Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eigenlijk maak ik me voor de zoveelste keer druk om niks, maar ja, dat ben ik weer hè? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga terug naar Amerika omdat ik het land prettig vind om te wonen, te werken en te leven, niet omdat ik politiek gezien een punt wil maken. Waarom woon jij dan in Nederland als ik vragen mag? Heus niet omdat je het politieke klimaat zo aangenaam vind, dat zeg je net zelf. Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 17:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben dol op discussieren en retorica ![]() Ik zal trouwens maar niet hardop zeggen dat ik mijn eindstage van mijn studie in Zuid Afrika wil gaan doen voordat ik een emmer varkensstront over apartheid over me heen krijg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() edit: En nee, balkenende en enkelen anderen steun ik niet. Kortzichtige figuren die alleen de papieren werkelijkheid kennen.
Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niemand vroeg toch of jij hier wou posten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |