![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Denk niet zo Lockeaans ![]() nomaden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het feit dat er ook nomadenvolken zijn, wier aantal op de vingers van één hand te tellen is, wil niet zeggen dat dus geen enkel volk behoefte zou hebben aan een territoir. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() na december gaan ze tr tot 2015 laten wachten(hoogstwaarschijnlijk), maar tot die tjd zal kontenlikker Tayyibos niet meer premier zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
of ruik ik hier de wens dat Turkije een sharia-staat word in plaats van bij de europese unie te komen?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
EU zal denk ik turrkije eu (proberen)halen als ze het moeilijk gaan krijgen. er wordt koerden probleem gezegd. mijn opa is gisteren van turkije teruggekomen, hij is naar het oosten vn turkije gegaan om te reizen. naar adiyaman, urfa, gaziantep, meerder heid daar zijn koerden. hij zei dat hele goede infrastructuur hadden. wij wonen in midden noord anatolia, stadje Tosya, tosya is een kleine stad van Kastamonu. van tosya kan je van 2 wegen naar kasto. gaan, beide gaan door bergen ![]() ![]() me opa zegt dat ze in gaziantep een weg hebben, helemaal zwart en recht. koerden hebben het helemaal niet slecht, al jaren word er veel uitgegeven om ze rustig te houden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat dus betekent dat ze niks zullen winnen ten opzichte van de huidge economische situatie. als ze bij europa gaan hebben ze enorme economische voordelen (landbouwsteun, etc) verder worden ze dan bij hun diplomatische geschillen gesteunt door de politieke druk die de EU kan uitoefenen, in plaats van alleen wat ze zelf kunnen. kijk naar wat de EU met staten als Ierland, Griekenland of Portugal en Spanje heeft gedaan, beweer dan nog maar eens dat Turkije geen baat heeft bij de EU.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij zegt, als er een slimme man in het zadel komt zal Turkije er niet meer bijwillen. Ik denk dat je dat mis hebt. Slimme Turken in Turkije begrijpen dat Turkije de EU nodig heeft om op te stomen in de vaart der volkeren. Welvarende en hoger opgeleide Turken in de steden begrijpen dat, dommere Turken op het platteland begrijpen dat niet. |
![]() |
||
Citaat:
eu en vs wilt niet dat tr met turkse of islamitische landen samenwerkt, als dat gebeurd is het afgelopen met de macht van vs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou ga je toch niet menen dat zij het goed hebben he?? wat heeft de infrastructuur er nou mee te maken of mensen goed worden behandeld of niet!..want dát is nou de reden waarom turkije niet bij de EU mag... ![]()
||
Citaat:
mensen zeggen koerden worden slecht behandenld, kijk eens maar naar andere delen van turkije, heel turkije word zo behandeld. turken zelf worden slecht behandeld. een slechte ding wat turkije heeft gedaan is de koerden proberen te overtuigen dat zij ook turken zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
dus omdat er vrouwen met hoofddoekjes zijn of niet zijn mag het niet? in turkije staat het leger het hoogste, die soldaten die je zie is strandwacht, dus omdat er mensen zijn met wapens mag turkije niet? dat je door bergen gaat betekent ook dat je niet eu lid mag worden???? ![]() het is waar dat mensen daar veel weinig verdienen. maar brood die hier 1euro is is daar 15/30 cent(wel moet ik zeggen dat ze het slechter hebben). Citaat:
![]() ![]() dus als iemand zijn islamitische plichten doet gaat het land achteruit ![]()
||
Citaat:
![]() een voorbeeld?: mijn oom moest t leger in (Dienstplicht) ..en hij kreeg omdat ze wisten dat hij een koerd was géén wapen en moest dus zonder enige bewapening gaan vechten....goed genoeg?? of moet ik je ook nog vertellen over alle dorpen die plat zijn gebrand..of over al die tanks die elke avond door de straten rijden om de linkse mensen op te pakken....not to mention die scholen waar koerdisch les zou worden gegeven zijn gesloten omdat de deuropening zogenaamd te klein zou zijn...dat is toch belachelijk..er moet daar nog zooo veel gedaan worden, voordat zij tot de EU mogen toetreden... ik heb ergens ook nog wel een artikel gebaseerd op de rechten etc van de EU...maar die staat op de andere computer..dat zet ik er later wel op..dan kun je dat ook lezen... maar ik geef jou ook groot gelijk als je zegt dat niet alleen de koerden slecht worden behandeld...daar heb je ook gelijk in.. maar goed eigenlijk gaat het erom dat Turkije nou eindelijk eens een keer toegeeft aan alle dingen die ze hebben gedaan mbt tot de "niet-turken"...want pas als ze dat accepteren, dan kunnen ze wat aan de slechte situatie daar doen en dán pas mag er gesproken worden over eventuele toetreding tot de EU...want als je iets niet accepteert of ontkent kun je het ook niet verbeteren
Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 12:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het feit dat Turkije voor een miniem deeltje in Europa ligt, maakt niks uit. Europa is Europa Overigens is in de jaren '60 al verklaard door de Commissie dat Turlkije een Europees land is (zowel als Aziatische dus). Daarmee lijkt dat deel van de discussie gesloten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rusland bij de EU? skyscraper | 71 | 30-03-2022 13:31 | |
Lifestyle |
Voetbal jaja *oma* | 374 | 30-06-2008 06:53 | |
De Kantine |
Turkije Verwijderd | 63 | 08-10-2005 15:08 | |
Turkije is wachten op EU beu! e r t a njunior | 114 | 26-02-2004 12:54 | |
Bestuurslid van DEHAP (Democratische Volkspartij) verkracht door Turkse politie thugz-angel | 34 | 20-06-2003 10:24 | |
Eu NN | 19 | 14-12-2002 17:39 |