Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
duurt wel lang idd ![]() nja, mn moeder heeft ook vakantie, we kunnen vast wel ergens een gaat vinden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In een staart of knot gaat nog niet echt, ik vind het er dan iig niet zo leuk uitzien.. hoewel het wel al een stuk beter gaat dan toen ik ze net had, dus nog even wachten en dan kan ik wat meer afwisselen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ontdreadingskit van knottyboy hehe hebben ze dat nu ook al? weetje misschien hoe duur dat is? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik twijfel nog steeds of ik mn dreads wil verven en ik draag mn dreads altijd met een haarband of bhbandje ![]() ze zijn nog te kort om allemaal in een staart te kunnen (de voorste en onderste dreads vallen dan uit die staart of ik moet er nog een haarband bij doen) helemaal los vind ik niet leuk staan want dan zit het altijd raar.
||
Citaat:
en misschien komt dat krullen doordat jij kroeshaar hebt. ik zie namelijk wel es vaker mensen met kroeshaar of sterk krullend haar die dat hebben. ik vind het wel leuk staan, beter dan onderkanten die NIET dreaden (zoals die van mij ![]()
||
Citaat:
![]() vraagje: ik probeer nu een bestelling op dreadlocks.nl te doen maar hij blijft steeds hangen als ik de bestelling wil verzenden wat nu!!!!!!
||
Citaat:
![]() @ angellena: ik heb ze niet geverfd, bij elka lichtinval ziet de kleur er weer anders uit. ik wil het nog een keer een stuk lichter verven, of alleen de onderkanten goed blone (rood oranje whatever) en daarna, als ik daar zat van ben, eens weer zwart uitproberen ofzo.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn dreads beginnen nu al wel aardig stevig te worden. Onderkanten zijn idd een probleem, maar valt me nog mee eerlijk gezegd.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dreads hoeven niet per se met permanentvloeistof gezet te worden, alleen wax kan ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nadeel: ehm, als je ze uit wilt kammen binnen een maand is je haar naar de klote, daarna neemt de werking van de permanentvloeistof langzaam af en is dat niet zo meer het geval. |
![]() |
||
Citaat:
dan denk ik dat ik het toch maar op mét hou ![]()
||
Citaat:
![]() mooie foto, mooie dreads
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had iig goed dat t in de dierentuin was en ja ik werk m'n dreads vaak bij ![]()
||
Citaat:
Als jij je dreads haakt zet jij dan ook je losse haren vast met extentionlijm ofzo??? |
![]() |
||
Citaat:
ik haal ze er gewoon in de lengte van de dread doorheen, en soms een kraaltje er overheen om t goed vast te houden en als ze eruit komen zetten na het wassen ofzo, ga ik gewoon weer met de naald tekeer ![]() tis echt erg, m'n vader zegt ook steeds, zit toch niet zo aan je haar te friemelen, heb je luizen ofzo ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() succes!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
K heb t geprobeerd..
||
Citaat:
Ik denk dat ik eens iemand ga opzoeken om de boel te herstellen.
||
Citaat:
Nog 25 te gaan .....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |