Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn vriend vond Aren overigens niks ("Veel te modern, lijkt wel Lord of the Rings" ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel errug gave, aparte namen hoor! @ Lynn: dan had ik hem dus Ceriel genoemd.. ![]() En Aren is cool. Daan ook, maar zo standaard! Onterf jij je vriend gewoon! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is er toch mis met Nederlandse namen? In China of Pakistan of Chili of-weet-ik-waar noemen ze hun kinderen toch ook geen Teun, Bart, Jan of Kees?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En misschien noemen ze mensen in China, Pakistan of Chili wel niet Teun, Bart, Jan of Kees omdat het niet echt mooie namen zijn.) Laat iemand lekker zelf kiezen hoe hij/zij zijn/haar kinderen gaat noemen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hoe ga ik mn kids noemen: meis: Fay, Kayla, Isabel, Tara of Zaza. (goh, heb ik iets met a's?!) joch: Jango, Thijmen of kaya. Maarach, ik verander vast nog van smaak binnen nu en 10 jaar.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ik die nu dat je ook 'gemakkelijk te schrijven' hebt. Nou dat ook ja. Over moderne namen: ik liep het afgelopen half jaar stage bij kleuters met de meest uiteenlopende namen: van Cees, Willem en Pleun tot Gabriella, Yentl en Kimberley. Ik heb echt iets met jongensnamen met een J > Jochem, Jurgen, Jasper. Meisjes is moeilijker, maar Fleur, Lisa en Sofie ik wel leuk (maar bij Lis/za en Sof/phie zit je dan met 'schrijfproblemen') Oh ja en ook niet met dezelfde initialen als mijzelf, mn 'man' en de andere koters, want dat is niet handig met de post. Wat een vreselijk lang verhaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
want Jeroen is gewoon een d00d. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestal ist gewoon Mar(jo) of Mayo idd, dat vind ik wel ok ![]() |
![]() |