Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoewel dat laatste op sommige scholen (met sprint havo ofzo) volgens mij wel kan, maar in principe dus niet. In havo4 sluit je immers al vakken af, en krijg je cijfers die het jaar erop ook nog meetellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of ging hij/zij naar 't kunstonderwijs? Daarbij is een diploma vaak minder belangrijk mits je veel talent hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe is het volgens mij niet mogelijk om in te stromen in een examenklas, dat staat, als ik het me goed herinner, zelfs op de site van het ministerie van ocw. [edit]Ah, je hebt je post al aangepast en het al uitgelegd, dan heb ik niks gezegd natuurlijk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als je na vwo5 een jaar vwo6 doet zonder succes kan het wel? beetje vreemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet idd gewoon een havo- of vwo-diploma hebben en dat krijg je alleen als je je eindexamen haalt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]Na een met goedgevolg afgelegde 21+ test kan het natuurlijk wel. Maar dat was hier niet van toepassing, volgens mij.[/edit] Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 19:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En stel dat het niet kan, dan is het niet terecht dat je iemand hoop geeft die misschien/waarschijnlijk niet terecht is. Daar gaat het me meer om dan om dat jij denkt dat het wel kan, dat is dan weer niet mijn probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk idd dat hij een hoge uitzondering vormt. Op de HRO weet ik echt 100% zeker dat ze niemand toelaten of ze moeten dat heel sneaky doen ofzo. Had die jongen niet toevallig al een mbo-opleiding gedaan oid? (Ik verzin ook maar wat.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En mocht je het wél juist hebben, dan is het wellicht handig om te weten bij welke studie(s) je wel mag instromen als je gezakt bent voor het vwo examen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ik ken twee mensen die gezakt zijn voor vwo en toch naar een hbo opleiding gaan.
Citaat:
Heb je zelf atheneum gedaan? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hun inlevingsvermogen in anderen, daarentegen, is wat minder ver ontwikkeld.
||
Citaat:
oe wat zeg je dat netjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn natuurlijk gewoon veel domme mensen. Om gelijk met modder te gaan gooien, zoals jij en Balance doen vind ik een beetje laag, hoewel ik het waarheidsgehalte niet betwijfel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoiets als "dikke mensen zijn gezelliger". |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |