| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
oh ik ging net op bed liggen maar ik kwam erachter dat mijn rose dekbed met bloemetjes en vlindertjes er niet meer opzat.. dus er is een schoonmaakster in huis geweest maar daar weet ik niks van, ik had het toch afgebeld?!! gelukkig komt zaterdag mn vatti weer thuis nu zit ik hier nog m'n slaapdoekje te zoeken als ik m nou maar niet achtergelaten heb
|
|
||
|
Citaat:
Hoeft niet hoor. Wat er van de week met die vriend van mij gebeurd is ook. Sommige meren zijn niet natuurlijk, maar zijn oude afgravingen waarbij ze op ondergronds water zijn gestuit. Dan zit je op een diepte van goed 30 meter. In dat diepe deel is het water zo ongelovelijk koud... Het ondiepere valt wel wat mee, dat is nu wel warm, maar dat diepe deel doet er veel langer over om op te warmen, als het al warm wordt aangezien het water van ondergronds komt. Jij zwemt dat meer over, komt in het diepe deel, je laat even je benen zakken om te rusten, je benen raken meteen zo goed als onderkoeld, je krijgt daardoor ook kramp in je spieren wat ook lijdt tot verlamming en je bent weg. Dan is er niets meer tegen te doen. Dat is ook wat gebeurd is mij die vriend van mij bij het Aekingameer wat beter bekend staat als het Canadameer. Ook een afgraving, hij wist niet dat het daar zo diep was, er stonden wel waarschuwingsborden, maar omdat hij nog niet op school zat (sterker nog: mocht) kon hij dat nog niet lezen, geen bewaking of beveiliging bij dat meer dus tja... dan houdt het snel op. Dus pas op voor die afgravingen, ga nooit proberen dat meer over te zwemmen door het midden! Blijf dichtbij het zand!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt logisch ja, brr eng
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() hoe doe je dat? of hoort 't eigenlijk hier |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik reed de shortcut, het hookje om, waar je altijd maar moet hopen dat er geen voetkangers lopen, en ik had haast en ik ging hard en heb slecht werkende remmen en dat ging mis ! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
hou eens op met altijd van die gave dingen te winnen jij!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 3 liter mangomalibu gemaakt en vriendjes uitgenodigd en ehhhh hihi |
|
| Advertentie |
|