Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 17:25
Verwijderd
net dus knetter met selma mijn nieuwe smurfenvideoband die ik gisteren voor 1 euro gekocht gekeken whaha wat droog
Advertentie
Oud 24-08-2004, 17:32
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb geluncht met mijn m00der, gewebcamt , gebabbeld met ex-klasgenootjes die ik ineens tegen kwam, in de regen gelopen omdat ik naar zee wilde, nagedacht over hoe Carrie in godsnaam gucci pumps kan kopen met een column-salarisje en nu ga ik in bad de cosmopolitan lezen zodat ik helemaal fris & fruitig ben als ik dadelijk hotties ga checken in satc en the oc.

Mijn leven als oppervlakkige biatch bevalt me wel, ja.
Oud 24-08-2004, 17:52
Verwijderd
geintro't en winkels afgestruind zonder iets te kopen want ik ben blut,daarna veel te lang in het openbaar vervoer gezeten en thuis tot de conclusie gekomen dat ik over een paar dagen een week alleen thuis ben
Oud 24-08-2004, 18:04
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 24-08-2004 @ 18:32 :
Ik heb geluncht met mijn m00der, gewebcamt , gebabbeld met ex-klasgenootjes die ik ineens tegen kwam, in de regen gelopen omdat ik naar zee wilde, nagedacht over hoe Carrie in godsnaam gucci pumps kan kopen met een column-salarisje en nu ga ik in bad de cosmopolitan lezen zodat ik helemaal fris & fruitig ben als ik dadelijk hotties ga checken in satc en the oc.

Mijn leven als oppervlakkige biatch bevalt me wel, ja.
oww satc & oc <3
Oud 24-08-2004, 18:05
Sjoerd
Sjoerd is offline
eerst even ene uurtje naars chool, om een beetje te zien wat er deze week zou gebeuren, mentor wou de emailadressen enzo, toen met 2 meisjes naar Burgers Zoo geweest, Ongelovelijk veel gelachen en té vaak verslikt in drinken of snoep door de lach.. hahaha, Topdag! Topweek!
Oud 24-08-2004, 18:16
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 24-08-2004 @ 19:05 :
eerst even ene uurtje naars chool, om een beetje te zien wat er deze week zou gebeuren, mentor wou de emailadressen enzo, toen met 2 meisjes naar Burgers Zoo geweest, Ongelovelijk veel gelachen en té vaak verslikt in drinken of snoep door de lach.. hahaha, Topdag! Topweek!
pimp homeo
Oud 24-08-2004, 18:16
Otis
Otis is offline
hoi ik heb de hele week gesext gewinkelt en uitgeweest.vandaag ben ik met papa en mama wezen winkelen en heb ik leuke dingen en geld gekregen.
Oud 24-08-2004, 18:17
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 24-08-2004 @ 19:04 :
oww satc & oc <3
OC , alleen maar geile mensen
Oud 24-08-2004, 18:18
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 24-08-2004 @ 19:16 :
hoi ik heb de hele week gesext gewinkelt en uitgeweest.vandaag ben ik met papa en mama wezen winkelen en heb ik leuke dingen en geld gekregen.
heb je weer een forum sex scharrel carmie?
Oud 24-08-2004, 18:19
Roos
Roos is offline
Naar een nabespreking van een tentamen van een vriendinnetje geweest, want zij kon zelf niet. Mevrouw moest naar de KEIweek in Groningen Pfff twee uur tussen alle domme kneuzen die hun tentamen niet gehaald hadden zitten... om wat puntjes bij te sprokkelen. Maar het is wel gelukt. Dus ik ben gewoon weer de bom
Verder oprah gekeken en de hockeydames ofcourse. Zometeen ga ik naar m'n minnaar <3

Dus dat maakt me een slim lui sletje dat wel veel houdt van haar homegirl

Oh ja ik heb ook de boeken van m'n broertje gekaft, in ruil voor 10 euro
Oud 24-08-2004, 18:23
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 24-08-2004 @ 19:18 :
heb je weer een forum sex scharrel carmie?

hihiih neee, ********** is bezet
Oud 24-08-2004, 18:31
Susanne
Susanne is offline
Vanmiddag had een vriendinnie mij afgebeld dus toen had ik joost maar gebeld om schoolspullen te kopen en daarna heb ik daar thuis ook hockey gekeken (word slechter in weigeren)
Ik heb de vierde punt van argentinië gemist, toen was ik aan het eten dus daar kan ik niets over zeggen, maar ik vond mijntje weer volgens mij was ze nu wel moe maar het was het waard <33

Morgen ga ik ook naar Groningen
Oud 24-08-2004, 20:02
Verwijderd
Ik had vandaag een erg rustig dagje totdat mijn vader belde en zei dat ik nog geen stufi had aangevraagd. Ik in paniek, alle papieren gezocht, gesurfd, gebeld maar uiteindelijk bleek alles toch geregeld te zijn. Wat een sukkel is mn papa toch soms . Daarna boodschappen gedaan, allemaal lekkere dingen gekocht want ik at alleen. Toen met mn vriendje gebeld over zn eerste introdag. Mailtje gehad dat een kamer die ik wilde al verhuurd was Grapjes gemaakt met mn vriendje, gegeten, tv gekeken.
Oud 24-08-2004, 20:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
even naar utrecht geweest en toen wou ik maandtrajectkaart enzo halen maar ik werd gebeld of ik kon werken van 12.30 tot 20.00 dus die trajectkaart komt morgen wel.

nu ben ik halfdood
Oud 24-08-2004, 22:23
guess what
guess what is offline
Ik ging naar Utrecht voor 1e intro dag en waren een boel lelijkerds maarja ook wel leuke mensen en een nep hippe snol met een nep LV tas en ze deed heel stom en toen kon ik mn terugreis mattie niet meer vinden en toen moest ik alleen en ik verveelde me zo dat ik ongeveer iedereen heb gesmst over t goeie nieuws dat ik 4 dagen weekend heb en drie dagen les. en nu ga ik slapen want ik moet morgen op kamp. gatverdamme.
Oud 24-08-2004, 22:31
Nanaki
Nanaki is offline
ik heb de hele dag door de regen gelopen in Amsterdam als 2e-rangs parkeerwacht morgen weer \o/
Oud 24-08-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef op 24-08-2004 @ 23:31 :
ik heb de hele dag door de regen gelopen in Amsterdam als 2e-rangs parkeerwacht morgen weer \o/

hahahahhahahhahaha

sorry dirk
Oud 24-08-2004, 22:39
battlestar
battlestar is offline
me vanmorgen verslapen, dus maar een trein later naar nijmegen genomen. aldaar aangekomen mijn studiegids & rooster opgehaald zodat ik eindelijk eens kan gaan kijken welke minorvakken ik wil gaan volgen komend jaar want dat moet ik begin september al doorgeven
ook maar even de stad in geweest, alwaar ik weer eens belaagd werd door novib-mensen (ik ben al lid) en ikvindmezelftochzointeressant-introductie mentoren , maar snel door de regen naar huis gegaan.. thuis aangekomen had ik honger en heb ik shoarma met een salade gemaakt & jamie oliver gekeken, gebeld met een vriendin, en 'even' langs mijn werk gegaan. na 1,5 uur was ik thuis en was het intussen half 10: the perfect match gekeken en nu zit ik hier maar weer, want ik ben nog te wakker om te gaan slapen, verstoord ritme
Oud 24-08-2004, 22:41
Nanaki
Nanaki is offline
morgen met onweer over KNSM-eiland enzo

het verdient iig wel goed
Oud 24-08-2004, 22:42
Nanaki
Nanaki is offline
oh, ik heb ook a perfect match gekeken, maar ik vond dat meisje een doos

"ik proost altijd voor wereldvrede! hihi" pffrt...
Oud 24-08-2004, 22:45
battlestar
battlestar is offline
ja hihi haha hoehoe ze vond zichzelf wel erg grappig.

en ze had vréémde wenkbrauwen
Oud 24-08-2004, 22:50
Nanaki
Nanaki is offline
gekrulde ofzo ja

gelukkig vond ze die jongen die op zn hoofd landde bij zn salto het leukst. hehe

over wenkbrauwen gesproken en ontopic: vandaag ook "About Schmidt" gekeken, met Jack Nicholson
Oud 24-08-2004, 22:53
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 24-08-2004 @ 23:50 :

gelukkig vond ze die jongen die op zn hoofd landde bij zn salto het leukst. hehe
haha, dat was zo grappig, ik heb sinds lange tijd niet meer zo erg de slappe lach gehad

maar hij was wel veruit de leukste die er tussen zat ja
Oud 24-08-2004, 23:01
Ragnar
Ragnar is offline
Vandaag met Telluriet en nog 2 maten geheerscht in Amsterdam.
Oud 24-08-2004, 23:06
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 24-08-2004 @ 23:23 :
Ik ging naar Utrecht voor 1e intro dag en waren een boel lelijkerds maarja ook wel leuke mensen en een nep hippe snol met een nep LV tas en ze deed heel stom en toen kon ik mn terugreis mattie niet meer vinden en toen moest ik alleen en ik verveelde me zo dat ik ongeveer iedereen heb gesmst over t goeie nieuws dat ik 4 dagen weekend heb en drie dagen les. en nu ga ik slapen want ik moet morgen op kamp. gatverdamme.
({)<3

oh ik heb al getypt wat ik vnadaag heb gedaan maar ik doe het gewoon nog een keer want anders is deze post zo loos:
geintroot,veel mensen gezien die in de groep "geen leuke mensen" kan scharen "gezellig" spelletjes gedaan,toen ging het regenene en ben ik nar huis gegaan,maar niet voordat ik een grondige hekel aan het openbaar vervoer gekregen heb (met name bussen verafschuw ik nu al,na 2 dagen heen en weer reizen) en werd ik op het einde nog getracteerd op eenheerlijke plensbui waardoor ik drijfnat thuiskwam
en morgen mag ik weer,heerlijk

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 23:10.
Oud 25-08-2004, 00:47
konflict
konflict is offline
blue velvet nog een keer gezien
Oud 25-08-2004, 02:10
Verwijderd
ruzie met mijn ouders gemaakt over drugs e.d. toen wat gecomputerd waarna Mike een uur te laat aan kwam omdat hij eerst nog helemaal naar de shop moest voor wiet en vloei. we hebben eerst wat south park en futurama gekeken en Jak 2 gespeeld. ondertussen ondzettend veel gelachen over de films die we zouden maken: het ding dat wegvloeg, het voertuig dat we zagen vliegen, het voertuig dat opgeblazen werd en de dood van de marktstal. het worden ooit vast hele mooie films van enkele seconden veel gesmookt ook ja! om een uur of 2 is Mike op huus op an gegoan en ik heb nog ff een slaapmuts gerookt en wat geinternet. zo maar eens gaan pitten ofzo en morgen waarschijnlijk weer gaan werken waarna ik Geertje om een uur of 10 ophaal van het station. chill
Oud 25-08-2004, 07:42
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben met een goed gesprek met mijn ex bezig en zondag gaan we naar Antwerpen waarschijnlijk en ik ben gruwelijk misselijk en ik houd van Stuurbaard Bakkebaard en ik ga dadelijk drie setjes ondergoed kopen en vlinderoorbellen die ik al een half jaar wil.

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 07:50.
Oud 25-08-2004, 08:09
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
gisteren heb ik gewerkt
toen gerepeteerd met mijn band
toen een lange trip naar huis
eerst belde een forummer
en later belde ik een belgisch meisje, wat heel duur is.
toen liep ik door de regen.
ging ik internetten,
ergerde ik me.
heb ik tekort geslapen.
ging ik weer werken.
ga ik vanavond VROEG slapen.
Oud 25-08-2004, 10:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vroeg wakker gemaakt maar weer in slaap gevallen, dus kon ik niet meerijden met mijn mama maar moest ik door de regen naar haar school. waar ik zeiknat aankwam en alle kinderen van groep 3 me aanstaarden/uitlachten.
toen heb ik getallenlijnen zitten knippen en plakken, daarna moest ik weer door de zeikende regen fietsen naar het uitzendbureau en nu heb ik al 2 opties op fulltime werk
nu zit ik weer in mama's klas en zometeen ga ik leesles geven
Oud 25-08-2004, 10:42
drezzz
drezzz is offline
net opgestaan, ontbijtje gemaakt, zo ff koffie zetten, alvast wat tekeningen gescand, en vanmiddag nog naar de tandarts.
Oud 25-08-2004, 10:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga zo naar school m'n portfolio klaar maken voor de presentatie morgen en ik heb helemaal geen zin om mensen te zien
Oud 25-08-2004, 11:40
Verwijderd
opgestaan
email gelezen
email gestuurd
gedoucht
ontbijt gemaakt
Oud 25-08-2004, 11:45
Drez
Drez is offline
ik heb nog helemaal geen fuk gedaan en ik heb morgen een hertentamen.

Oud 25-08-2004, 12:02
sofuckingme
sofuckingme is offline
Piercing laten zetten(labret)
ow yeah mn onderlip is zo dik
Oud 25-08-2004, 12:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
dReZ schreef op 25-08-2004 @ 12:45 :
ik heb nog helemaal geen fuk gedaan en ik heb morgen een hertentamen.

huphuphup leren! ik duim wel voor je

ik heb net schrijfopdrachten van 6/7 jarigen nagekeken en zometeen mag ik naar huis
Oud 25-08-2004, 15:04
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben naar de stad geweest en heb me geirriteerd aan die stomme intro-dingen en daarom was ik blij dat ik toch voor Antwerpen heb gekozen als studeerstadje. Nu ga ik een cadeautje voor Lin/YuckFou in elkaar frutselen, daarna koken, daarna mijn ex-bestevriendje bellen om bij te kletsen en daarna mijn beste vriendinnie op ijs trakteren omdat ze verdrietig is.
Oud 25-08-2004, 15:15
Otis
Otis is offline
ik werd vanmorgen wakker gebeld door mn zus want ze wou weten of ik nog make-up-bakjes voor in de badkamerkast nodig had.
Toen wou ik gaan fietsen en de buurt verkennen maar regende t.
Toen kwam mn roommate thuis met haar moeder en daar werd ik weer wakker van en toen ging ik me aankleden en naar Marioland om wat dvd's terug te brengen.
Ik bleek 5 dagen te laat te zijn en toen moest ik een boete van 17 euro betalen maar dat had ik niet dus zei ik : dat komt van het weekend wel, toen werd de kassaAnita boos en zei ze: als het van het weekend niet betaald is dan ga ik je bellen.
ik: ok.
en toen ging ik naar de Aldi om groente en kip te kopen.
en daarna ging ik langs de albert heijn om een couscous mix te kopen en daar deed ik ene halfuur over want ik kon m niet vinden.
bleek dat de stapel omgevallen was en de couscous helemaal achterin lag.Nou en toen ging ik weer richting huis en ik heb mn jogginbroek aangetrokken en strax ga ik koken.
ik heb geen leven
Oud 25-08-2004, 15:24
jooran
jooran is offline
ik heb geen vandaag me biep-lidmaatschap op gezegd... IK BEN GOED! hehe
Oud 25-08-2004, 15:47
Marshall
Marshall is offline
ik heb een moooooooie dag gehad ondanks het onkuise weer...

- eerst even in rotterdam naar funkie house, beljon, chill out etc...

- toen meeten met ted en marieke van de now&wow

- en toni&freek mogen verkopen in die snollentent

- en nu ben ik gestressed want moet veel te veel regelen

- en krijg nu een burn out denk ik
Oud 25-08-2004, 15:49
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 25-08-2004 @ 16:47 :
ik heb een moooooooie dag gehad ondanks het onkuise weer...

- eerst even in rotterdam naar funkie house, beljon, chill out etc...

- toen meeten met ted en marieke van de now&wow

- en toni&freek mogen verkopen in die snollentent

- en nu ben ik gestressed want moet veel te veel regelen

- en krijg nu een burn out denk ik

omg niels je bent onze enige echte it-girl geweldig, socializen met ted (L)!
Oud 25-08-2004, 15:51
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-08-2004 @ 16:49 :
omg niels je bent onze enige echte it-girl geweldig, socializen met ted (L)!

ja, over bossche bollen, campers, honden en ook nog een beetje over shirtjes ..ow en gastenlijstplaatsen, want hij ziet ook wel dat ik maar een arme student ben die in te dure kleren rondloopt
Oud 25-08-2004, 15:53
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 25-08-2004 @ 16:51 :
ja, over bossche bollen, campers, honden en ook nog een beetje over shirtjes ..ow en gastenlijstplaatsen, want hij ziet ook wel dat ik maar een arme student ben die in te dure kleren rondloopt
wil je de volgende keer mijn foto's verspreiden daar, als stille hint.
Oud 25-08-2004, 15:54
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-08-2004 @ 16:53 :
wil je de volgende keer mijn foto's verspreiden daar, als stille hint.
die fotos met die speeltjes?
Oud 25-08-2004, 15:58
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 25-08-2004 @ 16:54 :
die fotos met die speeltjes?
heee, die heb ik laten maken puur omdat ik wist dat ted die digt...
Oud 25-08-2004, 16:00
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-08-2004 @ 16:58 :
heee, die heb ik laten maken puur omdat ik wist dat ted die digt...
ted is een undercover homo hur met een fetisch voor honden dus die kun je vergeten
Oud 25-08-2004, 16:06
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 25-08-2004 @ 17:00 :
ted is een undercover homo hur met een fetisch voor honden dus die kun je vergeten

ted digt het, geloof me
Oud 25-08-2004, 16:10
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-08-2004 @ 17:06 :
ted digt het, geloof me
dan moet je net als zn doggy zn louis vuitton tas likken carmie
Oud 25-08-2004, 16:15
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik heb gewinkeld en gelunched in Amstelveen in theatercafé Carmen en toen moest ik aan Otis denken.
Oud 25-08-2004, 16:26
Poppycock
Poppycock is offline
Mezelf een hoofdpijn bezorgen En chocola helpt niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten