|
|
||
|
Citaat:
Nee, dat heeft niets |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nee, geef mij dan Utrecht maar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Duits is geweldig
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Magoed, ja, in Enschede zijn ze natuurlijk nog es drie keer zo erg. Ach ja, ik vind het wel schattig. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En wat betreft Enschede: Enschede, Almeloooo, Nijverdal, Vroomshooooooop. Een pot nat. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft die laatste opmerking - dan ben je hier toch te lang niet geweest. Er zit een duidelijk verschil tussen Twents en Sallands (tenminste, voor de mensen hier ) en in de dorpen die eigenlijk bij Salland hoorden praten ze toch werkelijk anders dan in Almelo/Enschede.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik weet dat er al grote verschillen tussen dorpen onderling zitten, maar dat boeit gewoon niet. "t Klinkt allemaal 't zelfde. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat doet het nou juist níet. Maar goed, als jij dat niet wil weten, is dat niet mijn probleem. Ta. |
|
|
|
||
|
Citaat:
alleen jammer van dat lompe accent maar het is soms wel komisch om echt plat te praten
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Vlaams is ook heel leuk
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Best veel dames die op heren met friese accenten vallen nog. Leuk MAAR VAN DIE VAN MIJ BLIJF JE AF JER! Dat het even duidelijk is. Ik ga idd ook voor het Friese accent maar ook wel ergens voor een spaans accent. Klinkt ergens toch ook best leuk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
over het algemeen hebben utrechters GEEN HARDE G Ikzelf praat gewoon met een vrij zachte G.. en met mij een heleboel meer.. en UTrechters hebben GEEN R-klank das wel irritant |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Geleens schattig? hehe cool Ik zelf vind Schots en Iers geweldig! In Nederland vind ik Twents en Gronings wel super. Ja en Weerts en Venlo's!!!! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Yuk ![]()