Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 19:34
broekenbinkie
broekenbinkie is offline
je hebt natuurlijk altijd mensen die te fanatiek meedoen aan een trend
of aan een overtuiging
wat vind jij daar van en ik welk verband?
bijvoorbeeld terroristen ->is slecht<- maar kan het ook goed zijn? snap je ze wel waarom?
en bijvoorbeeld lieslaarzen als die in waren!! gooi je dan al je andere schoenen weg en koop je meteen 3 paar lieslaarzen?
ik wil dit graag weten en graag ontopic.

anders regeer je maar niet
Oud 15-08-2004, 19:36
Teun
Teun is offline
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:37
Antique
Antique is offline
leg me nog één keer het verband tussen mode en terroristen uit aub
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:37
ricardolombardo
ricardolombardo is offline
yoyo yo

altos zijn doorgeshcotne met hun ding.

Aight, niggas keepin' it real. No fake shit like the fluoclothing of those altobiaaaaatches.

Kijk, ik bedoel dit zo van, zo van als je als alto blowt dan ben je een grap, haha, zal ik jou serieus nemen? ja, misschien als je een wijf bent, maar anders dus echt niet, blowalto. Yo, als de neger uit A dam west blowt, o man, pure oprechte shit is dat. No bullshit

Aight
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:38
Verwijderd
Ik draag altijd kaplaarzen, ook al zijn ze niet in de mode.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:39
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
ricardolombardo schreef op 15-08-2004 @ 20:37 :
yoyo yo

Aight, niggas keepin' it real. No fake shit like the fluoclothing of those altobiaaaaatches.

Kijk, ik bedoel dit zo van, zo van als je als alto blowt dan ben je een grap, haha, zal ik jou serieus nemen? ja, misschien als je een wijf bent, maar anders dus echt niet, blowalto. Yo, als de neger uit A dam west blowt, o man, pure oprechte shit is dat. No bullshit

Aight
Woord omhoog ricardo, woord omhoog.
Oud 15-08-2004, 19:40
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
sluit ik me volledig bij aan
Oud 15-08-2004, 19:40
Verwijderd
Edit.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 19:53
broekenbinkie
broekenbinkie is offline
Citaat:
Antique schreef op 15-08-2004 @ 20:37 :
is niet!!! gohhhhh dnek na man!! kijk ^^^^^topictitel????

FANATIEK dat is het onderwerp
dat kan in verschillende regionen!
Oud 16-08-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
broekenbinkie schreef op 15-08-2004 @ 20:34 :
... bijvoorbeeld terroristen ->is slecht<- maar kan het ook goed zijn? snap je ze wel waarom? ...
Freek de Jonge: 'Willem van Oranje was ook een terrorist!'

Zonder terrorisme zouden we nu in Spanje wonen, of in Frankrijk of in Duitsland.

Het verschil tussen vrijheidsstrijder en terrorist is moeilijk te maken. Het ligt eraan, aan welke kant je staat. Als je aan de kant van het gevestigde gezag staat, heet een terrorist gewoon terrorist. Als je aan de kant van de terrorist staat, heet een terrorist vrijheidsstrijder (of martelaar).
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 10:50
Verwijderd
Terrorist ben je voor het leven, je bent dan radicaal omdat je heel anders denkt dan de meeste andere mensen. Altijd weer de hipste kleding dragen zegt iets heel anders over je persoonlijkheid, iemand die mode heel belangrijk vindt is niet echt radicaal.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:33
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
broekenbinkie schreef op 15-08-2004 @ 20:34 :
je hebt natuurlijk altijd mensen die te fanatiek meedoen aan een trend
of aan een overtuiging
wat vind jij daar van en ik welk verband?
bijvoorbeeld terroristen ->is slecht<- maar kan het ook goed zijn? snap je ze wel waarom?
en bijvoorbeeld lieslaarzen als die in waren!! gooi je dan al je andere schoenen weg en koop je meteen 3 paar lieslaarzen?
ik wil dit graag weten en graag ontopic.

anders regeer je maar niet
Blijkbaar is het voor jezelf wel duidelijk, maar ik zie ook geen enkel verband tussen mode en terroristen.

En terroristen kunnen ook goed zijn? Wlekom op deze aarde, jongeheer! Je zal al met goede argumenten moeten komen om me te laten inzien dat er een positieve kant kan zijn aan het uitmoorden van mensen. Neen, ik snap ze dus niet. En ik hoop nooit te moeten weten wat er door die mensen heen gaat, als ze op de maandagochtendmarkt staan met 5 kg dynamiet in hun binnenzak.

Lieslaarzen zijn gelukkig nog niet in. Als ik er ooit koop, is het om mijn benen in het water droog te houden. Als ik mijn andere schoenen weg gooi, is het omdat die versleten zijn. Trouwens, als je nu terugkijkt naar de klederdracht van 10/15 jaar geleden, zag dat er ook ongelooflijk belachelijk uit. (zoals in bijvoorbeeld Beverly Hills 90210). Binnen 15 jaar zal waarschijnlijk net hetzelfde gezegd kunnen worden over de huidige trends. Van andere trends kan je nu al zeggen dat ze vrij belachelijk zijn. (dan denk ik vooral aan de petjes en beenverwarmers, of de terugkeer naar begin jaren '80, wat vorig seizoen om onverklaarbare redenen in was).
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
terroristen zijn hip
Oud 16-08-2004, 13:11
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-08-2004 @ 13:26 :
terroristen zijn hip
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 16-08-2004 @ 12:33 :
... Je zal al met goede argumenten moeten komen om me te laten inzien dat er een positieve kant kan zijn aan het uitmoorden van mensen ...
Nee, nee, niet uitmoorden. Het is een verzetsdaad om de vijand de bestrijden. En de slachtoffers die vallen, zijn van de tegenpartij. De vijand. Aanhangers van het kwaad.

Zo was het ook met Willem van Oranje en de Geuzen. Die Geuzen brachten ook onschuldige, katholieke, andersdenkenden om. Bijvoorbeeld de martelaren van Gorkum. Dat waren katholieke geestelijken, die omgebracht zijn door de Geuzen. Geuzen waren in de ogen van Spanje dus ook terroristen. En Willem van Oranje was in de ogen van Spanje een soort Bin Laden avant la letre.

En wij zijn maar wat trots op onze verzetshelden die tegen het gevestigde gezag van Spanje streden. Voor ons zijn het helden en geen terroristen. Zo zie je maar weer: het hangt ervan af van welke kant je het probleem bekijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:29
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
meeloperij
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:41
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
yoyo yo

Aight
wat een lame undercover zeg....kom op man
Oud 16-08-2004, 13:57
Verwijderd
Ricardo is mah homeboy

En wat fanatiekelingen betreft: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=918139

Lui die aan de hand van een foto bepalen of de Evisubroek die er op staat echt is of niet. "Nou, het is wel een goede imitatie, met die twee kleuren stiksels en dat rode labeltje op de kontzak. Maar bij de echte zit dat ene kleine zakje aan de linkerkant wat hoger, en valt 'ie minder op. Daarbij staan de riemlusjes niet recht genoeg. En te ver naar voren. En nu ik toch bezig ben, de bogen zijn ook niet van je het."

Evisu-nerds. Ik verwelkom ze hartelijk <3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 14:10
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
yoyo yo

Aight
nee jij bent lekker 100%...

menig alto die toch ff 3x beter spoort dan jij.

maar voor de rest: big up! shout out to the idiots inside the place
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:06
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
yoyo yo

haha :--)
Reageren

Regels voor berichten