| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan weer niet; ik moet zondag vliegen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
21 is alweer veel te oud voor de pep en Versuz: heb je daar geen strenge kledingseisen?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ach ja, de Peppermill ben ik sinds mei al niet meer geweest. Meestal was dat om de 2 maanden, nu niet meer. Mijn vrienden willen er niet meer heen omdat ze vinden dat er een agressieve sfeer hangt. Mjah, over het algemeen hangt die er ook wel vergeleken met andere discotheeks in mijn buurt, maar van de andere kant maakt dat "wildere" het ook een beete gezellig. Maar goed, ik zie in het begin van de avond in de Pep veel jonger volk daar die proberen te playen en te "scoren" maar ik zie toch ook veel mensen die er uit zien voor de "leeftijdscategorie" 18-25 jaar.Versuz ben ik al 2 keer niet binnen gekomen omdat we mensen in de groep hadden die niet goed gekleed waren. Een keer met een jongen die er toch regelmatig kwam en een keer een echte student uit het hoge noorden (was de enige keer dat die met ons ooit is mee gegaan ) met zo'n ruitjesoverhemd waarop eerder op de avond al wijn gemorst was... mja dan kom je er gewoonweg bij zo'n tent niet in. Heb je wel geluk dat er aan de andere kant van de straat een andere discotheek ligt, maja tis toch een beetje balen. Over het algemeen komt er best veel chique volk naar de Versuz als je soms eens die tent rondkijkt en er komen soms ook VIP's. Maar goed, als je gewoon je Versuz-pasje en je paspoort laat zien, laten ze je wel door. Bovendien heb je bij de ingang ook twee rijen: "niet-leden" en "leden", wat soms ook meespeelt dat je er "makkelijker" in komt.Of dit verhaal iemand wat boeit weet ik niet, maja ik reageer er gewoon op he
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 14:47 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 07:32 | |
| Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 03-05-2008 00:55 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen referendum EU-verdrag Verwijderd | 151 | 27-09-2007 17:55 | |
| Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 23:23 | |