Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben geen godverdomde j-unit trouwens |
![]() |
||
Citaat:
![]() Van die 25 euro niet echt, zal wel minstens 100 worden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) veel tijd in gestoken dient te worden b) je zonder leraar amper vooruit gaat komen c) je je enkel op specifieke orkeststukken kan richten (veel blaasinstrument zijn enigszins beperkend) Als je wil beginnen met klassiek, kan je beter een goede digitale piano kopen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan zal ik maar zwijgen over je reactie van de piano, want dat zal je smaak wel zijn ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 10:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is musiceren voor jou dan?? Want ik denk dat elk instrument met zijn eigen beperkingen tot een andere interpretatie van 'musicaliteit leidt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb je idd nog de popbandjes en jazzcombo's en als sluitstuk de bigband. Mogelijkheden zat. Als je echt geinteresseerd bent, pm me maar ff dan wil ik wel een lijst bij elkaar zoeken van (koper) blaasinstrumenten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind mezelf eigenlijk een stuk objectiever dan jij bent. Het repertoire voor koper is echt vreselijk saai in vergelijking met piano. En qua digitaal piano, ze worden natuurlijk wel steeds beter. Maar het voelt en speelt toch altijd niet als een echte piano. En die digitale piano's die in de buurt komen zijn weer zo duur dat je misschien net zo goed een (tweedehands) piano kunt kopen. Wat de beste keuze voor een student is die paino wil spelen weet ik niet, dat is echt een ingewikkelde keuze.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En objectiever?? neuh dat kun je pas zijn als je gedegen kennis van alle repertoire hebt, en gezien het feit dat je al generaliserend bezig bent, geloof ik niet dat je echt objectief bent. Repertoire voor koper IS niet saai, dat VINDT JIJ, en eerlijk gezegd, VIND IK dat je ongelijk hebt. Dat is het laatste wat ik jou te zeggen heb, want ik heb geleerd dat men met vooringenomen arrogante mensen ( zeg je zelf ) niet in duscussie moet gaan. ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.music123.com/Woodwinds-Vi...73533d19.music
kijk hier maar eens, ik heb niet gekeken of de instrumenten nieuw waren, maar de prijzen waren niet bijster hoog. Vergelijk kun je zelf maken. Het is ook maar wat de gek ervoor wil geven, en anders moet je kim el ff pm men |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En echt veel trompetstukken ken ik inderdaad niet, ik weet echter wel dat er veel is en dat er best leuke muziek tussen zit. Het enige stuk dat ik ken is een concerto van Hummel. Nu is Hummel wel ondergewardeerd maar er zijn echt betere componisten die relevantere dingen geschreven hebben, en die zijn niet voor trompet. Vergeleken met andere instrumenten verbleekt de trompet nogal. En over de piano in de jazz, ik vind zelf ook dat je daar beter kunt gaan begeleiden en instrumenten als trompet, klarinet en saxefoon moet laten soleren. Maar de piano in de klassieke muziek is echt goddelijk. En dan nog, de piano is zelfs in de jazz nog een interessanter instrument omdat het gewoon meer mogelijkheden heeft. Trouwens, hoe meer je generaliseert hoe objectiever.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|