Citaat:
Blastomaniac schreef op 23-08-2004 @ 00:01 :
Allebei de nummers zijn kut. En de Awa mot zelf weten of hij hiphop of rap maakt.
Toen er in de metal moorden werden gepleegd kregen we ook geen demonsratienummertjes dat ze die muziek niet meer mochten maken en hoe laf hun daad wel niet is, typisch hip hop...allemaal drama queers!
Maargoed deze jongen is hetzelfde lot toegeschreven als Marc Detroux, die kunnen beter vast zitten want als die vrij zijn zijn ze binnen de kortste keren mors dood, niet dat ik daar een probleem mee heb.
Lijfstraffen, werkkampen en de doodstraf mogen van mij weer onder het stof vandaan worden gehaald voor zulk soort parasieten.
|
Werkkampen vind ik ietwat verregaand, maar voor extreme gevallen vind ik de stroomstoot prima acceptabel. En dat je in de metal geen prostestnummers hoorde, had 100% te maken met de underground van toen. Net alsof het de mensen een fuck kon schelen welk langharig tuig nou weer een mes in z'n kop kreeg. Hiphop is mainstream en daarom veel sneller en eerder verspreid in de media, waardoor dit soort nummers wel te verwachten zijn. Ik zeg overigens niet dat het geen drama queers zijn, hiphop is zo gay als een Amerikaanse pedofiele priester.