![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wanneer vind je roken het lekkerst??
In gezelschap als je een lekker glas alcohol bij de hand hebt. wat voegt roken toe aan jouw leven?? Rookpauzes op het werk ![]() Bezigheidstherapie Ontspanning Gespreksonderwerp (als ik weer eens mijn sigaarachtige sigaretten heb) altijd tabak voor joints waarom zijn niet-rokers gewoon zeikerds?? Omdat ik ook niet zeik over hun vervelende gewoontes die zij evengoed hebben. Omdat je ergens dood aan moet gaan, ik geniet liever kort en goed. Omdat ik zo veel echt niet rook. Omdat sommigen onder hen gewoon chagrijnige eikels zijn die er niet tegen kunnen dat zij nog altijd last hebben van een verslaving en ik zonder moeite mijn sigaretten kan missen. Omdat ze niet eens beleefd vragen of ik mijn sigaret wil uitdoen, nee ze beginnen meteen te zieken. Vraag het beleefd en ik zal er rekening mee houden. Ik had trouwens een mooi argument: ik wilde mijn ouders pesten. Alleen mocht ik roken ![]() Javaanse jongens 3/4e hmmmm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind roken het lekkerst: sochtends, na het eten en als ik uit me dak ben. Het geeft een moment van rust en zodra ik me begin te vervelen steek ik een peuk op. waarom er zoveel op gezeikt wordt? is omdat anti-rokers gesteund worden door de regering en zich nu meer laten horen. we worden in hokjes gestopt en krijgen boetes voor het roken op het station
![]() |
![]() |
|
|