![]() |
|
ligt er aan..
ligt echt geheel aans sfeer en aan humeur enzow.. op zaterdag avond op stap zou ik sneller verder gaan met een meisje dan ik zou doen met met vriendin.. klinkt beetje vaag maar tis wel zo ![]()
|
pff dat weet ik eigenlijk nie precies meer... handwerk en oraal was volgens mij wel redelijk vlot echte werk heeft uhm half jaar geduurt waar ik achteraf wel spijt van heb maar goed...
met een volgend vriendje wil ik eigenlijk met de eerste twee iets minder snel gaan en met het laatste wel wat sneller, als dat aan mij ligt dan tenminste...
|
Verwijderd
|
De 4e week dat we iets hadden gingen we met elkaar naar bed en even kijken.. daarvoor..
Eerst was het gewoon over de kleren heen aanraken enzow, toen onder de kleren en toen heeft ie mij in de 3e week voor het eerst gebeft.. Ik heb hem pas gepijpt nadat we het hadden gedaan. Waarom? Misschien omdat ik er een beetje bang voor was..? Kweenie ![]() Het ging niet echt snel, maar langzaam kun je het ook niet noemen bij ons ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus ik verander m'n antwoord ff: Mondwerk hij bij mij: Na 5 dagen! Mondwerk ik bij hem: Na 1,5 maand! 'Mondwerk' enzo klinkt eigenlijk best wel liefdeloos ofzo! |
![]() |
|
Nou, met zoenen ging het (met mijn vorige vriend) dus aan. Het duurde vrij lang voordat het verder ging, ik schat zo´n 2 maanden. Maar met eenmalige "avontuurtjes" gaat het meestal wel iets sneller (meteen dus, anders is het niet eenmalig *slaat zichzelf voor de kop*)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoe terug krijgen? Johan_TB | 6 | 20-10-2006 17:03 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
hoe snel geef je op in de liefde? blablabla38 | 22 | 04-07-2005 10:02 | |
Liefde & Relatie |