Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 17:03
Susanne
Susanne is offline
y00000
ik ben er weer van het zeilen
het was leuk joh, ik ben bruiner dan ik al was
haar moeder en vader zijn echt cool
ik heb veel gekocht, waarvan ik de helft alweer vergeten ben of al opgesmikkelt heb
haar vader kan lekker koken
haar neef is onwijs lekker hmmm (L) en kan goed zeilen
nu zit ik hier lekker de fancy te lezen en ondertussen te forummen en muziek te luisteren en te msnen
ik ben moe
Oud 06-08-2004, 17:51
Verwijderd
welkom zuruck susanne!

vandaag tot heel lang uitgeslapen,toen gedoucht,ontbeten en gemsnd.
toen kwamen er wat mensen langs en hebben we even in de tuin niets zitten doen,toen ging de mensen weer weg en ging ik in mijn eentje verder met niets doen in de tuin.
ow,vndaag heb ik het ruzietje weer bijgelegd van gisteren en vanavond ga ik ten onder aan tequilla
Oud 06-08-2004, 18:17
Verwijderd
Gisterenochtend ben ik eerst op de fiets naar de dierenarts gegaan met de hond, want mijn moeder en zus hadden dit de hond 'geleerd' en het was goed voor zijn conditie. Nu kan ik al niet zo goed fietsen, maar met een riem in je hand is dit nog moeilijker. Heen ging nog wel, terug een stuk minder omdat de hond een beetje sloom was van zijn prik dus moest ik hem zowat mee slepen.
Daarna ben ik op de trein gestapt richting Apeldoorn, waar ik bij een vriendinnetje zou gaan logeren. 's Middags daar ergens in de buurt aan een meertje gelegen, gezwommen, véél gepraat. Terug naar het huis van een vriend van haar, koken en veel wijn drinken. Véél wijn. Enigszins tipsy op haar fiets naar de stad gegaan waar we hebben gepoold en ik heb één keer gewonnen.
Veel Baileys gedronken en hopelijk wat opschudding veroorzaakt door mijn aanwezigheid.
Terug op de fiets, een vage higschoolfilm gekeken, nog meer gedronken, ijs gegeten en toen ben ik gaan slapen in een stapelbed vol kattenharen. Halverwege de nacht realiseerde ik me dat dit het bed van de katten was, dus misschien hadden ze er wel muizen in verstopt dus durfde ik niet meer verder te slapen en heb ik heel de kamer doorzocht.

Vanochtend ontbeten, trein naar Utrecht, daar samen met Fab (Muziekvlinder) stennis geschopt in ons nieuwe huisje. En mijn voeten kapot gelopen aan mijn toch-niet-zo-comfortabele slipperrrs. Nu thuis en ruzie met mama.
Oud 06-08-2004, 18:46
Luna
Luna is offline
plannen gewijzigd.
Vanavond naar de Parade.
Verder loop ik de hele dag met mn hoofd in Ierland, waar ik net vandaan kom. Ik mis alles daar. Nu al.:/
Oud 06-08-2004, 19:14
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Vanochtend actief gedaan en 21 km gefietst. En vanmiddag moest ik afrijden maar ik ben gezakt Nu ga ik zo mosselen eten met familie en daarna nog een terrasje doen met 2 vriendinnen.
Oud 06-08-2004, 19:28
Roos
Roos is offline
gisterenavond naar het strand aan de maas geweest in rrrrrrrrrrotterdam. Er was een salsa avond dus ik heb heel de nacht met m'n billen geschud.
Vanmorgen bij scharrel langsgeweest en toen bij een enge huisbaas omdat ik een kamer wil. En toen op het westerpaviljoen gechilld.

Vanavond: ??? iets leuks doen.
Oud 06-08-2004, 19:36
little_devotion
little_devotion is offline
Gewerkt, naar het skatepark geweest en ik ga zo naar een repetitie van een band en dan nog ff uit
Oud 06-08-2004, 20:32
Verwijderd
Gisteravond uit in de Paradiso met allemaal vriendinnetje en mn vriend. Hij bleef daarna bij me slapen en we hebben heerlijk geslapen etc. Vandaag zijn we samen naar de stad gegaan naar de Beurs van Berlage om de toren te beklimmen en de tentoonstellingen te bekijken. Was leuk en gezellig en we waren klef
Oud 06-08-2004, 20:46
thecatempire
thecatempire is offline
ik ben net 5 aan t zoeken op mn broeders tv want ik wil will & grace kijken, maar ik heb t begin geloof ik al gemist en ik kan t niet vinden...
Oud 06-08-2004, 21:29
Coral
Coral is offline
6:20 op, want moest werken. Half 1 klaar, toen nog even naar mn andere werk om tijden op te geven, toen naar een vriendin geraced en daar met een glaasje dubbelfriss in de tuin gezeten. Toen op naar groepstherapie. Beetje theekransje zitten houden met de psych, nog ingebracht over het feit dat ik niks in te brengen heb. Toen naar huis gefietst. En toen ging ik effe mn vriendje hallo zeggen op msn... en toen ging ik op bed liggen. En k viel in slaap. En toen moest ik eten. En toen kreeg ik ruzie met mn moeder en ging ze provocerend met dr rug naar me toe zitten tijdens t eten. En weer op internet.. en toen op bed gelegen en tv gekeken..
Oud 06-08-2004, 21:37
thecatempire
thecatempire is offline
ik heb net bijna mn mp3 speler gesloopt, mn computer liep vast en toen kon mn mp3 speler alleen nog maar don't remove USB puntje puntje zeggen en ik heb al een andere mp3 speler gesloopt dus mocht deze echt niet kapot gaan, maar gelukkig doet ie t nog, <3<3 ik hou van mn mp3 speler
Oud 06-08-2004, 21:46
Avelon
Avelon is offline
eerst ging ik slapen om 5:30 en toen had ik mn wekker gezet om half tien en toen stond ik op en toen ging ik douchen. toen naar mijn kamer (adam) om spullen te pakken en toen naar utrecht. daar heb ik een uur op een afspraak gewacht. en in dat uur geleerd . toen ging ik van utrecht naar vlaardingen en ging ik scannen en toen mijn gitaar pakken en toen naar de trein en toen naar schiedam voor mijn bandje en nu ben ik thuis.
Oud 06-08-2004, 23:09
Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik ben nog nooit zo lui geweest als vandaag. Het was heerlijk , echt niets heb ik gedaan.
Oud 06-08-2004, 23:45
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 06-08-2004 @ 17:51 :
welkom zuruck susanne!
cute

oh ik ging net op bed liggen maar ik kwam erachter dat mijn rose dekbed met bloemetjes en vlindertjes er niet meer opzat.. dus er is een schoonmaakster in huis geweest maar daar weet ik niks van, ik had het toch afgebeld?!!
gelukkig komt zaterdag mn vatti weer thuis
nu zit ik hier nog m'n slaapdoekje te zoeken als ik m nou maar niet achtergelaten heb
Oud 06-08-2004, 23:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Roxane schreef op 05-08-2004 @ 11:23 :
ohja ja oke in dat geval, als het iets aan je gezondheid is waardoor je niet meer in staat bent inspaninng te leveren

Hoeft niet hoor. Wat er van de week met die vriend van mij gebeurd is ook. Sommige meren zijn niet natuurlijk, maar zijn oude afgravingen waarbij ze op ondergronds water zijn gestuit. Dan zit je op een diepte van goed 30 meter. In dat diepe deel is het water zo ongelovelijk koud... Het ondiepere valt wel wat mee, dat is nu wel warm, maar dat diepe deel doet er veel langer over om op te warmen, als het al warm wordt aangezien het water van ondergronds komt. Jij zwemt dat meer over, komt in het diepe deel, je laat even je benen zakken om te rusten, je benen raken meteen zo goed als onderkoeld, je krijgt daardoor ook kramp in je spieren wat ook lijdt tot verlamming en je bent weg. Dan is er niets meer tegen te doen. Dat is ook wat gebeurd is mij die vriend van mij bij het Aekingameer wat beter bekend staat als het Canadameer. Ook een afgraving, hij wist niet dat het daar zo diep was, er stonden wel waarschuwingsborden, maar omdat hij nog niet op school zat (sterker nog: mocht) kon hij dat nog niet lezen, geen bewaking of beveiliging bij dat meer dus tja... dan houdt het snel op.

Dus pas op voor die afgravingen, ga nooit proberen dat meer over te zwemmen door het midden! Blijf dichtbij het zand!
Oud 06-08-2004, 23:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
van 1 tot 9 gewerkt en een mokkeltje werd boos op me omdat ik haar geen drank verkocht maarja muts moet je maar een ID hebben.
Oud 06-08-2004, 23:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
gechilled met me vriendinnetje, geslapen en niks gedaan want ik had nergens zin in en het was warm
Oud 07-08-2004, 00:23
vixen
vixen is offline
Wakker geworden, ontbeten in het hotel, naar het hardrock café geweest (suf joh), toen naar de mac donalds voor een mcflurry met m&m's. Toen met de metro naar een of ander park wat suf bleek te zijn dus toen maar naar het good old park waar we eerder waren geweest. En toen daar gelegen en rose gedronken en dingen gegeten en duiven gevangen en een boek gelezen en bruin geworden! En toen naar het station en met de trein naar huis. En nu ga ik straks slapen want het was een leuke vakantie.
Oud 07-08-2004, 00:27
little nemo
little nemo is offline
gewerkt en me aan alles en iedereen geirriteerd...verder niet geblowd omdat k geen lange vloei heb en te lame was t te gaan halen
Oud 07-08-2004, 00:28
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-08-2004 @ 23:54 :
van 1 tot 9 gewerkt en een mokkeltje werd boos op me omdat ik haar geen drank verkocht maarja muts moet je maar een ID hebben.
bitch
Oud 07-08-2004, 00:30
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 06-08-2004 @ 23:53 :
Hoeft niet hoor. Wat er van de week met die vriend van mij gebeurd is ook. Sommige meren zijn niet natuurlijk, maar zijn oude afgravingen waarbij ze op ondergronds water zijn gestuit. Dan zit je op een diepte van goed 30 meter. In dat diepe deel is het water zo ongelovelijk koud... Het ondiepere valt wel wat mee, dat is nu wel warm, maar dat diepe deel doet er veel langer over om op te warmen, als het al warm wordt aangezien het water van ondergronds komt. Jij zwemt dat meer over, komt in het diepe deel, je laat even je benen zakken om te rusten, je benen raken meteen zo goed als onderkoeld, je krijgt daardoor ook kramp in je spieren wat ook lijdt tot verlamming en je bent weg. Dan is er niets meer tegen te doen. Dat is ook wat gebeurd is mij die vriend van mij bij het Aekingameer wat beter bekend staat als het Canadameer. Ook een afgraving, hij wist niet dat het daar zo diep was, er stonden wel waarschuwingsborden, maar omdat hij nog niet op school zat (sterker nog: mocht) kon hij dat nog niet lezen, geen bewaking of beveiliging bij dat meer dus tja... dan houdt het snel op.

Dus pas op voor die afgravingen, ga nooit proberen dat meer over te zwemmen door het midden! Blijf dichtbij het zand!
klinkt logisch ja, brr eng
Oud 07-08-2004, 00:43
Verwijderd
ik heb gisteren de lul van een neger aangereden maar gelukkig had ik mijn zonnebril op en vond hij het niet erg. Vandaag ben ik opgehaald door mn vriendjes en zijn we naar scheveningen gecrosst waar we hebben gezond, gezwommen, gevolleybald, gepimpt, cocktail hebben gedronken en gegeten en nu ben ik aan de malibumangococktail en wordt het al aardig gezellig.
Oud 07-08-2004, 01:11
konflict
konflict is offline
Citaat:
Roxane schreef op 07-08-2004 @ 00:43 :
ik heb gisteren de lul van een neger aangereden

hoe doe je dat? of hoort 't eigenlijk hier
Oud 07-08-2004, 01:15
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef op 07-08-2004 @ 01:11 :

hoe doe je dat? of hoort 't eigenlijk hier
gaha nee
Ik reed de shortcut, het hookje om, waar je altijd maar moet hopen dat er geen voetkangers lopen, en ik had haast en ik ging hard en heb slecht werkende remmen en dat ging mis !
Oud 07-08-2004, 01:40
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
filthy..
Oud 07-08-2004, 13:03
Verwijderd
gisteren dus uitgeweest,flink gedronken met als gevolg dat deze jongen totaal van de kaart is gegaan,ook nog wat perikelen met een cker meisje,waar ik nu ontiegelijk over in de war ben ,maar dar zal ik jullie niet mee vervelen.
veel gedansen,tegen wildvreemde mensen aangepraat en een vriendin van mij heeft nog mbv haar "charmes" allemaal drankjes voor ons los weten te praten van vieze mannen,van de terugweg weet ik weinig tot niets meer,en wat ik nog weet is een beetje ,mijn ouders zeiden iig dat ik om 6 uur "niet helemaal nuchter" binnen kwam strompelen,om vervolgens met kleren en al op bed in coma te geraken.
vanochtend werd ik wakker met ontzettende koppijn en ik voelde me nog steeds lichtlijk aangeschoten zeg maar,toen heb ik gedoucht en voor de rest van de dag staat revalidatie van gisteren op het programma
Oud 07-08-2004, 13:16
AngelLena
AngelLena is offline
Angel gaat nog even 5 uurtjes werken en zich daarna volledig bezatten op het dorpsfeest
Oud 07-08-2004, 14:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag heb ik me lekker ziek gemeld en zit ik lekker thuis niks te doen en vanavond ga ik bij een vriend filmpje kijken en praten en hangen.
Oud 07-08-2004, 14:11
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
beetje muggen killen, forummen en half slapen en
moet vanavond optreden in de Feedback R'dam
Oud 07-08-2004, 15:53
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 07-08-2004 @ 14:11 :
beetje muggen killen, forummen en half slapen en
moet vanavond optreden in de Feedback R'dam
owja en ik heb jou nog geowned ook vandaag.
Oud 07-08-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 07-08-2004 @ 15:53 :
Oud 07-08-2004, 15:56
Verwijderd
slapen
Oud 07-08-2004, 15:57
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
kamer opgeruimd, foto's gemaakt, andere foto's van de diploma-uitreiking&vakantie opgehaald, vrijvraagformulier van werk ingevuld, gesjanst met m'n leukste collega, m&ms gekocht, weer naar huis gefietst. nu ga ik m'n Senegal boek lezen in de zon en vanavond een filmpje kijken.
Oud 07-08-2004, 16:00
melkpakje
melkpakje is offline
ik heb eerst uitgeslapen en toen gedoucht enz. Daarna veel boodschappen gedaan samen met vrienden voor vakantie en nu ga ik zo mijn tas inpakken en bij mn oma's op bezoek.
Oud 07-08-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 07-08-2004 @ 15:53 :
Oud 07-08-2004, 16:01
Verwijderd
vakantie proberen te regelen
Oud 07-08-2004, 16:10
Luna
Luna is offline
té laat opgestaan.
douchen en aankleden enz.
veel genikst
boodschappen gedaan en homo's gecheckt, daar kun je niet omheen vandaag als je over de prinsengracht loopt.
ontbeten om 3uur.
vriend gebeld om afspraak te maken.
nu aan het computeren en tijdschrift aan het lezen.
straks naar mn tuinhuisje om daar te dineren met mn ouders en zusje.
tot nu toe de saaiste dag uit n vakantie, maar wel chill.
Oud 07-08-2004, 17:11
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ruzie gemaakt met mijn moeder omdat ik haar niet aankijk terwijl ze praat, owja logisch
Van 9 tot 2 gewerkt en ontdekt dat mijn nerdie collega eigenlijk best aardig is ,al vond ik het eng dat hij me steeds volgde
Mijn kamer uitgemest.
en een vriendin blijft slapen
mijn ouders zijn op dancevalley aan het sletten dus wij gaan aan de malibu
Oud 07-08-2004, 18:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Donderdag naar Leiden gegaan met een vriendin omdat ze op het huis van haar broer moest passen. Was harstikke gezellie, dvd's gekeken, terrasjes gezeten, rondegebanjerd, shrek2 gezien, melig gedaan etc. maar er was een kutkat en die was eng, dus daarom gingen we eerder naar huis. Vanmiddag meteen door naar Oma, natgespetterd door m'n nichtje, en daarna weer naar huis gereden alwaar de nieuwe OOR op mij wachtte en ik zag dat ik een lowlands kaartje heb gewonnen...
Oud 07-08-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-08-2004 @ 18:37 :
ik zag dat ik een lowlands kaartje heb gewonnen...
*jaloeeeeerssss*

hou eens op met altijd van die gave dingen te winnen jij!
Oud 07-08-2004, 19:11
sorry
sorry is offline
half 9 vanochtend tot 3 uur gewerkt en daarna wat kleren gekocht
Oud 07-08-2004, 21:00
Verwijderd
vroeg opgestaan, in amsterdam geshopt met rosa, schoenen gekocht en nu ben ik blut, piercing laten zetten met mn snoesie, drank ingeslagen met ijs en nu gaan we zuipen en ijs eten met onze hitsige en gore oortjes, yeahhh
Oud 07-08-2004, 21:04
]{ing
]{ing is offline
in amsterdam uitgeweest, vanochtend met de trein naar huis, in maastricht naar de maxcy's en toen naar huis om de nodige slaap in te halen, waarna ik de bruidsluier in de tuin ben gaan knippen
Oud 07-08-2004, 21:26
Sirenie
Sirenie is offline
opstaan
ontbijten
in bad
vrijen
aankleden
ziekig zijn
eten
libelle puzzels maken
naar huis fietsen
internetten
eten
ratjes kroelen
internetten
foto's maken met zusje
internetten

zo ga ik foto's inplakken en daarna cold feet kijken.
Oud 07-08-2004, 21:28
Susanne
Susanne is offline
Ik ben bij joost geweest en hij heeft vegatarisch voor me gekookt, ik durfde niet te zeggen dat ik het niet lekker vond.. op de terugweg naar huis heb ik chinees gehaald en op de fiets ging ik een vriendje opbellen of hij kwam eten en toen werd ik ook bijna nog aangereden
toen ik thuiskwam zaten mijn vader en moeder buiten gezellig wijn te drinken en mijn vader had mij gemist natuurlijk en nicolette ook!
verder ben ik nog gebeld door mn baas of ik kon komen werken maar ik heb bedankt
hmmm nu zit ik te roken
Oud 07-08-2004, 21:32
Verwijderd
vandaag de hele dag ziekjes geweest en mezelf kut gevoeld ,dus de hele dag een beetje niks gedaan en de dag aan me voorbij laten trekken
Oud 07-08-2004, 21:33
Susanne
Susanne is offline
wat is er dan japie
je mag het aan mij vertellen heur
ik ben in een opperbeste bui
Oud 07-08-2004, 21:45
Verwijderd
'heur' nieuwe lshype.

ik heb vandaag geprobeerd zo min mogelijk te lachen.
Oud 07-08-2004, 22:10
Pan Am
Pan Am is offline
Vandaag op het strand gelegen van het Mariott Hotel op Curacao. Heerlijk, maar ik ben zwaar verbrand. Vanavond billen schudden in de Mambo Beach, maar we gaan eerst naar een of andere gay party. Iets ter ere van gay pride in Amsterdam, dus ik hoef het niet helemaal te missen.
Oud 07-08-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 07-08-2004 @ 21:00 :
vroeg opgestaan, in amsterdam geshopt met rosa, schoenen gekocht en nu ben ik blut, piercing laten zetten met mn snoesie, drank ingeslagen met ijs en nu gaan we zuipen en ijs eten met onze hitsige en gore oortjes, yeahhh
aah wat goed! malibu en ijs, je hebt het nog echt gedaan
Ik heb 3 liter mangomalibu gemaakt en vriendjes uitgenodigd en ehhhh hihi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten