Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2004, 14:10
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
meisje bij mijin de klas is 17 en haar vriend is 25

dus ut kan echt wel
Oud 07-09-2004, 14:16
Yora
Inderdaad het hielp zekers gewoon al om mijn verhaal ergens te kunnen dumpen, twijfelde een beetje of het posten nou wel een goed idee was, maar had niet echt iemand waar ik erover mee kon praten. En toen spotte ik dit topicje en kwam er vanalles naar boven Waarschijnlijk begreep niemand het helemaal maar het hielp voor mij persoonlijk wel in ieder geval hahaha
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:43
Verwijderd
Citaat:
freakyfire schreef op 07-09-2004 @ 15:10 :

dus ut kan echt wel
Ja, empirisch bewijs de gekste zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:48
Yora
ken net!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:51
Verwijderd
Ik vraag me wel af wat iemand die allang hoort te werken te zoeken heeft bij een middelbaar scholiertje. Omgekeerd Oedipus-complex denk ik.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:01
Yora
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 15:51 :
Ik vraag me wel af wat iemand die allang hoort te werken te zoeken
Hehhee gaat ie een beetje btw?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:43
Daevrem
Daevrem is offline
Waarschijnlijk beter dan anders om. Vanuitgaande dat hij een van de weinige mannen is die wel ooit volwassen worden.
Oud 07-09-2004, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leeftijd maakt geen ruk uit. Niet in gevallen als de vrouw een aantal jaren ouder is dan de man en andersom ook niet. Als het gewoon goed klikt, ga er dan gewoon voor.
Oud 07-09-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Yora schreef op 07-09-2004 @ 16:01 :
Hehhee gaat ie een beetje btw?
Ja, super, dank je.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 19:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 19:53 :
Ja, super, dank je.
Als je jonger was geweest dan had ze je gewild.
Oud 07-09-2004, 19:19
Yora
uhm nee hoor zo zit het niet!! Was gewoon weeral es in de war met mijn emoties, zit in een moeilijke periode en als je dan iemand vertrouwd vind aanvoelen (gewoon vriendschappelijk veel voor diegene voelt maar verder dus niks) kan je dat nogal verwarren ben daar onderhand wel achtergekomen, twijfels waren even opgedoken maar weer foetsie En als het wel zo was schijt gewoon, moet me soms niet teveel van anderen aantrekken!

Yoor is btw foetsie hoor ^_~ Baai!

Edit: Ok ik ben een oen.... Ik dacht dus eerst dat hij 17 was, toen was ik dus beetje aangeschoten (dacht al van wat als ik toch wel beetje meer voor hem voel dan ik denk) en meende ik ergens te lezen dat hij 16 was... Blijkt hij toch gewoon 17 te zijn en ben ik helemaal geflipt voor niks gewoon Dus als mijn gevoelens ooit zouden veranderen hoef ik niet zo bang te zijn En heb dus mijn hart en ziel voor nix op tafel gegooit maar boeieh!!

Ltrz

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:26
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nee, waarom zou dat erg zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:34
OceanEye
OceanEye is offline
niks mis mee
Oud 08-09-2004, 19:37
NeoZero
NeoZero is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 06-09-2004 @ 20:33 :
meisje bijna 21 jongen 17 is dat een ramp??

ik ben dus in dec 21 en hij wordt ergens in feb 18
we kunnen het goed met elkaar vinden, ik zie er erg jong uit wordt meestal 17 geschat terwijl ik in dec 21 wordt en hij ziet er ook niet echt kinderlijk uit en is ook niet kinderachtig.
We vinden elkaar best leuk maar ik ben bang voor reacties van andere mensen van jeetje zo'n jonge knul, maarja leeftijd maakt mij eigelijk nooit wat uit alleen iedereen doet er altijd zo moeilijk over als een jongen jonger is .
terwijl het nu beetje het geval is dat ik ook nog niet echt supervolwassen ben en we geestelijk best bij elkaar passen en we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar.
wat denken jullie is dit een ramp, of ben ik vreemd dat ik op een jongere jongen val
helaas wel
een jonge van 17 gaat met een meisje van 15 en andersom ..................................................

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:05
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Voor 25 jarigen is het gewoon donders makkelijk om 17 jarige meisjes te playen, daarom gebeurt het ook, de 25 jarige jongen krijgt z'n booty, dat meisje word om z'n vinger gewonden, en zo was alles weer goed.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:43
annetjuh
annetjuh is offline
maakt toch niets uit enkel omdat hij jonger is pffffff....
Oud 08-09-2004, 20:46
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 08-09-2004 @ 21:05 :
Voor 25 jarigen is het gewoon donders makkelijk om 17 jarige meisjes te playen, daarom gebeurt het ook, de 25 jarige jongen krijgt z'n booty, dat meisje word om z'n vinger gewonden, en zo was alles weer goed.
het is ook makkelijk voor een 25 jarige vrouw een jongen van 17 om de vinger te winden.
aangezien die jochies van 17 dat ook wel cool vinden
Oud 08-09-2004, 22:08
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 08-09-2004 @ 21:46 :
het is ook makkelijk voor een 25 jarige vrouw een jongen van 17 om de vinger te winden.
Niet waar, het zij nzelden de meisjes die een jongen compleet om hun vinger gewonden hebben.

Zie jij veel jongens die slachtoffer worden van een lovergirl?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 08-09-2004 @ 23:08 :
Niet waar, het zij nzelden de meisjes die een jongen compleet om hun vinger gewonden hebben.

Zie jij veel jongens die slachtoffer worden van een lovergirl?
Er zijn genoeg jongens die echt goed onder de plak zitten hoor...

En lovergirls... nee daar zijn meisjes veel te lief voor, die zouden nooit zulke gemene dingen doen/ aanpakken

On topic: waarom zou het niet kunnen, het is vooral de 'gedachte' dat het gek zou zijn... Alhoewel ik vraag me af of ik er niet 10 keer over na zou denken hoe de omgeving naar me zou kijken Maar ja uiteindelijk gaat het toch om jezelf, als jullie het samen leuk hebben, wat maakt het dan uit
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 09-09-2004 @ 10:55 :
(...)

Maar ja uiteindelijk gaat het toch om jezelf, als jullie het samen leuk hebben, wat maakt het dan uit
Hoe leuk je het samen ook hebt, continue commentaar en kritiek op je relatie begint toch wel flink op je zenuwen te werken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 10:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2004 @ 11:31 :
Hoe leuk je het samen ook hebt, continue commentaar en kritiek op je relatie begint toch wel flink op je zenuwen te werken.
Zij is nu 20 en hij is 17. Het valt toch wel mee? Tuurlijk komt er commentaar. Maar ik denk dat dat snel genoeg over is (iig bij vrienden, familie en zo. Van onbekenden moet je je sowieso niet teveel aantrekken), zoals altijd.
Oud 09-09-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 09-09-2004 @ 11:37 :
Zij is nu 20 en hij is 17. Het valt toch wel mee? Tuurlijk komt er commentaar. Maar ik denk dat dat snel genoeg over is (iig bij vrienden, familie en zo. Van onbekenden moet je je sowieso niet teveel aantrekken), zoals altijd.
Dat is natuurlijk wel waar, maar mijn stelling was veel algemener. Ik bedoel gewoon dat het op een gegeven moment echt wel gaat vervelen als je je constant moet verdedigen tegen mensen, ook al zijn het wildvreemden, ook al is hun kritiek ongegrond.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 11:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2004 @ 12:23 :
Dat is natuurlijk wel waar, maar mijn stelling was veel algemener. Ik bedoel gewoon dat het op een gegeven moment echt wel gaat vervelen als je je constant moet verdedigen tegen mensen, ook al zijn het wildvreemden, ook al is hun kritiek ongegrond.
Tja. Je hebt gelijk opzich. Maar tegenwoordig wordt wel veel geaccepteerd zonder dat mensen er kritiek op leveren. En dan is 20/17 niet eens echt een groot verschil. Maar die kritiek is iets waar je tegen moet kunnen, dat klopt.
Oud 09-09-2004, 11:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 07-09-2004 @ 15:10 :

dus ut kan echt wel
Zij zullen ook wel commentaar krijgen. Bovendien wordt zo'n situatie in het algemeen eerder geaccepteerd dan wanneer het meisje ouder is.
Oud 09-09-2004, 11:40
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ja.
Oud 09-09-2004, 11:43
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 08-09-2004 @ 21:46 :
100% gelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:16
Verwijderd
Ach, ik heb een tijdje iets gehad met een jongen van 16 (hij 16, ik 20 erna was het 17 en 21, we verjaarden allebei in die periode ). Het is wel leuk en vleiend, maar of ik echt enig moment heb gedacht dat dit serieus kon zijn of worden? Mwah... ik had ook niet het gevoel van ja dit is nu een relatie. Hij had dat idee echter wel, voor hem was het ook allemaal serieuzer, want hij heeft het ook 'uitgemaakt' . Wel via een smsje, wat weer mooi zijn leeftijd benadrukte. Later bleek dat hij het uitmaakte owv zijn vrienden, die vonden mij een te apart geval (ik ben geen blond huppelsletje). Volwassen was hij dus nog lang niet.

Zou het kunnen lukken? Misschien, maar kijk naar hoe je zelf op die leeftijd was en hoe je over relaties dacht, hou in gedachten dat het gewoon jong is en dat het heel logisch is dat je verschillende interesses en ideeën hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2004 @ 11:31 :
Ja daar ben ik het mee eens hoor! Ik zou daar ook echt veel last van hebben, maar toch dat klopt toch eigenlijk ook niet... Dan laat je je geluk verpesten door iets of iemand die er echt helemaal niks mee te maken heeft!!

Daarnaast vraag ik me af of er wel zoveel commentaar op komt hoor. Ik dacht dat ik ook veel commentaar zou krijgen toen ik net iets met mijn vriendje had (hij is nl best wel klein 1.75), maar dat was helemaal niet zo!! Dus waarom zouden zij wel commentaar krijgen, mss is het er wel niet eens aan te zien dat ze zoveel schelen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 17:06
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik ken een derlijke situatie als de TS vertelt wel en ik zie er het probleem niet van in.
Oud 11-09-2004, 22:18
Verwijderd
vier jaar leeftijdsverschil lijkt mij niet zo'n probleem als je allebei geen klein kind meer bent.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-09-2004 @ 23:18 :
vier jaar leeftijdsverschil lijkt mij niet zo'n probleem als je allebei geen klein kind meer bent.
Maar je zal, zoals eerder gezegd, waarschijnlijk wel van iedereen kritiek krijgen daarop.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-09-2004 @ 23:22 :
Maar je zal, zoals eerder gezegd, waarschijnlijk wel van iedereen kritiek krijgen daarop.
Ik denk het niet eigenlijk, toen mijn zus en haar vriend iets met elkaar kregen was hij 21 en zij 17 en de enige die daar kritiek op had was zijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-09-2004 @ 23:25 :
Ik denk het niet eigenlijk, toen mijn zus en haar vriend iets met elkaar kregen was hij 21 en zij 17 en de enige die daar kritiek op had was zijn moeder.
maar volgens mij is het maatschappelijker meer geaccepteerd dat meisjes met een oudere jongen iets hebben, dan dat ze met een jongere jongen komen aankakken.

Maar ja ik zou daar verder ook geen probleem van maken hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 09-09-2004 @ 12:34 :
Tja. Je hebt gelijk opzich. Maar tegenwoordig wordt wel veel geaccepteerd zonder dat mensen er kritiek op leveren. En dan is 20/17 niet eens echt een groot verschil. Maar die kritiek is iets waar je tegen moet kunnen, dat klopt.
20/17 is ook absoluut geen groot verschil, mits het meisje 17 is en de jongen 20. Dan is het perfect geaccepteerd. Een meisje van 20 met een jongetje van 17 wordt al anders bekeken, en een meid van 25 met een knul van 17 helemaal.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:51
Droyd
Droyd is offline
Het zou vreemd bekeken worden...doe wat je wilt, je kan nooit vooraf weten of lukt ondanks de kritiek die jullie zullen krijgen.
Oud 12-09-2004, 10:42
Carrera
Carrera is offline
een vriendin van mij (18) heeft wat met een jongen van (31)
Die relatie heeft heel veel commentaar gekregen maar hij lijkt helemaal geen 31 en is ook geen pedo of wat dan ook! een hele leuke normale vent en ondanks ALLE commentaar zijn ze nu al meer dan 2 jaar samen en hebben een hele goeie relatie!

Zij is wat volwassener voor haar leeftijd en hij is jonger in gedrag dan 31 dus who cares ? If they love each other? Liever een vent van 31
die haar trouw is dan eentje van 19 die met alles flirt wat een rok draagt!

dus meid als je van hem houdt - GO FOR IT !!!
en niet luisteren naar het gezeik van andere mensen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 15:09
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Replica schreef op 12-09-2004 @ 14:34 :
Carrera, het probleem is ook niet dat híj ouder is, maar dat zíj ouder is.
Ja dat snap ik
Ik bedoelde maar wat het ook is of hij nou veel ouder is of
hij is een beetje jonger wat maakt het uit

Love him => go for it
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 16:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2004 @ 23:37 :
20/17 is ook absoluut geen groot verschil, mits het meisje 17 is en de jongen 20. Dan is het perfect geaccepteerd. Een meisje van 20 met een jongetje van 17 wordt al anders bekeken, en een meid van 25 met een knul van 17 helemaal.
Ik weet het

Citaat:
grl schreef: Zij zullen ook wel commentaar krijgen. Bovendien wordt zo'n situatie in het algemeen eerder geaccepteerd dan wanneer het meisje ouder is.

Toch vind ik het ook voor een meisje-ouder-dan-jongenrelatie een erg klein verschil.
Oud 12-09-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 11-09-2004 @ 23:30 :
maar volgens mij is het maatschappelijker meer geaccepteerd dat meisjes met een oudere jongen iets hebben, dan dat ze met een jongere jongen komen aankakken.

Maar ja ik zou daar verder ook geen probleem van maken hoor.
Mjuh, dan komen er iets meer mensen met kritiek aanzetten dan wanneer het andersom was geweest. Maar nog altijd lang niet iedereen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:30
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:

we kunnen het goed met elkaar vinden, ik zie er erg jong uit wordt meestal 17 geschat terwijl ik in dec 21 wordt en hij ziet er ook niet echt kinderlijk uit en is ook niet kinderachtig.
We vinden elkaar best leuk maar ik ben bang voor reacties van andere mensen van jeetje zo'n jonge knul, maarja leeftijd maakt mij eigelijk nooit wat uit alleen iedereen doet er altijd zo moeilijk over als een jongen jonger is .
terwijl het nu beetje het geval is dat ik ook nog niet echt supervolwassen ben en we geestelijk best bij elkaar passen en we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar.
wat denken jullie is dit een ramp, of ben ik vreemd dat ik op een jongere jongen val
neee *gaap* dit is geen ramp
zoek ff op andere topics wil je
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 09:14
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nee, als hij volwassen genoeg is voor jou dan niet.
Oud 13-09-2004, 19:46
elledc
elledc is offline
Ik was 20, mijn vriend 18 toen we elkaar leerden kennen. Geloof me, van alle kanten in mijn familie kwamen vreemde reacties (mijn familie is nu eenmaal zeer ouderwets ingesteld, kritiek uiten is een hobby en de ingesteldheid van 'de man is ouder, werkt en is gentle' blijft dan ook vastgeankerd in hun zielige gedachten). Ik voel me nu eenmaal goed met die jongen en nu twee jaar verder gaat het nog steeds prima. Het gezeik van familieleden kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
Ik ben nooit gelukkig geweest met een jongen, wel met hem nu, en niemand kan me zoiets afpakken. Iemand anders z'n mening daarover laat me dus koud.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
als je geestelijk op zelfde nivo zit en jullie werelden verschillen niet te veel, doen. ik heb ooit jongen laten schieten omdat ik m te jong vond, en daar had ik achteraf toch een spijt van. je kan altijd proberen of t werkt. en ja reken op rare reacties van omgeving (ik val altijd op iets jongere of geestlijk nog vrij jonge jongens en ja daar krijg je rare reacties op)
Oud 15-09-2004, 10:12
Big M
Big M is offline
Citaat:

Ken je het leeftijdsverschil tussen rafael en sylvie al? Die gaan toch ook trouwen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:38
Verwijderd
Zullen we het eens wat extremer maken? Meisje 22 en jongen 14 .
Het is dus niet zo, maar het is wel iets wat momenteel een heel ingewikkelde situatie aan het worden is. Ik weet niet hoe verliefd hij is, maar ik vind het een beetje te absurd. Hij is leuk, maar hij is gewoon jong, kijk als ik 14, of nog 16 of 17 was geweest, dan waarschijnlijk wel, of hij 18, maar dit is iets te gek . Of hij moet geduld hebben tot zijn 20e, dan lust ik wssl wel een groen blaadje .
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 12:03
Susu
Susu is offline
Ik heb heb vorig jaar wat met een jongen van 14 gehad (zelf was ik 17). Er waren genoeg dingen waardoor ik had kunnen zeggen "omg waarom begin ik er aan? "
(* hij was 3 jaar jonger
* het broertje van een vriend van mij
* 40 cm groter
* helemaal into metal enzo.. terwijl mij dat bar weinig interesseerde)

Maarja, we hadden iets van "ach schijt we zien het allemaal wel"
Ik ben zelf vrij klein en word meestal jonger geschat.
Hij is iets van 1.94, gaat bijna alleen maar met oudere mensen om en gedraagd zich daar ook wel naar.
Heb er vrijwel geen commentaar opgehad ofzo.. mijn vrienden hadden zoiets van "als je dat leuk vindt moet je dat doen"
Achteraf was hij waarschijnlijk wel te jong.. het eindigde ook behoorlijk kinderachter maargoed. Dan zat ik zelf nog behoorlijk met het feit dat ik hem op seksueel gebied wel erg jong vond. (Daar was hij het dan weer niet mee eens, maargoed dat was zijn probleem.)
Maarja, het het daarna behoorlijk kutgelopen is neemt niet weg dat we het wel een tijdje heel erg leuk gehad hebben samen.
(achteraf krijg je wel al het gezeur van iedereen "ja hij was toch wel te jong hea blablabla)
Maargoed, door andere mensen moet je je helemaal niet laten beďnvloeden.

Michien werkt het wel en dan loop je iets moois mis als je het niet probeert. Daar kom je alleen maar achter als je er voor gaat. Blijkt dat het niet werkt, nou dan is het jammer maar dan heb je daar ook weer wat van geleerd.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 14:11
Verwijderd
Ik vind jongere jongens meestal maar niets, maar omgekeerd...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten