Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
KWIJL |
![]() |
|
![]() |
Benny Rodrigues, Lucien Foort, Felix da Housecat, West Bam, Marnix, Tom Novy, Junior Sanchez, José de Divina =(Ibiza power!!) ,Sven Väth, Johannes Heil (live), Pascal FEOS, , Funk D?Void, Judge Jules, Matt Hardwick, Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Seb Fontaine, Dana, Pavo, Gary D, Technoboy, Groovemaster Johnson, Femme Fatale, Vanbellen,
ID&T: Armin van Buuren, RANK1, Ferry Corsten, Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral. WOW, wat een waslijst met namen waarmee ik me allemaal zou gaan vermaken. Keuze, keuzes, keuzes.... Het leven is zwaar... Hopen dat ik dan in het land ben, want dan ben ik zeker bij!! ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Mystery Land is een absoluut superfeest. En als je dan als snotneus over zaken als te weinig hardstyle en buitenlucht gaat zeiken, dan mag je van mij oprotten. Bij dit soort feesten moet je met een ijsje in de hand op een zonnig heuvel staan clubben op de klanken van Felix Da Housecat, en je avond besluiten in de Cocoon tent met Grootmeester Sven dieje op een trip meeneemt zoals alleen hij dat kan. Dit is het echte leven, en degenen die dat niet begrijpen mogen met plezier wegblijven, dan wordt mijn feest alleen nog maar beter.
||
Citaat:
sorry? had ik iets gezegt over te weinig hardstyle? kgloof van niet ... en ik zou die opmerking van snotneus maar voor je houde want de arrogantie druipt ervanaf bij jou.. ga jij maar lekker aan je ijsje lope likke als andere staan te danse....ik geloof dat JIJ de bedoeling er niet helemaal begrijpt snotneus... sorryhoor...
||
![]() |
Citaat:
Ja man, psies, een keer in de zon is ook wel eens fet ipv altijd snachts. Dance Valley zowiezo. Check de clip van Ferry C dan... das echt wel een sfeertje vind ik... maarja.. misschien is snachts wel fetter voor vooral de lasers en shit.. en das wel heel fet als je kats aan t trippen bent gék ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
das idd bes wel een btje jammer hmzz..maar volgens mij was dat al wel ff duidelijk.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|