Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
FANATIEK dat is het onderwerp dat kan in verschillende regionen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder terrorisme zouden we nu in Spanje wonen, of in Frankrijk of in Duitsland. Het verschil tussen vrijheidsstrijder en terrorist is moeilijk te maken. Het ligt eraan, aan welke kant je staat. Als je aan de kant van het gevestigde gezag staat, heet een terrorist gewoon terrorist. Als je aan de kant van de terrorist staat, heet een terrorist vrijheidsstrijder (of martelaar). |
![]() |
||
Citaat:
En terroristen kunnen ook goed zijn? Wlekom op deze aarde, jongeheer! Je zal al met goede argumenten moeten komen om me te laten inzien dat er een positieve kant kan zijn aan het uitmoorden van mensen. Neen, ik snap ze dus niet. En ik hoop nooit te moeten weten wat er door die mensen heen gaat, als ze op de maandagochtendmarkt staan met 5 kg dynamiet in hun binnenzak. Lieslaarzen zijn gelukkig nog niet in. Als ik er ooit koop, is het om mijn benen in het water droog te houden. Als ik mijn andere schoenen weg gooi, is het omdat die versleten zijn. Trouwens, als je nu terugkijkt naar de klederdracht van 10/15 jaar geleden, zag dat er ook ongelooflijk belachelijk uit. (zoals in bijvoorbeeld Beverly Hills 90210). Binnen 15 jaar zal waarschijnlijk net hetzelfde gezegd kunnen worden over de huidige trends. Van andere trends kan je nu al zeggen dat ze vrij belachelijk zijn. (dan denk ik vooral aan de petjes en beenverwarmers, of de terugkeer naar begin jaren '80, wat vorig seizoen om onverklaarbare redenen in was). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo was het ook met Willem van Oranje en de Geuzen. Die Geuzen brachten ook onschuldige, katholieke, andersdenkenden om. Bijvoorbeeld de martelaren van Gorkum. Dat waren katholieke geestelijken, die omgebracht zijn door de Geuzen. Geuzen waren in de ogen van Spanje dus ook terroristen. En Willem van Oranje was in de ogen van Spanje een soort Bin Laden avant la letre. En wij zijn maar wat trots op onze verzetshelden die tegen het gevestigde gezag van Spanje streden. Voor ons zijn het helden en geen terroristen. Zo zie je maar weer: het hangt ervan af van welke kant je het probleem bekijkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ricardo is mah homeboy
![]() En wat fanatiekelingen betreft: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=918139 Lui die aan de hand van een foto bepalen of de Evisubroek die er op staat echt is of niet. ![]() Evisu-nerds. Ik verwelkom ze hartelijk <3 |
![]() |
||
Citaat:
menig alto die toch ff 3x beter spoort dan jij. maar voor de rest: big up! shout out to the idiots inside the place |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat doen we toch tegen al die haat? :( Gatara | 157 | 16-05-2004 10:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wrom is het verkeerd als je een tegenstander bent van de democratie? Verwijderd | 97 | 04-05-2004 12:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD voor onze veiligheid ? michael1 | 74 | 06-11-2003 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Het lijkt wel een rage: relaties tussen een tiener en een dertiger Knutselsmurfie | 209 | 07-10-2003 12:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël-Palestina Topic [I] Evito | 500 | 28-06-2003 20:46 |