Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dreads zijn over het algemeen vies en stinken... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat dreads niet stinken is schijnheiligheid.. |
![]() |
||
Citaat:
en dreads hoeven echt niet te stinken, ik was mijn dreads twee keer per week en de laatste maanden hebben ze nog geen een keer gestonken!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je erbij loopt als een gothic dan weet je ook van tevoren dat je commentaar krijgt over je kleding ed, anders ben je wel erg naief bezig.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hihi *voelt zich ver-eerd* ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ook in de lijst natuurlijk ![]() (enneh... wie vergeet, bij het maken van een wie-heeft-dreads-lijst, Mortischa??? ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
fake ass Ik denk dat jij de foto gewoon gejat hebt............ Verklaring???????????????????????????????????????????????? Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() was ik er toch mooi ingetrapt.. hehe
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe dot je dat dan> emmer met water en dan een halfuur tussen je knien hangen ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Binnenin heeft wax geen zin, Wax is een hulpmiddel, het is de bedoeling dat je dreads verfilten, niet dat wax het bij elkaar houd.. |
![]() |
||
Citaat:
je dreads moeten sterk genoeg zijn om je dreads bij elkaar te houden en dat is al na een paar maanden het geval en door je wax uit het midden tehalen wat trouwens alleen in de beginfase van je dreads in het midden zich kan gaan ophopen creeer je heus geen pluis, wax moet zich niet ophopen maar in je haar trekken want het moet gevoed worden, het beste is het om het wel te doen want het moet natuurlijk wel hygienisch blijven!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en cremesploeling, en dn met nat haar maar ik heb zelf geen ervaring nog niet |
![]() |
||
Citaat:
Maar nu heb ik alweer 9 mnd nieuwe dreadies. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
en mn dreads gaan wel goed vind ik, heb ze nu 9,5 maand. alleen nog steeds die onderkanten ongedread. maarja, het deel wat wel gedread/vervilt is, is echt mooi ![]() mijne groeien ook niet hard genoeg, ik kan maar een heel klein staartje en dan vallen de voorste dreads eruit, maarja geduld he. ik ga ze toch maar niet verven, want het lichte is er nu al een heel stuk uitgegroeid en mn eigen donkere kleur is toch wel mooi. als mn dreads wat langer worden geeft het wel een leuk effect denkik, donkere dreads met lichte punten. maar zwemmen in zout water heeft bij jou dus wel geholpen? ben wel benieuwd naar je foto's. ik wil ook foto's maken maar heb geen digicam oid.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |