![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk ben ik best wel tevreden over de manier waarop het gaat...
|
![]() |
||
Citaat:
neem deze post behalve dat de titel een beetje aanstootgevend kan zijn is er niks mis met die topic... toch wordt er direct om een ban gevraagd... in mij ogen zeer onterecht en verder vind ik ook dat mensen die dit telkens doen ook gewoon moeten worden gewaarschuwd of iig ff op moeten worden gewezen dat ze zich niet zo moeten aanstellen... want iedereen zegt wel dat er een softe approach is omdat iedereen zo jong is... maar volgens mij is de leeftijd van de doelgroep op niet zo laag dat zulke 'aanstelleritis' moet worden geaccepteerd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dus ook afhankelijk van het gedrag van de leden. Wat M&M betreft, klikspaantjes zullen er altijd zijn ![]() Wil natuurlijk niet zeggen dat ik het altijd volkomen eens ben met besluiten. Bepaalde dingen vind ik ook overdreven en wees maar zeker dat ik dan mijn zegje doe op admin. Maar uiteindelijk zal ik mij wel neerleggen bij het besluit en dit ook uitdragen, zij het misschien met een sarcastische ondertoon ^^. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt me wat dat betreft de beste manier...gewoon voorleggen aan de FB's en hun oordeel afwachten. Schreeuwen en zeuren om bans is idd niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Evenals de toon trouwens die sommige mensen aanslaan als ze hun zin niet krijgen, of als bijvoorbeeld een unban ofzo niet vlot genoeg geregeld is. Want ondanks dat ik telkens lees dat je dit forum niet te serieus moet nemen, kun je toch op zn minst enig respect proberen aan de dag poberen te leggen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 18:26. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: bovendien pleit ik in elke situatie voor relativeren.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik had topic gestart omdat Gwenniej mij in een PM had vertelt dat ik mijn teelballen moest laten zakken. Toen ik vroeg of ze die niet naar onder wou zuigen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik dat toch eens zou kunnen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb minder 'animated' avatars verwijderd zien worden vandaar die melding... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: