Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Welke camping? Ik heb nog geen idee WAt voor zooi neem ik mee? Kleren, tent, deo, geld... Met hoeveel mensen ga je ? Ehmzz ligt er nog even aan en weet nog niet wat ik allemaal ga zien, komt goed ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maaarrr ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() (heb je na je zakje wiet ook nog lekker broodbeleg dat ondanks de dubbele zakjes TOCH nog ongelovelijk naar wiet smaakt ![]() ![]() "joh.. geef mij de wietpasta ff aan" "mkeu.. dan wil ik de wietekaas" Official Newbie Guide: Benodigdheden: Illegale troep in een zakje, pot pindakaas, pasta of iets anders stap 1: draai de pot los en week het papiertje (houdbaarheidsfolietje) van de pot af. stap 2: schep voorzichtig midden in de pot een gat waar je spul ingaat stap 3: schep voorzichtig weer wat smurrie terug bovenop je illegale troep stap 4: maak dat zo glad mogelijk stap 5: ff in de magnetron om het glad af te maken stap 6: de finishing touch: lijm het papiertje weer op de pot met secondelijm |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ...tsss...pinkpopganger
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik ga alleen en word zwever ( dus wel met iedereen die ik graag wil zien, afspreken en rondhangen en dingen doen en concerten bezoeken ). ik weet niet op welke camping ik ga staan. ik weet zelfs niet hoe laat ik er heen ga. ik wil wel donderdag gaan, maar ik denk dat ik deze keer de laatste trein erheen pak ofzo? vorig jaar 5 uur wachten was om te janken. blaat. ik neem boodschappen mee want heb niet zoveel geld. koop wel 3 muntjes om te douchen.
en please. laat de regen wegblijven dit jaar. en als er nog mensen zijn bij wie ik gezellig met me tentje mag gaan staan maar wel me eigen ding mag doen, PM of email shadowtricks_@hotmail.com ik heb niet zoveel zin om alleen te gaan eigenlijk ![]()
||
Citaat:
![]() 1630 Tiga & Lord of the Marionette [electro/liveact] 1800 Myla [electro] 1900 Bart Skills [NL upcoming talent ![]() ![]() ![]() 2000 Alter Ego [techno] 2100 Jeff Mills [needs no introduction] 2300 Perry [techno] 0100 Chris Liebling [needs no introduction] 0300 Estroe [techno] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|