Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij gabber is dit juist niet het geval. Men sprak idd van hardcore-house of hardcore-gabber om aan te duiden dat het om de hardste of "trueste"(sorry, k kon het niet laten ![]()
||
![]() |
Citaat:
omdat jij gabber niet mooi vindt, lijkt alles voor jou 'hetzefde' en/of 'eentonig' net als dat ik dat m.b.t. punk zal hebben... naTies? ....ik raad je aan om ff terug naar school te gaan om het verschil te leren tussen een natie en een nazi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch heb je niet helemaal gelijk.... de "gitaar-hardcore" heeft zijn betekenis van hardcore punk al lang verloren... omdat er tegenwoordig ook in veel hardcore bands veel metal invloed hoorbaar is. maar ok ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben zelf gabber dj,
en de muziek is super, op deze muziek kan je het hardst uit je dak gaan. super ! maar ik word ook kots misselijk van die neo gabbertjes. zij die hun eigen benaming niet kunnen spellen. zij die altijd het mikpunt waren op school. zij die de echte gabber tijd niet eens mee hebbengemaakt. zij die geloven in een derde rijk die dr niet is. zij die het voorbeeld zijn van mensen met een extreem laag iq om het even samen te vatten: een feestbedervende groep pispalen die er vel uitzien door een kale kop en kisten, achter die kale kop schuilt een jankend mama kindje met een extreem laag iq. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() daar hoor je bij te stampen en das naar mijn id net zo leuwk
|
![]() Ik voel me gabber en dat zal altijd blijven. De gabber scene zal ook nooit verdwijnen, want het is een levensstijl die altijd mensen zal aanspreken. Dus al je vind dat iemand sneu is als die zegt HARDCORE WILL NEVER DIE dan moet je eens naar jezelf kijken hoe ![]() HARDCORE WILL NEVER DIE!!! You can believe ore not, it's the truth
|
Verwijderd
|
Vraagje:
Niet om iemand of een bevolkingsgroep af te zeiken, maar waarom maken 'gabbers'* iedereen altijd zo overduidelijk dat ze niet dood zullen gaan? Beweren niet-gabbers* dat dan? Er is toch helemaal geen reden om te zeggen dat hardcore dood zou gaan? Waarom dan zo stellig ontkennen? Punkers* hoor je nooit zeggen 'Punk will never die' (hoogstens punk is dead magoed).. een verklaring hiervoor misschien? *hokjes de gexte |
![]() |
|
![]() |
Ik moet zeggen dat ik "gabber" niet echt muziek vind (geen boodschap, leuke melodie enz.), maar wel leuk om je agressie af te reageren(of als je ongegeneerd wil rondspringen en dansen op feestjes). Verder maak ik niet echt onderscheid tussen goeie gabber en slechte gabber, als het maar beukt dan zit het wel goed... En kom nou niet met "ik vind het mooi" want als je gabber mooi vind dan vind je het gepruttel van het koffiezetapparaat ook mooi en zal het piepje van een storingsbeeld je ook laten flippen...
||
Citaat:
*kortzichtigheid de gexte* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 | |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 |