Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij hoef je je hier geen geest bij voor te stellen hoor. zo is mijn mening. |
![]() |
||
Citaat:
![]() volgens mij weet je het dan nog niet zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zou het belachelijk vinden als een geest geluid maakt bij het rondlopen, maar geen sporen achterlaat, hoe kan ie dan het geluid maken... Ok, geesten zijn aparte gevallen, maar als ie al gaat zitten rondlopen en kraken en dus duidelijk zijn invloed merkbaar is op vaste materialen, dan moet dat ook op een andere manier aan te tonen zijn. Als hij niet als een mens loopt, moet ie ook niet te horen zijn me dunkt. En geesten in de gedaante van... gaat een geest in een gedaante van een kat kruipen om op zolder te gaan kraken? Als ik een kat zie of merk dat er een kat is die duidelijk tastbaar is, dan zal mijn 1e veronderstelling toch zijn dat het is wat ik zie. pas als er aanleiding toe gegeven wordt zal ik eventueel verder denken dat wat ik zie niet de ware gedaante is. |
![]() |
||
Citaat:
Je beweert in een ander topic dat er geen mensen bestaan die paranormaal begaafd zijn. Daarmee impliceer je eigenlijk ook dat het paranormale niet bestaat en geesten hebben volgens mij van alles met het paranormale te maken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
deel 1 van je zin: fout, deel 2 van je zin: goed. En zolang jij niet met onderbouwingen voor je stelling komt doe ik dat ook niet, heeft toch geen zin.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb hier ook last van, maar dan alleen als ik alleen thuis ben 's avonds. Hoor ik boven iemand of iets lopen en komt dus ook niet naar beneden. Ik vind dit heel vervelend maar ik heb het vaker en vind het niet meer zo eng. Het is natuurlijk wel altijd ff schrikken maar ik besteed er geen tijd meer aan... Kim
||
![]() |
Citaat:
Verkeerde redenatie. Als jij boven loopgeluiden hoort en je denkt dat het een geest is dan klopt er iets niet. Een of andere exotische onontdekte energievorm zit niet zomaar op zolder en maakt al helemaal geen loopgeluiden. Als jij een raar geluid hoort, en het is 12 uur 's nachts en het is op zolder dan kunnen dat enorm veel verschillende dingen zijn. Maar een natuurkundig verschijnsel dat nog nooit iemand gezien heeft, totaal uniek is en bestaat uit een of andere vreemde energievorm die alleen aanwezig is op jouw zolder is dan wel de meest onwaarschijnlijke oorzaak. Je redeneert verkeerd, we zoeken geen bewijs voor geesten, we zoeken een verklaring voor wat de TS verstelde, toch?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En meegemaakt?
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waargebeurde Geesten Verhalen SomeCuteness | 22 | 23-07-2015 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten (2) Sjoerd | 4 | 20-09-2004 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten. Sjoerd | 2 | 01-09-2004 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Huis der Geesten AlopiA | 1 | 20-10-2003 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt Evito | 12 | 07-01-2003 10:14 |