo 'onschuldig'. in mijn ogen dan.

Verder is dat hetgene wat mij zo aan het denken zet. Mijn gevoel dat ik zeker weet dat t geen spel is, en tegeiljkertijd die zekerheid dat ik weet dat hij zijn vrouw heus niet zal verlaten voor mij. En dan tegelijkertijd de gedachte dat ik helemaal niet kan weten hoe t mijn zijn relatie gaat. Dat hij misschien juist heel veel voor mij voelt.

Hoe dan ook, ook al is hij fout bezig door zich zo te gedragen terwijl hij getrouwd is, en ook al is hij fout bezig door dit juist door te zetten en niet te stoppen als baas, ik weet zeker dat hij geen spelletje speelt. Misschien ook niet onwijs verliefd op mij, maar hij voelt wel wat voor me, dat voel ik gewoon.

Ik kan hier niet met m over praten. over 1 week werk ik 2 weken achter elkaar 6 dagen in de week met m omdat onze collga op vakantie gaat. En dan? dan word de spannign helemaal geweldig.....

ik wil er best met hem over praten, maar dat is pas nadat ik zelf op vakantie ben geweest dan. Het is dan heus niet opeens voorbij. Ik kan het ook ter sprak brengen in mijn functioneringsgesprek, of juist niet. En als ik het ter sprake breng kan iemand mij nu dan please advies geven hoe ik dat zo relaxt mogelijk zou kunnen bregen? want iets als 'Hey ben je verliefd op mij!' is ook niet echt subtiel....

ik weet t niet, weet alleen dat t steeds erger wordt, en dat hij dat ook voelt, en dat er gewoon over gesproken moet gaan worden aangezien t op dit momet allemaal nog leuk is, maar in de toekomst.....
Oud 16-07-2004, 00:00
Rieno
Rieno is offline
wat jij jezelf nu hebt aangepraat is dat je weet wat hij voelt. Dat weet je niet, dat kan namelijk niet.
Das het eerste wat je duidelijk moet maken aan jezelf. Ik heb het ook wel es gehad met een goeie vriendin van me (gelukkig nog steeds) Ik was er helemaal van overtuigd dat zij hetzelfde voor mij voelde. Heb het toen gezegd en het bleek dat dat dus helemaal niet zo was. Als je verliefd bent, denk je niet helder..dat zei je zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:02
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:00 :
wat jij jezelf nu hebt aangepraat is dat je weet wat hij voelt. Dat weet je niet, dat kan namelijk niet.
Das het eerste wat je duidelijk moet maken aan jezelf. Ik heb het ook wel es gehad met een goeie vriendin van me (gelukkig nog steeds) Ik was er helemaal van overtuigd dat zij hetzelfde voor mij voelde. Heb het toen gezegd en het bleek dat dat dus helemaal niet zo was. Als je verliefd bent, denk je niet helder..dat zei je zelf ook.

ja heb je wel gelijk in. Maar wat ik eerder heb gezegd in dit topic is dat eerst helemaal niet verliefd op hem was, maar me juist steeds meer aangetrokken tot hem ging voelen doordat ik het idee had dat hij iets voor mij voelde. en doordat hij bepaald gedrag vertoonde. Pas nu, sinds deze week misschien pas 2 dagen ben ik eht bezig verliefd te worden.

voor die tijd vond ik hem gewoon leuk, maar doordat hij zich zo gedroeg en ik dat voelde, gewoon dat gevoel dat hij mij leuk vond, werd ik ook verliefd op hem.

en dat kan je geloven of niet, maar zo is echt hoe t zit.
Oud 16-07-2004, 00:04
Rieno
Rieno is offline
zoiets gaat ook als een sneeuwbal. Precies zoals jij het verteld...hoe leuker jij hem ging vinden, hoe meer redenen jij kreeg/zocht om het gevoel beantwoord te krijgen.

en natuurlijk geloof ik je wel...jij bent degene die dit meemaakt
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 16-07-2004 @ 01:02 :
ja heb je wel gelijk in. Maar wat ik eerder heb gezegd in dit topic is dat eerst helemaal niet verliefd op hem was, maar me juist steeds meer aangetrokken tot hem ging voelen doordat ik het idee had dat hij iets voor mij voelde. en doordat hij bepaald gedrag vertoonde. Pas nu, sinds deze week misschien pas 2 dagen ben ik eht bezig verliefd te worden.

voor die tijd vond ik hem gewoon leuk, maar doordat hij zich zo gedroeg en ik dat voelde, gewoon dat gevoel dat hij mij leuk vond, werd ik ook verliefd op hem.

en dat kan je geloven of niet, maar zo is echt hoe t zit.

dus wat ik bedoel is dat ik voor die tijd, voor mijn verliefdheid al t gevoel had dat hij mij meer dan leuk vond. Dus toen dacht ik nog helder van ik vond hem 'gewoon een leuke collega'. toen werd t 'de collega die mij volgens mij wel ziet zitten' en toen voelde ik nog niks voor hem, merkte alleen steeds meer aan hem. toen wer t 'de collega die wel errug veel contact zoekt' en toen begon ik wat te voelen, en nu is t 'mijn collega en ik'.....zucht....maar zo zit t wel. Ik voelde die zekerheid van 'hij voelt iets voor mij' al een hele tijd voor ik wat voor hem voelde.
Oud 16-07-2004, 00:07
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:04 :
zoiets gaat ook als een sneeuwbal. Precies zoals jij het verteld...hoe leuker jij hem ging vinden, hoe meer redenen jij kreeg/zocht om het gevoel beantwoord te krijgen.

en natuurlijk geloof ik je wel...jij bent degene die dit meemaakt
ik snap niet wat je bedoelt sorry, kun je t uitleggen? hoe leuker ik hem vind hoe meer reden ik zoek om wat beantwoord te krijgen?
Oud 16-07-2004, 00:09
Rieno
Rieno is offline
hoe leuker jij hem vind, hoe meer je gaat denken (vaak door hele kleine dingen al) dat hij hetzelfde voor jou voelt. En tegen de tijd dat je verliefd bent, dan is het heeel erg simpel om jezelf er van te overtuigen (weer door zelfs de kleinste dingetjes) dat hij dat ook voor jou voelt. Zo duidelijker? (sorry, mijn hersenen beginnen enigszins te verweken op dit tijdstip)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:14
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 01:09 :
hoe leuker jij hem vind, hoe meer je gaat denken (vaak door hele kleine dingen al) dat hij hetzelfde voor jou voelt. En tegen de tijd dat je verliefd bent, dan is het heeel erg simpel om jezelf er van te overtuigen (weer door zelfs de kleinste dingetjes) dat hij dat ook voor jou voelt. Zo duidelijker? (sorry, mijn hersenen beginnen enigszins te verweken op dit tijdstip)

ja nee ik snap je nu maar wat ik dus niet begrijp is t volgende:

stel jij vind iemand gewoon aardig, meer niet gewoon leuk meer niet. En diegene vertoont constant t gedrag wat ik in al mijn posts beschreef. Dus lichamelijk contackt zoeken, aanraking, bepaalde blikken, opmerkingen, et. etc. alles wat ik zojuist beschreven hebben in dit hele topic. En jij vind die gene op dat moment alleen nog maar gewoon leuk.

dan ga jij je toch ook afvragen in het begin 'shit he waar is die nou mee bezig? ziet me zeker wel zitten' en als dat zo met de dag erger wordt, en steeds meer en meer terwijl je zelf in het begin nog niks terugdoet. Dus je eerst nog wel afstand houdt, door niet op aanrakingen etc te reageren. En diegene gaat maar door en door dan denk je toch ook op een gegeven moment 'ja nu weet ik zeker hoor dat ie wat wil!' en dan hoef je zelf nog niet eens wat voor diegen te voelen.

Ja natuurlijk, nu vind ik m leuk, hij hoeft alleen maar te lachen en tis voor mij alweer een bevestiging van 'oh hij vind me lief!'.

maar toen in die tijd, vond ik hem niet bijzonder of wat dan ook. Alleen aardig, en hij vertoonde dit gedrag, snap je? snap je dus dat ik bedoel dat ik daarom mim of meer zeker weet dat hij echt iets voor mij voelt. het lag niet aan mij, omdat ik gewoon normaal nadacht omdat ik niks bijzonders voor hem voelde, en dus ook niet dingen wou zien, wou horen of wou voelen. Ik was gewoon heel normaal, hij deed zo, hij gedroeg zich zo, en dat maakt mij zo zeker. snap je?
Oud 16-07-2004, 00:17
Rieno
Rieno is offline
ik snap je volledig....en ik zit nu heel hard na te denken op een zinnig antwoord, maar ik ben bang dat er niks meer komt. Ik ga nu maar slapen, anders ga ik je straks helemaal verwarren door mijn onlogica enzo
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:21
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ja je zegt dat je me snapt.

en ja ga maar slapen

maar stel dat ik jou zo vragen hier heeeeel objectief naar te kijken.

stel dat ik gewoon zo zijn gedrag hier neer zou schetsen, zijn hele gedragingen, woorden, aanrakingen etc. En dan zonder te vermelden dat ik verliefd op hem ben. Wel erbij dat hij getrouwd is.

dus heel objectief, zeg eens eerlijk, wat zou jij dan zeggen?

1. die jongen speelt een spelletje, hijs getrouwd, maar houdt wel va nbeetje spanning op t werk.

of.

2. die jongen heeft een probleem, hij voelt echt wat voor zijn collega en is zelf door de war en weet ook nie wat ie moet.

als je moest kiezen tussen 1 of 2 wat zou je dan zeggen? en dan voorstellen dat je zijn hele gedrag objectief 'ziet' (leest) zonder dat ik er dus bij vermeld dat ik hem leuk vind. Dus helemaal los daarvan.....wat zou je dan zeggen...eerlijk?
Oud 16-07-2004, 00:25
Rieno
Rieno is offline
Dan ben ik bang dat ik voor het eerste ga...en dan met de toevoeging dat hij er te ver in gaat en dat zelf niet echt doorheeft.

Maar nu ga ik idd ook echt slapen, moet mn bed ook nog zoeken...ligt hier wel ergens
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:20
Verwijderd
Het was niet zo hard bedoeld hoor, ik vind dat het meer aan die man ligt dan aan jou, maar ik schrik gewoon van zulke dingen. Die man heeft een vrouw en kinderen, z'n vrouw belt.. en ondertussen brengt hij het hoofd van een meisje helemaal op hol door vanalles en zoekt lichamelijk contact met haar, enz.

En ik begrijp heel goed dat je je afvraagt of het een spelletje is of niet, of hij wat voelt of niet, enz.. want je bent verliefd. Je bent je nu al aan het afvragen of het misschien slecht gaat tussen hem en z'n vrouw, of hij misschien voor jou moet kiezen.. ook allemaal logisch, ik begrijp dat echt wel.

Maar het kan beter zijn om heel hard voor jezelf te zijn en te denken "hier begin ik hoe dan ook niet aan." Het is niet zo simpel van "hij kiest misschien voor mij." Zoiets is een hoop gedoe, verdriet, pijn, voor z'n vrouw, voor z'n kinderen.. hij heeft heus nog wel gevoelens voor z'n vrouw. Je wordt er niet gelukkiger van.. het is niet goed voor jou..

Ik ben het eens met Reel Big Nothin.. sowieso met alles wat ie schrijft en ook dat hij voor optie 1 kiest, van je laatste post.

En ja, wat moet je nu? Als je er met hem over gaat praten wordt het een ontzettend ongemakkelijke situatie, vooral voor jou. Je kunt je gevoelens niet verbergen en een beetje nonchalant vragen of hij nou iets voor je voelt, want hij kan echt wel van je gezicht aflezen dat je gek op hem bent en dat je gekwetst bent als hij je afwijst. Dan wordt het heel vervelend op je werk, jij gaat je schamen, weet niet meer hoe je met hem om moet gaan, hij gaat zich ook anders gedragen..

Nou ja en het kan misschien dat hij zegt dat hij ook gevoelens voor jou heeft, maar de vraag is of het daarmee ophoudt. Jouw verliefdheid zal blijven, zijn verliefdheid (als die er zou zijn) zal blijven. Dan zul je toch iets moeten afspreken van "we gaan wat meer afstand nemen, zo gaat het niet goed."
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:11
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-07-2004 @ 11:20 :
Het was niet zo hard bedoeld hoor, ik vind dat het meer aan die man ligt dan aan jou, maar ik schrik gewoon van zulke dingen. Die man heeft een vrouw en kinderen, z'n vrouw belt.. en ondertussen brengt hij het hoofd van een meisje helemaal op hol door vanalles en zoekt lichamelijk contact met haar, enz.

En ik begrijp heel goed dat je je afvraagt of het een spelletje is of niet, of hij wat voelt of niet, enz.. want je bent verliefd. Je bent je nu al aan het afvragen of het misschien slecht gaat tussen hem en z'n vrouw, of hij misschien voor jou moet kiezen.. ook allemaal logisch, ik begrijp dat echt wel.

Maar het kan beter zijn om heel hard voor jezelf te zijn en te denken "hier begin ik hoe dan ook niet aan." Het is niet zo simpel van "hij kiest misschien voor mij." Zoiets is een hoop gedoe, verdriet, pijn, voor z'n vrouw, voor z'n kinderen.. hij heeft heus nog wel gevoelens voor z'n vrouw. Je wordt er niet gelukkiger van.. het is niet goed voor jou..

Ik ben het eens met Reel Big Nothin.. sowieso met alles wat ie schrijft en ook dat hij voor optie 1 kiest, van je laatste post.

En ja, wat moet je nu? Als je er met hem over gaat praten wordt het een ontzettend ongemakkelijke situatie, vooral voor jou. Je kunt je gevoelens niet verbergen en een beetje nonchalant vragen of hij nou iets voor je voelt, want hij kan echt wel van je gezicht aflezen dat je gek op hem bent en dat je gekwetst bent als hij je afwijst. Dan wordt het heel vervelend op je werk, jij gaat je schamen, weet niet meer hoe je met hem om moet gaan, hij gaat zich ook anders gedragen..

Nou ja en het kan misschien dat hij zegt dat hij ook gevoelens voor jou heeft, maar de vraag is of het daarmee ophoudt. Jouw verliefdheid zal blijven, zijn verliefdheid (als die er zou zijn) zal blijven. Dan zul je toch iets moeten afspreken van "we gaan wat meer afstand nemen, zo gaat het niet goed."
zucht.....dit doet best pijn. Dus iedereen denkt dat t een spelletje is, en ja ook al voelt hij 'echt iest voor mij dan nog ist waarschijnlijk een spelletje denken julie dan.

ik wil gewoon graag weten van hem zelf wat ie nou echt voelt, maar dat zal ie denk ik nooit zeggen uit zichzelf tenzij ik er zelf over begin.

Maar het maakt me bang, ook dat alles wat jullie zeggen gewoon waar is, behalve dan dat ik voel dat zijn gevoelens wel echt zijn. Maar dat neemt niet weg dat t fout is wat hij doet want ja, hij heeft thuis kinderen en een vrouw die heel veel van hem houdne, en als t goed is hij ook van hun.

ik kan er niks mee, ik weet niet wat ik moet doen, een vriendin van mij zegt constant 'Je moet gewoon afwachten, je zit t vanzelf wel' maar ja, als je om iemand geeft wil je niet afwachten. Ik kan t echt niet beschrijven, de eerste dag dat ik hem zag vond ik hem echt niet bijzonder. En nu is hij nog steeds niet superlekker of onwijs knap. Het is meer het idee dat ik hem wil vasthouden, knufffelen en hem lief vind. Ik fantaseer ook nog steeds niet over seks of zoenen met hem, terwijl dat toch meestal wel t geval is als je verliefd bent.

ik weet dus echt niet wat ik meot doen, ja afstand nemen.
Is silm, maar tegelijkertijd is dit allemaal leuk en spannend. Maar goed dat vind hij ook. Ik denk als ik dit ter sprak zou brengen hij er wel van zou schrikken, want stel dat een spelletje is dan voelt hij zich betrapt. stel dat t echt is dan weet zowel hij als ik niet wat we ermee moeten, dan is werksfeer totaal anders als eerst en zal t nooit meer worden zoals t nu is. En dat wil ik ook niet.

En ik zou ook bij god niet weten hoe ik hem zou moeten vragen of hij iets voor mij voelt...
Oud 16-07-2004, 13:00
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 16-07-2004 @ 13:11 :
Ik fantaseer ook nog steeds niet over seks of zoenen met hem, terwijl dat toch meestal wel t geval is als je verliefd bent.
Dat klopt niet helemaal...ik kan alleen uit eigen ervaring spreken, maar ik doe dat juist niet als ik echt verliefd ben.

en als je het hem perse wilt vragen....doe het dan nadat je klaar bent met werken. Vraag gewoon of hij even tijd heeft om te praten en zeg dan gewoon dat je het erg leuk met hem vind enzo, maar je het idee hebt dat het misschien te ver gaat bijvoorbeeld (ook al denk je dat misschien niet, je dekt jezelf hier wel mee in, door niet direct jouw gevoelens bloot te geven). Dan zal hij bijna gegarandeerd wel een duidelijk antwoord geven.

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 13:03.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 13:33
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
je bedoelt dat jij dus wel fantaseert of zoenen/seks als je verliefd bent? Ja ik heb dat dus niet dus dat vind ik zelf ook zo vreemd, daarom weet ik ook niet of t echte verliefdheid is.

En verder ja ik zou t best na t werken kunnen vragen inderdaad, maar ja we blijven meestal een half uurtje na praten en alles, dan moeten we weg, omdat zijn vrouw zich anders afvraagt waar hij blijft en mijn ouders. En zo'n gesprek zou wel even wat langer duren dan half uur aangezien we eerste alles afsluiten, kas tellen etc. etc.

Dan zou ik mezelf inderdaad in kunnen dekken door inderdaad gewoon te zeggen van 'gaat t niet ietsje te ver?' en 'Vind je sommige dingen die wij doen niet vervelend tegenover je vrouw?'
of vragen of hij zo met meer meisjes doet, misschien is t namelijk wel heel 'normaal' voor hem om op deze manier met meisjes om te gaan. Gewoon vragen stellen hoe hij t nou vind hoe wij ons gedragen op t werk, zoiets....

en wie weet zegt ie dan wel 'gewoon leuk toch, beetje geinen' maar misschien zegt ie ook wel dat ie echt iets voor me voelt en dan....ja, dan komt t van mij ook uit, en dan nog maar zien hoe we ons daaruit redden.....
Oud 16-07-2004, 14:04
Rieno
Rieno is offline
ik bedoelde juist dat wanneer ik verliefd ben, ik daar helemaal niet over fantaseer. Dat lukt dan niet eens.

Je wilt zekerheid...dus zul je het em moeten vragen. Als hij idd meer voor jou voelt als gewoon vriendschap, dan zul je toch heeeeeel serieus moeten denken aan ontslag nemen. En dat is niet omdat hij het dan te moeilijk kan krijgen, maar omdat het voor jou nooit goed af kan lopen. En ook al ken ik je niet, je bent meer waard als alleen maar een speeltje van een getrouwde man.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 14:12
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 15:04 :
ik bedoelde juist dat wanneer ik verliefd ben, ik daar helemaal niet over fantaseer. Dat lukt dan niet eens.

Je wilt zekerheid...dus zul je het em moeten vragen. Als hij idd meer voor jou voelt als gewoon vriendschap, dan zul je toch heeeeeel serieus moeten denken aan ontslag nemen. En dat is niet omdat hij het dan te moeilijk kan krijgen, maar omdat het voor jou nooit goed af kan lopen. En ook al ken ik je niet, je bent meer waard als alleen maar een speeltje van een getrouwde man.

ontslag....ik zou dat nooit kunnen tenzij hij mij ontslaat waar ik ook zoooo bang voor ben. Waarom zou t voor mij niet goed aflopen als ik er zou blijven werken? nee! ik moet er niet aandenken! los van t feit dat ik hem leuk vind, het werk wat ik daar doe ik super en ik vind het onwijs gezellig, ja ook met hem, maar ik kan ook zooo lachen met me andere collega, we zijn een heel leuk team en ik ben er vanaf de opening bij geweest. nee ik wil daar niet weg, los van t feit dat ik hem leuk vind. ik ben zo bang dat hij mij gaat ontslaan, en ik wil zelf geen ontslag nemen.

ik zou er toch gewoon kunnen blijven werken....en ja ik ben meer waard dan dat.... ik ben verdrietig hiervan.
Oud 16-07-2004, 14:21
Rieno
Rieno is offline
Er is een grote kans dat de situatie erg ongemakkelijk wordt als je er blijft...en eigenlijk is het dat nu al natuurlijk. En ook al vind je het werk heel erg leuk, het wordt op die manier wel snel minder lijkt me.
Maar goed, dit is natuurlijk jouw keuze....en dit is iets waar je pas over hoeft te denken als de situatie op een punt komt dat het voor jullie beide niet te doen is.

wat je nu moet doen is jezelf duidelijk maken dat hij fout bezig is, of hem vragen wat hij voor jou voelt zoals ik eerder al zei. Ik zou het eerste proberen, maar kan me voorstellen als dat niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:47
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 15:21 :
Er is een grote kans dat de situatie erg ongemakkelijk wordt als je er blijft...en eigenlijk is het dat nu al natuurlijk. En ook al vind je het werk heel erg leuk, het wordt op die manier wel snel minder lijkt me.
Maar goed, dit is natuurlijk jouw keuze....en dit is iets waar je pas over hoeft te denken als de situatie op een punt komt dat het voor jullie beide niet te doen is.

wat je nu moet doen is jezelf duidelijk maken dat hij fout bezig is, of hem vragen wat hij voor jou voelt zoals ik eerder al zei. Ik zou het eerste proberen, maar kan me voorstellen als dat niet lukt.

ja je hebt gelijk. Alleen op dit moment is de werksituatie niet ongemakkelijk maar voor beide eigenlijk gewoon heel fijn. Ik merk gewoon dat we t beide prettig vinden om elkaar weer te zien en met elkaar te werken. Pas wanneer er over gesproken is wordt t denk moeilijk, of ik dat ooit ga doen......
Oud 16-07-2004, 15:51
Rieno
Rieno is offline
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar volgens mij heb je het er niet makkelijk mee en is de situatie voor jou knap ongemakkelijk zo.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 17:57
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 16-07-2004 @ 16:51 :
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar volgens mij heb je het er niet makkelijk mee en is de situatie voor jou knap ongemakkelijk zo.
nou ja, ongemakkelijk niet echt. Het is op dit moment nog heel leuk juist, heel fijn en prettig, gewoon heel erg gezellig en ook heel erg lachen. ik vind t totaal niet ongemakkelijk. nog niet...
Oud 16-07-2004, 19:29
Cookie
Cookie is offline
toen ik het eerste deel van je verhaal las dacht ik oh leuk flirt een beetje en misschien wel meer, maar toen ik las dat ie kids had en een vrouw was het : onmiddelijk kappe. je bent nog niet verliefd en idd er is nog niks gebeurt dus je kan niet kappe (heb nog niet alles geleze dus kan zijn dat ik met dit berichtje al weer achter loop) maar je zit dan te stoken in een huwelijk en misschien bedoelt hij er niets mee.

(de vriend van mijn bazin zit ook wel naar me te knipogen en plagen enzow) dus het kan ook zijn dat ie je plaagt, en je natuurlijk heel graag mag. ik hoop dat je er wat aan hebt,
Oud 02-08-2004, 23:10
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
om mijn oude topic maar weer een beetje te updaten, een paar nieuwe dingen.

Het ging de laatste tijd best erger, dat ik dacht 'ik kan er nu niet meer tegen' maar opeens.....uit het niets, is hij minder gaan doen.

Deze afgelopen week heb ik hele week gewerkt, hij deed niet afstandelijk maar minder aanraken en minder gein. Net alsof hij zelf dacht van 'Dit kan zo niet langer'.

Maar vandaag begon t weer een beetje, alleen wat mij opvalt is dat de aanrakingen minder zijn, waarom weet ik niet maar t valt ontzettend op.

Het is wel zo als wij achter zijn dat er weer zo'n spanning is, echt heel erg.

In ieder geval, ik vind t nog steeds heel erg, en de spanning is er ongetwijfeld nog heel erg, ook al raakt hij mij minder aan. Hij brengt me no gwel steeds thuis, en kijkt hele tijd en maakt opmerkingen, maar toch ik ben zo bang dat t fout gaat.

voor de zoveelste keer........wat moet ik toch doen?

of erger nog, wat moet ik hiervan denken?
Oud 03-08-2004, 12:44
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Ik heb hier nu het hele topic van begin tot eind doorlezen (sjees wat een tekst )

Ik denk dat de enige oplossing bij jullie beiden ligt. En dat je er gewoon MOET over praten. Je hebt toch ook een uurtje middagpauze hé?

Persoonlijk in jouw plaats zou ik dus mijn stoute schoenen voor een babbel aantrekken, want werken met zulk een spanning dat gaat toch niet?

Mja, babbelen met je baas als 2 volwassen mensen

PS: Als ik mij niet vergis kan een baas jou trouwens nooit "zomaar" ontslaan. Er moet altijd een grondige reden opgegeven worden. (dacht ik zo toch)

Nuja, ik hoop dat je er aan uit geraakt, want als dit zo verder blijft lopen komt dit absoluut niet goed.

Groetjes
Oud 03-08-2004, 19:58
annetjuh
annetjuh is offline
Erg slim gedaan trouwens.
tjah... je zegt dat hij kids heeft en is getrouwd dan moet je er met je handjes van af blijven ook al doet hij nog zo zijn best om jouw te versieren je komt toch altijd op de tweede plaats aangezien het voor hem een spelletje is en hij ook zoiets heeft van tjah ik kan er nog best wel mee door met dit uiterlijk. Ik zou het laten varen en zo doorgaan als nu maar niet verder.
Oud 03-08-2004, 22:16
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 03-08-2004 @ 20:58 :
Erg slim gedaan trouwens.
tjah... je zegt dat hij kids heeft en is getrouwd dan moet je er met je handjes van af blijven ook al doet hij nog zo zijn best om jouw te versieren je komt toch altijd op de tweede plaats aangezien het voor hem een spelletje is en hij ook zoiets heeft van tjah ik kan er nog best wel mee door met dit uiterlijk. Ik zou het laten varen en zo doorgaan als nu maar niet verder.

Begrijp dan, ik ben min of meer verliefd op hem en voel me ontzettend prettig bij hem. Ik kan het niet 'laten varen' of doe alsof me neus bloedt. Daarom post ik hier omdat ik bij god niet meer weet wat ik moet doen, het word me teveel.

De 1 zegt 'ja het is voor hem 1 groot spel' en een ander zegt weer 'Hij voelt echt iets voor je maar weet dat t niet kan'.

tja, er is maar 1 manier om erachter te komen hoe het echt zit, maar om het nou echt te gaan vragen...nee dat durf ik niet.

Ik zit er echt mee, ben door de war.
Oud 03-08-2004, 22:21
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
BlueSkyraider schreef op 03-08-2004 @ 13:44 :
Ik heb hier nu het hele topic van begin tot eind doorlezen (sjees wat een tekst )

Ik denk dat de enige oplossing bij jullie beiden ligt. En dat je er gewoon MOET over praten. Je hebt toch ook een uurtje middagpauze hé?

Persoonlijk in jouw plaats zou ik dus mijn stoute schoenen voor een babbel aantrekken, want werken met zulk een spanning dat gaat toch niet?

Mja, babbelen met je baas als 2 volwassen mensen

PS: Als ik mij niet vergis kan een baas jou trouwens nooit "zomaar" ontslaan. Er moet altijd een grondige reden opgegeven worden. (dacht ik zo toch)

Nuja, ik hoop dat je er aan uit geraakt, want als dit zo verder blijft lopen komt dit absoluut niet goed.

Groetjes

ja babbelen......het ligt niet zo gemakkelijk maar ik weet wel dat als ik zou willen praten dat dit ook zou gebeuren en ook wel heel relax aangezien we ook heel goed kunnen praten.

maar vandaag was t ook zo erg op een gegeven moment. Seksopmerkingen en flirterig gedrag en op een gegeven moment dacht ik echt 'damn wat doe je, je vrouw zit thuis met je kids!'

en toch......het is leuk, spannend, bevredigend en buitengewoon gezellig. Maar ik weet dat t niet kan en aan de andere kant geniet ik ervan, en dat is bij hem precies zo, dat weet ik gewoon.

Hij weet ook van 'Dit kan niet me vrouw zit thuis' maar hij denkt waarschijnijk ook 'leuk dit, beetje spanning, opwinding op het werk voor tussendoor, haar beetje gek maken'

maar soms denk ik van, hij denkt vast 'Ik ben ook verliefd op haar, wat voelt zij toch voor mij?'

Diep van binnen hoop ik dat hij hetzelfde voelt voor mij en zich net zo hard afvraagt wat ik voor hem voel als ik mij dat afvraag over hem.

soms vrees ik dat t helemaal niet zo is, maar dan doet hij weer wat dan denk ik 'Zie je, het is geen spelletje voor je, je voelt echt iets voor me'.

wat moet ik? wat kan ik?.......ik ben radeloos....
Oud 03-08-2004, 22:57
*amalia*
*amalia* is offline
je vraagt steeds wat je moet doen. Ik denk dat je dat zelf ook wel weet eigenlijk. Je bent verliefd op die man, en hij ook op jou ( denk jij ). Ik heb niet alles gelezen daarvoor was dit topic me te lang, maar ik heb vaak genoeg gezien dat mensen vinden dat je moet stoppen. En eerlijk gezegd ben ik het daar mee eens. Je doet jezelf hier alleen maar pijn mee.
Wat als hij inderdaad voor jou zou kiezen? denk je dat het lang zal duren? zou je geen schuldgevoel krijgen tegenover zijn kinderen?
maar goed als je verliefd bent wil je negatieve dingen vaak niet zien. In ieder geval succes, en ik hoop dat het goed afloopt hoe dan ook.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 13:37
Signy
Signy is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 03-08-2004 @ 23:21 :
wat moet ik? wat kan ik?.......ik ben radeloos....
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen, maar ik denk dat deze situatie voor jou nu het veiligst ligt. Je hoeft hem niet te confronteren, hij is nog aardig tegen (en flirterig met) je... Nu heb je alles nog. Als je ontslag neemt, zie je hem niet meer, wat je niet wilt omdat je verliefd op hem bent. Als je met hem erover praat, wordt alles open gelegd en zullen jullie eerlijk moeten zijn over jullie gevoelens.. Hij kan je dus afwijzen en jij kan besodemieterd worden... DUS : je doet helemaal niks en wacht af en post alles wat er gebeurd hier....

Maarrrrrr ik denk dat je gewoon knopen door moet hakken. OF actie ondernemen (en de gevolgen aanvaarden) OF hiermee doorgaan en kijken waar het schip strand. (maar dus wel met onzekere gevoelens doorlopen). Een tussenweg is er volgens mij niet.
Oud 05-08-2004, 22:43
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Citaat:
Signy schreef op 04-08-2004 @ 14:37 :
Volgens mij weet je heel goed wat je moet doen, maar ik denk dat deze situatie voor jou nu het veiligst ligt. Je hoeft hem niet te confronteren, hij is nog aardig tegen (en flirterig met) je... Nu heb je alles nog. Als je ontslag neemt, zie je hem niet meer, wat je niet wilt omdat je verliefd op hem bent. Als je met hem erover praat, wordt alles open gelegd en zullen jullie eerlijk moeten zijn over jullie gevoelens.. Hij kan je dus afwijzen en jij kan besodemieterd worden... DUS : je doet helemaal niks en wacht af en post alles wat er gebeurd hier....

Maarrrrrr ik denk dat je gewoon knopen door moet hakken. OF actie ondernemen (en de gevolgen aanvaarden) OF hiermee doorgaan en kijken waar het schip strand. (maar dus wel met onzekere gevoelens doorlopen). Een tussenweg is er volgens mij niet.

je hebt gelijk, en ieder hier. Ik ga nu op vakantie dus zie hem een maand niet.

Vandaag was de laatste werkdag en het was weer errug gezellig, moet wel zeggen dat t steeds erger en erger word. na sluitingstijd gaf hij me nog een supermassage en bracht me nog ff weg op de fiets. We namen afscheid met 3 kussen en hij zei dat ik kaartje moest sturen.

dit is vreselijk.....ik wil gewoon niet omdat ik hem dan niet zie, wat errug dit Ik weet bijna zeker dat t geen spel is voor hem maar dat hij echt iets voor mij voelt.

ik ga nu lekker op vakantie en na de vakantie begin ik voor mijn gevoel 'opnieuw'. Ik zal natuurlijk nog verliefd op hem zijn, maar ik zal afstandelijekr doen en minder aanraken, want handtastelijk zijn we beide zeker. Niet zozeer op intieme plaatsen hoor, dat juist minder, maar constant bij elkaars armen en handen. Ik hoop dat t dan minder wordt. zo niet en blijf ik echt onwijs verliefd op hem, en blijf ik in de indruk houden dat dit wederzijds is, dan zal ik erover gaan praten met hem.

en ja misschien zegt ie wel 'hoe kom je hier allemaal bij? ik voel niks voor jou, vind je hele leuke meid maar verder niks'

maar ik denk eerder dat hij zal zeggen 'ja het is supermoelijk want ik ben getrouwd maar ik ben ook verliefd op jou'

omdt alles wat hij doet is gewoon net dat beetje meer dan wat je zou doen als je met iemand zou spelen......ik voel dat, en nee het is nie wat ik wil voelen, maar ik voel t gewoon.

ik ben zo blij en tegelijkertijd zo verdrietig als ik bij hem in de buurt ben......en dan komt ze vrouw weer langs en dan voel ik me zo kut.....

ik hou jullie op de hoogte.....
Oud 05-08-2004, 23:58
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Ik zou zeggen... geniet nu maar vooral van je vakantie!!

Oud 10-08-2004, 23:12
vrijgezel
vrijgezel is offline
Wat kunnen mensen dan verschillen in doen en laten, als een liefde voor mij onbereikbaar is dan ga ik me juist heel afstandelijk gedragen ondanks dat ik dan misschien wat meer voor hem voel... Zodra het niet kan wil ik er ook zo snel mogenlijk vanaf zijn.
Misschien een tip, stort je totaal op andere jongens deze vakantie, kom terug met een wild verhaal, geef het beestje een naam en doe alsof je verliefd bent op "diegene" en sms zo nu en dan (ook al is het denkbeeldig) en doe wat geheimzinnig erover...
Dan ook nog wat afstandelijker doen tegen hem... (dus gewoon normaal doen)
Wat je voordeel is dat het misschien makkelijker voor je is om hem te vergeten, en hij misschien ook wat minder intiem doet.
En je kan dan gelijk zijn reactie van zijn hoofd aflezen, of misschien maakt ie wel opmerkingen waaruit je op kan maken dat hij het "kut vind ofzo"

Sterkte ermee en ben benieuwd
Reageren

Regels voor berichten