Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kom online |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat met alleen een handdoek, heb net gedocht, was gister beetje laat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat dit het ook maar enigszins goedpraat natuurlijk. Gelukkig zijn er genoeg liberale moslims in Frankrijk die een tegengeluid laten horen. |
![]() |
||
Citaat:
wat je weigert in te zien is dat niemand hier de islam haat, maar dat veel islamieten er alles aan doen om gehaat te worden.
||
Citaat:
50.000 op de 1.500.000.000 ??? donder toch op man. echt ik vind mezelf bijna zielig dat ik hier voor de 100e keer de moslims probeer te verdedigen, maar als ik dan jullie domme uitspraken lees en de algeheel geaccepteerde generalisaties weer tegenkom, dan ben IK niet degene die zielig is maar jullie. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is er niet ergens een interaction die je moet gaan designen ofzo? Zijn wij tenminste van je af. Met autistische kleuters als jij valt niet normaal te praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en nee, ik ben niet geintimideerd door je slappe aantijgingen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en die hebben et op de moslims gemunt hier ohja.. en ik wil laten zien dat niet heel Nederland racistisch is. Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:30. |
![]() |
||
Citaat:
nee, jij bent de koning van de redelijkheid die nooit overgaat tot persoonlijke aanvallen... ![]() (hint: bij teveel frustratie helpen die schuimrubber anti-stress knuffeldiren soms. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
weet jij wat er gebeurt als iedereen zegt dat alle moslims slecht zijn en iedereen eigenlijk wel weet dat niet alle moslims slecht zijn? we zullen wel zien. Citaat:
|
![]() |
|
Menigte steekt Nepalese moskee in brand
Uitgegeven: 1 september 2004 07:56 KATHMANDU - Een woedende menigte heeft woensdag de grootste moskee van de Nepalese hoofdstad Kathmandu in brand gestoken. De aanval is een reactie op het vermoorden van twaalf ontvoerde Nepalese gijzelaars door moslimextremisten in Irak. De demonstranten sleepten ook meubilair en elektrische apparatuur uit de Jama Masjid-moskee en staken die op straat in brand, aldus ooggetuigen. De oproerpolitie probeerde de menigte met stokken in bedwang te houden. In Nepal zijn hindoes in de meerderheid. Moslims vormen een kleine minderheid. http://nu.nl/news.jsp?n=390809&c=24 ja, dat hebben die ontvoerders goed voor elkaar ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() niet alleen met de mond, maar ook met hun daden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar zometeen is het WEL erg als ik jou niet van "echte" racist weet te onderscheiden pas op |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
aan de ene kant is het niet erg, maar als het ergens anders over gaat kan het ineens wel? meten met twee maten, nee bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als hier een moslim komt binnenwandelen (in deze discussie) en zegt dat BIJVOORBEELD de ontvoeringen logisch zijn omdat alle westerlingen tegen hun zijn (doel van de ontvoeringen) omdat de westerlingen (Amerikanen) in de Abu Ghraib-gevangenis en elders in Irak misdaden begaan tegen de Irakezen... dan zal ik em ook wijzen op zijn (racistische?) generalisatie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Gijzelaars vragen losgeld voor ontvoerde Duitsers KosOmkYaBoSamRa | 13 | 18-04-2006 10:24 | |
Het grote Irak topic Gatara | 73 | 05-07-2005 21:36 | |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Nog 4 jaar bush lestat080 | 308 | 15-11-2004 15:04 | |
Provocatie WillKillForSex | 68 | 13-09-2004 18:31 |