Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
hhm daar heb je gelijk in.. naja beter te veel dan te weinig spoileren
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]() ik haal de spoiler maar weg wanneer is de laatste aflvering van dit seizoen?
Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 19:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Pebbles schreef op 03-08-2004 @ 22:23 :
Ik vind Linda nu echt een stuk leuker dan toen ze net in de serie was.. ben benieuwd of ze nog terug komt ![]() Mee eens! En vooral het allerlaatste stukje was zo zielig toen ze zo ineenzakte op die bank ![]() En Bright was echt te droog vandaag --> ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou Amy met opzet tegen Bright gelogen hebben dat ze het verteld had? Dat ze wist dat hij het wel aan Ephram zou vertellen? Ik vond het ook maar zielig voor haar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een foute actie ook van Amy om niet te ontkennen dat ze Ephram had verteld van haar gevoelens... nouja, wie weet wat er nu komt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jaa, dat met madison zie ik ook nog wel gebeuren. dat ephram net ook amy leuk gaat vinden, en dat dan madison terug komt.. mja, das vast allemaal pas in het volgende seizoen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() kan iemand me trouwens vertellen wat er gebeurde in het voorstukje en t begin van everwood (eerste paar minuten).. de tv deed t namelijk niet en ze begonnen weer eens ver voor half 10 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bright was gaaaf! Maar wat een dozen, bah, echt vreselijk. Maar hij had het wel goed geregeld!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en the oc ook nog maar 2 ![]() wat moet ik daarna toch met mijn dinsdagavond? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (huh, echt nog maar 2 van the oc, dan hebben we maar 3 nieuwe afl gezien?;o) no worries, straks komt vast gilmore girls terug, sex&the city, peking express en weetikveel wat nog meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jaa, sex & the city komt in het najaar, gilmore girls ook denk ik.. even een paar weken doorzetten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en op een videoband van 3 uur past het sowieso ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Iets van dat irv zei dat de dingen die niet gezegd werden vaak het belangrijkste waren ofzo..(de stem waarbij je hem niet ziet).....dacht ik (of zei die dat op t eind?) En naja Linda bezig met voorbereidingen voor t etentje.......En euh dr Brown vroeg aan die moeder van Linda of hij t misschien goed moest maken, want hij miste haar zo.......maar die moeder vond het de goede keuze enzo....... en de rest was dat bal+camper etc ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Bellenblaas | 500 | 31-07-2005 07:49 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Jules | 22 | 10-01-2004 11:20 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 |