Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2002, 19:11
FullMoon
FullMoon is offline
deze is al ZOOOO vaak geweest, maar goed...
ik vind het dus mooi (meestal dan)
Oud 05-06-2002, 19:17
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
het kan echt supermooisexiej zijn, maar dan moet het wel netjes en mooi gedaan worden en niet erg veel, vooral geen corpse pain ofzo
bijvoorbeeld ville en brandon lee(erik draven) uit the crow, oke brandon lee had wel veel make up op maar het stond hem gewelig mooi, maar dat was hij ook (met lang haar)
zwarte oogschaduw rondom oogjes is ook erg mooi
Oud 06-06-2002, 18:33
faith666
faith666 is offline
Okeej, is iedereen het er nu over eens? Smaken verschillen en laat iedereen lekker! Ik bedoel, als een jongen nou met lijntjes en nagellak op wil lopen, who cares??????
Ikke in ieder geval niet, hij durft teminste en laat zijn ware ik zien en dat kan je van veel mensjes tegenwoordig niet meer zeggen.........
Oud 06-06-2002, 19:53
Verwijderd
kan supermooi zijn, mits de jongen in kwestie met make-up om kan gaan en er geen kliederboel van maakt, geen (zwarte) lippenstift gebruikt en het geen corpsepaint is. je kan jezelf mooi maken met makeup en je kan jezelf lelijk maken met makeup

lalala *pronkt met haar bezit*
Oud 07-06-2002, 19:07
*fledermous*
*fledermous* is offline
Ik vind het zelf bij sommige mannen heel erg goed staan.

Corpsepaint wordt vaak alleen bij optredens van bands gebruikt, en achter dat zit een ander betekenis, niet eens omdat ze het zo geweldig bij zichzelf vinden staan..maar..daar schijnen velen hier nog niet achter te zijn.

Ik vind lippenstift bij jongens soms ook wel mooi..
Oud 08-06-2002, 00:49
biertjehappen
biertjehappen is offline
idd deze is een beetje oude koeien uit de sloot halen dus reageer ik kort: Ik vind het naar en suf
Oud 08-06-2002, 08:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Cool.
Oud 08-06-2002, 10:23
Morphia
Morphia is offline
Ik vind jongens alleen lichamelijk aantrekkelijk als ze make-up ophebben, kan er niets aan doen.
Oud 09-06-2002, 12:10
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Morphia schreef:
Ik vind jongens alleen lichamelijk aantrekkelijk als ze make-up ophebben, kan er niets aan doen.
Haha, is toch leuk?
Oud 09-06-2002, 13:38
S
S is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Haha, is toch leuk?
Nee.
Oud 09-06-2002, 20:19
mystic girl
mystic girl is offline
ik vind het wel mooi staan, dan heb ik het over een zwart lijntje, bij ieme bijvoorbeeld staat het mooi en hij is volgens mij best een pietje precies, toen k hem zo bij de body shop naar de make up zag kijken, maar het moet ook weer niet te veel worden.
bij epd vind k het ook mooi staan
zwarte lippenstift is een beetje te veel van het goede.
Oud 09-06-2002, 20:59
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
kan supermooi zijn, mits de jongen in kwestie met make-up om kan gaan en er geen kliederboel van maakt, geen (zwarte) lippenstift gebruikt en het geen corpsepaint is. je kan jezelf mooi maken met makeup en je kan jezelf lelijk maken met makeup

[IMG]jochje[/IMG]

lalala *pronkt met haar bezit*
zozo
heb je het dan over het plaatje of daardwerkelijk over het jongejte als zijnde bezit?

mooi als ze het doen zoals het hoort he dus het mooie accentueren en het niet zo mooie beetje verdoezelen
Oud 09-06-2002, 21:11
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
jongens met make up roelen!

Oud 09-06-2002, 23:42
ruby soho
ruby soho is offline
wtf wordt mijn topic geboycot
Oud 10-06-2002, 00:08
maar
maar is offline
neuh, niet zo
Oud 10-06-2002, 08:53
Morphia
Morphia is offline
Citaat:
S schreef:

Nee.
Oud 10-06-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:

zozo
heb je het dan over het plaatje of daardwerkelijk over het jongejte als zijnde bezit?

mooi als ze het doen zoals het hoort he dus het mooie accentueren en het niet zo mooie beetje verdoezelen
over het jongetje
compleet met makeupjes en een ego van hier to heel erg ver
Oud 12-06-2002, 14:49
fruitmand
fruitmand is offline
ben ik de enige hier die het echt VRESELIJK vind?
Nagelak boeit me geen reed, maar mascara, lijntjes, lippenstift en oogschaduw bij jongens vind ik vreselijk.
Ik vind het persoonlijk het hele beeld van "mannelijk" en "vrouwelijk" verstoren!!!
Oud 12-06-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:
ben ik de enige hier die het echt VRESELIJK vind?
Nagelak boeit me geen reed, maar mascara, lijntjes, lippenstift en oogschaduw bij jongens vind ik vreselijk.
Ik vind het persoonlijk het hele beeld van "mannelijk" en "vrouwelijk" verstoren!!!
moet dat beeld blijven dan, volgens jou? inclusief vrouwen die geen broeken mogen dragen en mannen die niets anders doen dan werken en bier zuipen - terwijl de vrouwen het huishouden moeten doen en niet mogen werken?

besides, jongetjes met vrouwelijke trekjes zijn lief
Oud 12-06-2002, 17:11
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
dat is juist het leuke eraan, lekker confusing voor mensen zoals jij
Oud 12-06-2002, 17:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik vind t over t algemeen wel liev staan, maar idd corpsepaint is nie echt cool voor gewoon, bij optreden van een band is da weer wel gaaf..
Oud 12-06-2002, 18:06
FullMoon
FullMoon is offline
blablablablabla
lekker origineel, zo'n topic...
Oud 12-06-2002, 18:55
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
]{ing schreef:

waarschijnlijk als ze jou ziet weet ze niet meer of je nu een meissie bent of niet
Oud 13-06-2002, 18:14
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
]{ing schreef:

en...ik bedoel alleen dat 2 jaar geleden mannen bij dit topic "EWWWWWWW!" zouden zetten en ze het vreselijk zouden vinden om het nog maar zelfs te proberen. Dat daar verranderingen in komen is op zich niet erg...maar zometeen lopen alle jongens in jurken en sandaaltjes met makeup, en de vrouwen in baggy broeken met tenten-shirts, hun haar kaalgeschoren en een baard...
()
Oud 13-06-2002, 19:21
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

en...ik bedoel alleen dat 2 jaar geleden mannen bij dit topic "EWWWWWWW!" zouden zetten en ze het vreselijk zouden vinden om het nog maar zelfs te proberen. Dat daar verranderingen in komen is op zich niet erg...maar zometeen lopen alle jongens in jurken en sandaaltjes met makeup, en de vrouwen in baggy broeken met tenten-shirts, hun haar kaalgeschoren en een baard...
()
en hier is wat fout aan , moet iedereen toch lekker zelf weten.
Oud 13-06-2002, 19:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
mystic girl schreef:

waarschijnlijk als ze jou ziet weet ze niet meer of je nu een meissie bent of niet
mja geloof me, ik ben vaak genoeg aangezien voor een vrouw ook zonder makeup en dat vind ik echt hilarisch.. domme, trieste, kortzichtige, onwetende mensen.. dan ben je echt blij dat er nog mensen zijn die niet zo stom zijn
Oud 13-06-2002, 20:14
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
]{ing schreef:
mja geloof me, ik ben vaak genoeg aangezien voor een vrouw ook zonder makeup en dat vind ik echt hilarisch.. domme, trieste, kortzichtige, onwetende mensen.. dan ben je echt blij dat er nog mensen zijn die niet zo stom zijn
precies!

en ik vind vrouwlijke jongens ook altijd erg mooi, niet dat ze van mij allemaal in het roze hoeven te gaan lopen, maar make-up (subtiel aangebracht) en lange fluwelen rokken en vooral géén borsthaar/snor/baard/okselhaar/lang beenhaar () vind ik echt een groot pluspunt

Ik vind make-up iets toevoegen aan je uiterlijk, je kunt jezelf als je wilt ermee uiten, en waarom zou je dat als man zijnde niet doen?
Oud 13-06-2002, 20:27
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Dat moet iedereen zelf weten, maar ík vind het lelijk!
Oud 14-06-2002, 11:36
Stevill
Stevill is offline
queen of the damned soundtrak is wel mooi.
Oud 14-06-2002, 13:13
AtHell
AtHell is offline
k vind het vrij nutteloos maar ach t kan misschien wel leuk staan maar k zie liever gewoon meisjes met make-up en jongens zonder

(en ja ik promoot hier fijn het standaart beeld van de "man" en "vrouw")

(en ja uiteraard horen vrouwen ook achter aanrecht en moet de man de kost verdienen mja als je dat wou gaan zeggen heb je pech ik ben je dus voor *voorkomt loze reply's van mensjuh* )
Oud 15-06-2002, 18:40
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
]{ing schreef:
pardon. is vooral lache als n jonge ofzo je probeert te versieren, dat nog nooit gebeurd .
ik heb foto's van je hier gezien en geloof me, je ziet er echt niet uit als een meisje, de enige die je aanzien voor vrouw zijn blinde, of van die personen die grappig proberen te zijn.
en inderdaad maar goed dat er ook nog open - minded people zijn.
Oud 15-06-2002, 18:41
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

precies!

en ik vind vrouwlijke jongens ook altijd erg mooi, niet dat ze van mij allemaal in het roze hoeven te gaan lopen, maar make-up (subtiel aangebracht) en lange fluwelen rokken en vooral géén borsthaar/snor/baard/okselhaar/lang beenhaar () vind ik echt een groot pluspunt

vind jij borsthaar zo mooi.
Ik vind make-up iets toevoegen aan je uiterlijk, je kunt jezelf als je wilt ermee uiten, en waarom zou je dat als man zijnde niet doen?
hier ben ik het volledig mee eens, je haalt de woorden zo uit me mond man .....
Oud 15-06-2002, 23:43
Whippersnapper
Whippersnapper is offline
Jongens die zichzelf opmaken....heel naar
Oud 16-06-2002, 16:03
Verwijderd
Ik gebruik alleen eyeliner
Oud 18-06-2002, 13:29
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 13:34.
Oud 18-06-2002, 13:49
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
ik vind het wel mooi staan, dan heb ik het over een zwart lijntje, bij ieme bijvoorbeeld staat het mooi en hij is volgens mij best een pietje precies, toen k hem zo bij de body shop naar de make up zag kijken, maar het moet ook weer niet te veel worden.
bij epd vind k het ook mooi staan
zwarte lippenstift is een beetje te veel van het goede.
jaaahahhahahahahahhahahahahaha aahum

ben t met Morphia eens hihihi
Oud 18-06-2002, 13:58
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
mystic girl schreef:

pardon. is vooral lache als n jonge ofzo je probeert te versieren, dat nog nooit gebeurd .
ik heb foto's van je hier gezien en geloof me, je ziet er echt niet uit als een meisje, de enige die je aanzien voor vrouw zijn blinde, of van die personen die grappig proberen te zijn.
en inderdaad maar goed dat er ook nog open - minded people zijn.
hehe nu denkt niemand dat (ik zie er een stuk ouder uit), zelfs niet de allerdomste (onwetende,bekrompen..) mensen.. maar sommige mensen zijn echt zo bekrompen dat ze denken dat alleen meisjes lang haar hebben ofzo... ik lach ze uit
Oud 18-06-2002, 16:47
liesje 19
liesje 19 is offline
het kan mooi zijn, maar dan moet je wel het gezicht ervoor hebben. Het moet ook niet overdreven zijn zoals dat corpse painting enzo. Het liefst alleen make up op de ogen en geen lippenstift ofzo.
Oud 18-06-2002, 17:09
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Zolang het rood of zwart is, en de panda look niet aan de orde is, en het mooi gedaan is, vind ik het meestal wel mooi (niet bij als hij een typische lompe mannenkop heeft)

Hier weer eens mijn attitude holland meneer:

Zucht...
En zo dus dan weer net niet,dit vind ik en lelijk aangebracht...en te overdreven.
Oud 18-06-2002, 17:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

En zo dus dan weer net niet,dit vind ik en lelijk aangebracht...en te overdreven.
corpsepaint: lelijk
lippenstift: lelijk
rode nagellak: lelijk
gekleurde oogschaduw: lelijk

en ook nog eens te dik aangebracht inderdaad..
Oud 18-06-2002, 17:23
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
terror koe schreef:

Hij heeft helemaal geen corpsepaint
Ik vind dat rode juist mooi... alleen dat zwarte lijnte om zn mooie lipjes vind ik iets minder, en dat kruisje op zn voorhoofd had ook niet gehoeven.... maar verder vind ik het een MOOI opgemaakte jongeman
nee, hij ziet er vanzichzelf zo bleek uit
mja en dat kruisje is oowk niets inderdaad.. (woei wat ben ik weer aant afkraken.. mja tblijft mijn mening)
Oud 18-06-2002, 17:24
vixen
vixen is offline
ik vind make-up bij jongens mooi, alst goed is opgebracht en staat. Ik vind het jammer dat er niet meer jongens zijn die make-up op doen, dat zou de wereld (de jongens ook ja) een stukje leuker maken om naar te kijken.
Oud 18-06-2002, 17:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
]{ing schreef:

corpsepaint: lelijk
lippenstift: lelijk
rode nagellak: lelijk
gekleurde oogschaduw: lelijk

en ook nog eens te dik aangebracht inderdaad..
conclusie *puke*
Oud 18-06-2002, 17:28
SpiritX
SpiritX is offline
Met carnaval, op het toneel of tijdens een foto-shoot kan zoiets volgens mij wel praktisch zijn.... Maar anders: brrr....
Oud 18-06-2002, 17:53
Belle
Belle is offline
zwarte eyeliner nagelak en oogschaduw (niet te veel) vind ik errug mooi
Oud 18-06-2002, 18:23
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
je moet er wel het gezicht voor hebben, maar een beetje make-up vind ik best wel leuk bij jongens, maar niet teveel of overdreven ofzo, maar dat vind ik ook zo bij meisjes
Oud 19-06-2002, 19:10
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
jaaahahhahahahahahhahahahahaha aahum

ben t met Morphia eens hihihi
morphia
Oud 19-06-2002, 19:20
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Zolang het rood of zwart is, en de panda look niet aan de orde is, en het mooi gedaan is, vind ik het meestal wel mooi (niet bij als hij een typische lompe mannenkop heeft)

Hier weer eens mijn attitude holland meneer:

Zucht...
dat fel rode vind ik niet echt heel mooi, dat kruis voor zn kop ook niet en hij heeft ook niet echt dat je zegt van haar dat wel lang gelaten kan worden. de nagellak is ook niet echt mooi.. je moet weten wanneer het wel genoeg is, vooral voor een jongen
Oud 20-06-2002, 08:55
Black Bird
Black Bird is offline
Als het subtiel gedaan is kan het heel mooi zijn..
Oud 20-06-2002, 09:36
Lateralus
Lateralus is offline
ik zou het nooit gewoon naar school doen ofzow....
maar we gaan misschien met een hele groep vrienden (iets van 20 man) een keer zoiets doen op een schoolfeest....maar dan egt overdreven, zodat we erbij lopen als marilyn manson ofzow
want die schoolfeesten zijn tog altijd in van die grote discotheken....kijken of ze ons binnen laten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten