Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 15:03
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
@ Pebbles.. was jij gisteren toevallig in Heerlen?? ik meende je te zien namelijk
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Advertentie
Oud 16-08-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 16-08-2004 @ 16:03 :
@ Pebbles.. was jij gisteren toevallig in Heerlen?? ik meende je te zien namelijk
jaa, op het booch festival was erg leuk
dan heb ik jou misschien ook wel gezien
Oud 16-08-2004, 17:45
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Morgen laat ik me dreads bijwerken bij een kapper, moet ik al mijn elastiekjes eruit halen? of doen hun daar alles
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 16-08-2004, 17:48
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Skaven schreef op 16-08-2004 @ 18:45 :
Morgen laat ik me dreads bijwerken bij een kapper, moet ik al mijn elastiekjes eruit halen? of doen hun daar alles
dat doen ze daar wel denk ik
maar waarom bij een kapper?
daar den ze bijna niks terwijl je het zelf oko heel makkelijk kan en het is veel goedkoper
Oud 16-08-2004, 18:42
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hee

ik ga morgen na a'dam en het leek me wel grappig om een keer dreadshampoo of kraaltjes te kopen ofzo.
weet iemand een goede winkel
ik weet de weg ook niet zo goed maar ik heb wel een kaart

bij voor baat bedankt he
Oud 16-08-2004, 19:17
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
kweet gewoon nix anders en ook niemand in buurt, ik hou het zelf ook bij maar is niet goed genoeg
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 16-08-2004, 19:31
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
regardless schreef op 15-08-2004 @ 18:25 :
oja en wat voor haarkuren dingen zou ik moeten gebruiken? iemand tips?
Van Henna Plus hebben ze wel iets in een sta tube, dat smeer je erin na het haren wassen, gaat je haar mooi van glimmen. Verder zou ik ook gewoon shampoo en (in ieder geval) voor de dode stukken crèmespoeling voor beschadigd haar kopen. En als je er normaal gesproken nog mousse of wax oid in smeert, ook gewoon de 'kapot-haar' variant gebruiken. Moet goed komen
__________________
qkw <3
Oud 16-08-2004, 20:01
CanYouHandleMe
Avatar van CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-08-2004 @ 16:44 :
jaa, op het booch festival was erg leuk
dan heb ik jou misschien ook wel gezien
ja vast wel het was idd leeeuuk
__________________
Please just don't play with me my paper heart will bleed..
Oud 16-08-2004, 20:10
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-08-2004 @ 12:34 :
hmm ja, ze zijn een beetje uitgezakt geloof ik ja en een beetje gegroeid. En op de fotopagina zit er een haarband om, en op de foto's hier niet, en dat maakt ook wel verschil. Dus die drie dingen samen zorgen er wel voor dat ze nu langer zijn
ik heb een vraagje, heb je je haar voordat je dreads nam nog een stuk korter laten knippen ???

want eerst had je van dat hele ergen lange haar en nu heel kort, ik vind het wel mooi, maar ik vroeg me af of je haar echt zoveel korter word?
__________________
Oud 16-08-2004, 20:21
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
weet er niemand een winkel waar ze dreadshampoo verkopen in amsterdam


alstjeeblieeft
Oud 16-08-2004, 21:02
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
soo.. ga never nooit murrays gebruiken..
toen jullie dat allemaal zeiden dacht ik valt wel mee.. zo erg is het niet maar nu ik het uit kam gadver wat een troep is dat zeg.
maargeod ik ga weer vrolijk verder
hopelijk is het voor me eerste schooldag klaar
Oud 16-08-2004, 21:03
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
Citaat:
Jules schreef op 16-08-2004 @ 20:31 :
Van Henna Plus hebben ze wel iets in een sta tube, dat smeer je erin na het haren wassen, gaat je haar mooi van glimmen. Verder zou ik ook gewoon shampoo en (in ieder geval) voor de dode stukken crèmespoeling voor beschadigd haar kopen. En als je er normaal gesproken nog mousse of wax oid in smeert, ook gewoon de 'kapot-haar' variant gebruiken. Moet goed komen
haha oke dus opzoek naar droog en beschadigd haar gezeik
bedankt
Oud 17-08-2004, 09:19
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
mijn haar was na een paar dagen zwemmen in de maas, en daarna niet goed douchen, (bleef bij een vriend in venlo slapen,)en dan kan je net elke keer onder de douche springen.. als je gezwommen had, en ik zwom bijna de hele dag,

mijn haar was zo dood, toen heb ik gewoon cremespoeling gebpakt, en ipv, na een min weer uitwassen, heb ik er een staart ingemaakt, en heb een half urtje rondgelopen, en mn haar was kei mooi, , alleen bij dreads zal je haar wel veel verotter zijn
__________________
Oud 17-08-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 16-08-2004 @ 21:10 :
ik heb een vraagje, heb je je haar voordat je dreads nam nog een stuk korter laten knippen ???

want eerst had je van dat hele ergen lange haar en nu heel kort, ik vind het wel mooi, maar ik vroeg me af of je haar echt zoveel korter word?
voordat ik dreads nam heb ik mn haar afgeknipt tot net over mn schouders Het is dus niet zo dat het echt de helft korter wordt ofzo, het is maar een beetje
Oud 17-08-2004, 13:10
Verwijderd
Angellena, over je kraaltjesprobleem . Kun je niet i.p.v. gewone kralen van die 'klikkralen' gebruiken? Die kun je dichtklikken en zijn ook vrij smal. En anders van die plastic strijkkraaltjes, die pasten om mijn allerdunste dreads, maar die moet je maar net mooi vinden.

Ik heb zelf net 3 pakjes dreadkralen voor €5 gekocht. Lichtblauwe plastiken, goudkleurige en houten rode met een bloemetjesmotief .

Ik gebruik ze natuurlijk niet allemaal maar ik ga er verder nog een armbandje oid van proberen te maken. Anders wil ik ze wel voor niet al te veel geld doorverkopen aan iemand die er interesse in heeft. Maar dat laat ik dan wel weten
Oud 17-08-2004, 14:06
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Wat ik me afvroeg was of de meeste mensen hier dreads met elastiekjes bovenin hebben of gewoon geen elastiekjes?

En wat vinden jullie mooier?

Ik heb nu eergister de stiekjes eruit gehaald en ik vind dat wel mooier omdat je bij mij de stiekjes heel erg goed zag zitten..
Wat vinden jullie?
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 17-08-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 17-08-2004 @ 15:06 :
Wat ik me afvroeg was of de meeste mensen hier dreads met elastiekjes bovenin hebben of gewoon geen elastiekjes?

En wat vinden jullie mooier?

Ik heb nu eergister de stiekjes eruit gehaald en ik vind dat wel mooier omdat je bij mij de stiekjes heel erg goed zag zitten..
Wat vinden jullie?
Ik heb met elastiekjes. Maar ik heb heel donker haar, en zwarte elastiekjes, dus je ziet ze bijna niet. Ze glimmen alleen soms een beetje als het licht er op een bepaalde manier opvalt.

Elastiekjes zorgen er toch voor dat je dreads niet aan elkaar gaan groeien bovenin? Daarom laat ik ze gewoon in, ik heb er geen last van verder


Trekt wax wespen aan? Ik heb echt vaak wespen om mn hoofd vliegen als ik buiten ben Lig ik een beetje te luieren in de tuin, of ik loop over straat, en dan ineens zo'n gezoem om mn hoofd.. ze gaan niet eens weg als ik ze probeer weg te slaan of te ontwijken ofzo.. ze blijven ook zo bij mn haar vliegen, volgens mij komt het door de wax..
Oud 17-08-2004, 20:12
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Ben naar de kapper geweest, hebben alles bijgewerkt.

voor:




erna:





__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 17-08-2004, 21:54
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
Citaat:
Skaven schreef op 17-08-2004 @ 21:12 :
[B]Ben naar de kapper geweest, hebben alles bijgewerkt.

pictures
mooi!

en over die stiekjes ik had in het begin touwtjes en toen kreeg ik uitgroei en heb ik altijd zonder stiekjes gedaan maar omdat het op ene gegeven moment best erg was heb ik wel met stiekjes gedaan maar dit zou ik nooit weer doen want dankzij de stiekjes zijn al me dreads tegen elkaar aan gaan groeien dus in elkaar..
dat merk ik dus nu met het uitkammen dat heel veel dreads vast zitten en ik ze los moet trekken.
erg jammer.. maargoed dat boeit nu niet meer.. nog even en ik ben (jammer genoeg wel een beetje) dreadsloos.
heb nu best al wel een groot stuk gedaan alleen van 1 dread kan ik niet afscheid nemen. dat is mijn mooie blonde goed vervilte dread. dus die hou ik lekker nog.. als aandenken haha.
Oud 18-08-2004, 06:39
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Skaven schreef op 17-08-2004 @ 21:12 :
Ben naar de kapper geweest, hebben alles bijgewerkt.

voor:

[afbeelding]


erna:

[afbeelding]



[afbeelding]




ik heb eindelijk mijn haaknaald gevonden en lekker de hele week ( ) lopen haken... maar het is fantastisch..
Oud 18-08-2004, 12:14
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Skaven schreef op 17-08-2004 @ 21:12 :
Ben naar de kapper geweest, hebben alles bijgewerkt.

voor:

[afbeelding]


erna:

[afbeelding]



[afbeelding]
mooi!
bij welke kapper ben je geweest, hoe lang waren ze bezig en hoe duur was het? en had jij nou je elastiekjes eruit gehaald of niet?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 18-08-2004, 13:47
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 17-08-2004 @ 15:06 :
Wat ik me afvroeg was of de meeste mensen hier dreads met elastiekjes bovenin hebben of gewoon geen elastiekjes?

En wat vinden jullie mooier?

Ik heb nu eergister de stiekjes eruit gehaald en ik vind dat wel mooier omdat je bij mij de stiekjes heel erg goed zag zitten..
Wat vinden jullie?
ik heb er nooit elastiekjes ingehad. nu heb ik er bij de voorste dreads wel stiekjes ingedaan, maar eerlijk gezegd vind ik het met stiekjes veel moeilijker bij te werken.

en er staan nieuwe foto's van mijn dreads in mijn fotoboek
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 18-08-2004, 14:12
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Ik ben me dreads nu zwart aan het verven

Resultaat:

En achterkant:

Ik vind de puntjes egt super lelijk Aleen als er een hele zooi wax inzit ziet t er een beetje uit
Ik heb nu dreadgum besteld hoopt dat t een beetje lukt dan.. "
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 18:46.
Oud 18-08-2004, 14:19
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 18-08-2004 @ 13:14 :
mooi!
bij welke kapper ben je geweest, hoe lang waren ze bezig en hoe duur was het? en had jij nou je elastiekjes eruit gehaald of niet?
was een kapper in Schaijk, mss ken je de site wel
http://www.dreadlocks.nl/nl/

Normaal: 1.5 uur zitten en 50 euro

bij mij: me haar ( zoals je mss ziet op die eerst foto) had heel veel losse haren en bij sommige stukken waren er hele dreads eruit, ik zat ong. 3 uur en kwam 40 euro bij
dus 90 euro, wel erg duur maarja
me ma betaalde
en die stiekjes hadde ze daar eruit gehaald (ging heel snel) en hebbe ze alles met touw vastgezet.
maarja, kwou dat me haar nu wat langer was =S
__________________
bief - stuk , biefstuk
Oud 19-08-2004, 07:04
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 18-08-2004 @ 15:12 :
Ik ben me dreads nu zwart aan het verven

Resultaat:
[afbeelding]
En achterkant:
[afbeelding]
Ik vind de puntjes egt super lelijk Aleen als er een hele zooi wax inzit ziet t er een beetje uit
Ik heb nu dreadgum besteld hoopt dat t een beetje lukt dan.. "
Je hebt dezelfde lengte als mij, en je haar gaat dan net op je schouders krullen en niet goed verdreaden, ik heb hetzelfde problee
Oud 19-08-2004, 07:21
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 18-08-2004 @ 15:12 :
Ik ben me dreads nu zwart aan het verven

Resultaat:
[afbeelding]
En achterkant:
[afbeelding]
Ik vind de puntjes egt super lelijk Aleen als er een hele zooi wax inzit ziet t er een beetje uit
Ik heb nu dreadgum besteld hoopt dat t een beetje lukt dan.. "
hoelang heb je ze nu
Oud 19-08-2004, 11:15
Boxershorty
Avatar van Boxershorty
Boxershorty is offline
*snik SNik* ik wil ook dreads, maar ik heb geen geld
__________________
Underwater Silence
Oud 19-08-2004, 11:15
silver_and_cold
Avatar van silver_and_cold
silver_and_cold is offline
Citaat:
********** schreef op 19-08-2004 @ 08:04 :
Je hebt dezelfde lengte als mij, en je haar gaat dan net op je schouders krullen en niet goed verdreaden, ik heb hetzelfde problee
Ja idd khoop dat die dreadlijm spul wel een beetje helpt

Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 19-08-2004 @ 08:21 :
hoelang heb je ze nu
Ehm... 3 maanden en 16 dagen
__________________
You make me dizzy.... running circles in my head.... BREAK OUT!
Oud 19-08-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
silver_and_cold schreef op 18-08-2004 @ 15:12 :
Ik vind de puntjes egt super lelijk Aleen als er een hele zooi wax inzit ziet t er een beetje uit
Ik heb nu dreadgum besteld hoopt dat t een beetje lukt dan.. "

ik had ook zulke puntjes vonnik juist leuk maar als je ze irritant vin knip kje ze tog gewoon (schuin) af? dat werkte ook wel bij een paar... gwoon draaien, zo min mogelijk wax (want bij mij gingen ze beter vervilten als er minder wax in zat) en dan maar draaien... weinig wassen
Oud 21-08-2004, 11:13
Verwijderd
Hoe dik is de haaknaald die jullie gebruiken?

Ik vind het echt maar een gedoe met dat ding.. het is lastig om de haren er goed doorheen te krijgen, en ze gaan er ook snel weer uit
Oud 21-08-2004, 11:18
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-08-2004 @ 12:13 :
Hoe dik is de haaknaald die jullie gebruiken?

Ik vind het echt maar een gedoe met dat ding.. het is lastig om de haren er goed doorheen te krijgen, en ze gaan er ook snel weer uit
Is me ook nooit goed gelukt .

Vanmiddag laat ik ze helemaal bijwerken en van elkaar losknippen, als ze nog gered kunnen worden tenminste .
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Oud 21-08-2004, 12:01
kweety
Avatar van kweety
kweety is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-08-2004 @ 12:13 :
Hoe dik is de haaknaald die jullie gebruiken?

Ik vind het echt maar een gedoe met dat ding.. het is lastig om de haren er goed doorheen te krijgen, en ze gaan er ook snel weer uit
bij mij werkt het nu wel goed. na dik 7 maanden, maar toen ik ze nog niet zo lang had, gingen de meeste haren er ook meteen weer uit. Ik pak nu de dread daar steek ik de haaknaald veticaal doorheen zodat hij als het ware helemaal in de dread zit en dan draai ik de losse haartjes eromheen en dan trek ik ze erdoor heen, en zo blijven ze bij mij goed zitten. Ik gebruikt niet een al te dikke haaknaald iets van 1,5 of zo.
__________________
i'm not ignoring you, i'm just deaf
Oud 21-08-2004, 13:47
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-08-2004 @ 12:13 :
Hoe dik is de haaknaald die jullie gebruiken?

Ik vind het echt maar een gedoe met dat ding.. het is lastig om de haren er goed doorheen te krijgen, en ze gaan er ook snel weer uit
best dunne moet je hebben, ongeveer 1,5. gewoon erdoor steken, haar om de haaknaald heen draaien en dan erdoor trekken. bij mij lukt het makkelijk en ik heb harde dreads, dus met zachte moet het helemaal wel lukken.
Oud 21-08-2004, 13:58
Verwijderd
mijn haaknaald is 4, dus ik zal maar een dunnere gaan kopen dan

ik kan hem wel door mn dreads heen steken, maar niet op alle plaatsen. De losse haren krijg ik er ook nog wel door, alleen kruipen ze er zo snel weer uit..
Oud 21-08-2004, 17:39
Sjezzie
Avatar van Sjezzie
Sjezzie is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 21-08-2004 @ 12:18 :
Vanmiddag laat ik ze helemaal bijwerken en van elkaar losknippen, als ze nog gered kunnen worden tenminste .
haha het was vreselijk. Er zijn heel wat dreads gesneuveld en tot overmaat van ramp kwam er net een vriendin van haar op bezoek die geen blad voor de mond nam: "ieeeeeelll viessss", "maar MEISKE toch ik heb medelijden" , "ik kan het niet langer aanzien".

Maar al bij al ben ik blij dat ze van elkaar zijn losgeknipt, nu kan ik ze tenminste mooi laten uitgroeien en dan afknippen.
__________________
ik heb al spijt van m'n nickname
Oud 21-08-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Sjezzie schreef op 21-08-2004 @ 18:39 :
haha het was vreselijk. Er zijn heel wat dreads gesneuveld en tot overmaat van ramp kwam er net een vriendin van haar op bezoek die geen blad voor de mond nam: "ieeeeeelll viessss", "maar MEISKE toch ik heb medelijden" , "ik kan het niet langer aanzien".

Maar al bij al ben ik blij dat ze van elkaar zijn losgeknipt, nu kan ik ze tenminste mooi laten uitgroeien en dan afknippen.
Waren ze bovenin (dus bij je hoofdhuid) aan elkaar gegroeid?

Kun je je dreads nu niet gewoon houden? Of wil je ze gewoon eraf?
Oud 22-08-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 21-08-2004 @ 20:02 :
Waren ze bovenin (dus bij je hoofdhuid) aan elkaar gegroeid?

Kun je je dreads nu niet gewoon houden? Of wil je ze gewoon eraf?
als ze boven in in elkaar gegroeid zijn kun je ze toch ook wel uitkammen? doe ik nu ook..


ik ben al over de helft volgens mij
Oud 22-08-2004, 12:35
Verwijderd
BTW ik ben Regardless..
maar me account deed het opeens niet meer ofzo.
Oud 22-08-2004, 13:47
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Replica schreef op 22-08-2004 @ 14:28 :
Toen ik mijn dreads had uitgekamd zag het er ook wel redelijk uit, vooral toen ik het allerergste eraf had laten knippen. De onderkant was toen wel nog erg dood, maar ik was allang blij dat mijn hoofd niet kaal geschoren moest worden Het is nu een maand of 4 geleden denk ik dat ik ze uitgekamd heb, het is 3 keer geknipt en na de laatste keer -vorige week- is bijna al het dode er uit. Het pluist nog een klein beetje aan de onderkant, maar dat valt bijna niet op.

[afbeelding] [afbeelding]

Zo ziet het er nu dus uit. Ik ben echt blij dat ik ze heb uitgekamd en niet meteen drastisch ze af ben gaan knippen Ik mis ze wel nog af en toe, maar zou ze nog steeds niet bij kunnen werken nu, dus dan hadden ze er niet uitgezien
ziet er weer goed uit je haar hoor!

Bij mij zie je het niet erg als ik ze heb uitgekamd, omdat ik redelijk wat krullen heb. Bij stijl haar zie je het uiteraard veel erger.
Oud 22-08-2004, 14:43
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Je haar is mooier, dan mijn haar nu is, zonder dat ik ooit dreads heb gehad, (mijn haar is bovenkant vet, onderkant droog,)
en het is niet dood, (laat netjes bijknippen door de kapper )
__________________
Oud 23-08-2004, 09:02
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-08-2004 @ 12:13 :
Hoe dik is de haaknaald die jullie gebruiken?

Ik vind het echt maar een gedoe met dat ding.. het is lastig om de haren er goed doorheen te krijgen, en ze gaan er ook snel weer uit
Weet je wat je dan moet doen:
1. haaknaald door de dread heen steken
2. het plukje haar (dat je vast wilt maken) om het haakje heen draaien
3. door de dread heentrekken

Zo is het mij altijd wel gelukt (toen ik nog dreads had).
Oud 23-08-2004, 18:52
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 23-08-2004 @ 10:02 :
Weet je wat je dan moet doen:
1. haaknaald door de dread heen steken
2. het plukje haar (dat je vast wilt maken) om het haakje heen draaien
3. door de dread heentrekken

Zo is het mij altijd wel gelukt (toen ik nog dreads had).
en dat staat hierboven dus ook.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-08-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 22-08-2004 @ 14:28 :
Toen ik mijn dreads had uitgekamd zag het er ook wel redelijk uit, vooral toen ik het allerergste eraf had laten knippen. De onderkant was toen wel nog erg dood, maar ik was allang blij dat mijn hoofd niet kaal geschoren moest worden Het is nu een maand of 4 geleden denk ik dat ik ze uitgekamd heb, het is 3 keer geknipt en na de laatste keer -vorige week- is bijna al het dode er uit. Het pluist nog een klein beetje aan de onderkant, maar dat valt bijna niet op.

[afbeelding] [afbeelding]

Zo ziet het er nu dus uit. Ik ben echt blij dat ik ze heb uitgekamd en niet meteen drastisch ze af ben gaan knippen Ik mis ze wel nog af en toe, maar zou ze nog steeds niet bij kunnen werken nu, dus dan hadden ze er niet uitgezien
wauw ziet er erg goed uit!!
ja ik denk dat als ik de onderkant afknip dat het er ook al veel beter uitziet.
maar hoe lang waren jouw dreads? zijn er grote stukken af gegaan? en hoe lang had jij je dreads?
Oud 24-08-2004, 11:46
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline








ik weet niet of de foto's werke, dit is me eerste post dus...
ik heb ze maar 4weken... en ze zijn een beetje vaag vin ik. hopelijk worde ze beter

iemand nog tips??

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 11:54.
Oud 24-08-2004, 11:55
All of Me
Avatar van All of Me
All of Me is offline
dude's where are your dreads going ??
__________________
DREADS? ze laten zetten of bijwerken? www.yourdreads.tk
Oud 24-08-2004, 15:54
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 24-08-2004 @ 12:46 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik weet niet of de foto's werke, dit is me eerste post dus...
ik heb ze maar 4weken... en ze zijn een beetje vaag vin ik. hopelijk worde ze beter

iemand nog tips??
Whaaaahaha, het lijkt wel of je een snor hebt op de eerste foto. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor iemand van 14...
Oud 24-08-2004, 16:13
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 24-08-2004 @ 16:54 :
Whaaaahaha, het lijkt wel of je een snor hebt op de eerste foto. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor iemand van 14...
keb wel een kleine snor maar et zijn wel hele zachte haartjes, keb geen zin om het eraf scheren
Oud 24-08-2004, 16:41
Verwijderd
waar hbej e ze late zette?
Oud 24-08-2004, 16:52
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 24-08-2004 @ 16:54 :
Whaaaahaha, het lijkt wel of je een snor hebt op de eerste foto. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor iemand van 14...
CHOCOMEL!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom geloof jij niet?
Magican2
500 24-07-2009 12:39
Lifestyle Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers.
terror koekjes
370 05-11-2004 17:07
Lifestyle Algemeen Dread Topic #10
Verwijderd
4 13-07-2004 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.