Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als ik mn volgende salaris binnenheb ga ik echt maar eens knottyboy bestellen. mn shampoofles schiet al op en dan bestel ik er maar meteen een pot wax bij, ben nu wel benieuwd na al die positieve verhalen erover.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nu houten kralen bij een afrowinkeltje op de albert cuyp (daar zitten er 2 of 3 van), maar ik heb er maar 3 ofzo in mn dreads omdat mn dreads te dik zijn ervoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik overal zoeken. maargoed. dus zonder cremespoeling oid. en gewoon met een kam of met je vingers? en ja je haar zal vast heel dood zijn haha dat denk ik ook over de mijne maar wat voor kuurtjes heb je er in gegooid dan en waar haal je die vandaan? en heb je nog grote stukken van je haar af moeten knippen? aan de ene kant wil ik mijn op de dag gezette dreads er af knippen omdat dat met permanent vloeistof ook gedaan is en ik het wel grappig vind om dreads te bewaren ofzo haha en dan de uitgroei van afgelopen jaar omdat uit te kammen. dan is me haar ook weer eens anders.. maargoed.. als er toch stukken van me haar af moeten omdat me haar zo dood is kan ik dus ook wel bij het begin beginnen? ik zal het eerst met niks proberen en als het dan echt niet lukt dan maar eens met cremespoeling proberen.. ik moet toch eerst wachten totdat het 3 september is geweest en dan maar bezig. |
![]() |
||
Citaat:
hoelang was jij er mee bezig geweest dan? en doet het erg pijn? haha |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Deze kralen vind ik trouwens echt super: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die ringen heb ik dus.... En ik kan ze 2 slagen buigen dan zijn ze denk ik nog te groot... Mijn dreads zijn dun heur....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() omg, ik ben jaloers
||
Citaat:
![]() ik denk dat dit hele mooie gaan worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dank je wel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
t heeft eeuwen geduurd voordat de mijne geen sprietjes meer waren en zelfs nu vind ik het een te dun bosje ik heb een dreadcrisis ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou ik ben voor de grap begonnen met dreads uitkammen en het gaat veel makkelijker dan ik dacht!
ik doe het zonder cremespoeling oid. gewoon droog, met een katten kammetje. de stukken dreads waar permanent vloeistof in hebben gezeten gaan zelfs nog makkelijker daan waar het niet in zit. me haar is natuurlijk niet super mooi meer maar ik had het erger verwacht! nou niet super duidelijk maar ik heb er een foto van gemaakt:' http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik zal eens bij de toko kijken en dat gliss kur zal ik ook eens bekijken. er zal zowiezo wel een stuk afmoeten. maar ben blij dat het er best nog wel goed uitziet. http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg ietsje duidelijker? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
liet je ze al uitgroeien? en hoelang had je ze? |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar wat rode neppe erin gedaan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarom verbaas ik me er over.. maargoed ik vind het goed hoor ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en op de foto waren ze net bijgewerkt, dus bijna geen losse haren.. dat is nu wel weer heel anders.. de haren die met de haaknaald er in gestopt zijn raken een beetje los weer, en bovenop is het weer best pluizig.. Citaat:
![]() ![]() maar dat is toch moeilijk te geloven als ze net gezet zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |