Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 21:42
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Het nieuwe jaar is begonnen. Wel een zwaar rooster. Maar het valt over het algemeen toch best mee. De groep is in tact gebleven op een paar 'drop outs' na. Ik snap nu niet meer waarom ik me voor de eerste schooldag zo druk maak. De twijfels over mijn studie zijn ook in tact gebleven helaas.

Het Nederlands elftal heeft gewonnen, jeuj.
Oud 08-09-2004, 22:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is uit.

Néé, Kim El, dit krijg je niét iedere dag te horen. Nou blij?
Oud 08-09-2004, 23:18
Dannemann
Dannemann is offline
Ik heb vandaag op een niet als te vriendelijke wijze aan mn ouders duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk niet zeker weet of ik momenteel wel wil studeren, met alle ellende die erbij hoort
Oud 09-09-2004, 08:37
snoopy
snoopy is offline
mijn vriendje is liehief
en ik ook, natuurlijk

t Gaat wat beter met mij en stress. Goed... vanacht nog wel gedroomd van huiswerk, maar ik loop een week voor met m'n huiswerk, dus ik moet niet zeiken
Ik heb alleen geen zin om te werken. Tis pas de 2e keer... Nou ja, misschien wordt t wel heel leuk, tis maar voor 3,5 uur en ik krijg tenminste allemaal centjes. Dat is natuurlijk leuk.
Oud 09-09-2004, 08:54
Verwijderd
Voel me vreselijk K*T...

Ben nog heel misselijk van gisteren... Hoe kon ik nou zo stom zijn omdat te slikken.... Heb de belofte gebroken en nu voel ik me alleen en wou dat de gene die om me geeft bij me was....

Haat het hier thuis niemand ziet iets en dat van die pillen, gelukkig weten ze het niet .... Pffffff
Oud 09-09-2004, 09:09
Verwijderd
Citaat:
zus schreef op 08-09-2004 @ 22:34 :

Over anderhalf uur ben ik eindelijk 16... kadootjes ontvangen enzo..
gefelici!

16 =
Oud 09-09-2004, 09:48
Verwijderd
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! Ik haat instanties Ik haat regeltjes Ik haat die stomme wetten die bepalen dat ik door de wao keuring moet terwijl ik over twee maanden weer gewoon kan werken.
Ik haat bureaucratie.. stomme telefoontjes stomme mensen stomme opmerkingen stom moeilijkdoenerij...
Oud 09-09-2004, 11:55
Killerfist
Killerfist is offline
okej, ik zal mn hart ook even luchten, hoorde dat dat oplucht:
Ten eerst heb ik een hekel aan sgool, elke dag 2 uur in die fokking bus, ben het zat geef vakantie sloebers! ik wil dat mn vader mij wil zien, ik wil godverdomme mn broertje terug, ik wil dat mn moeder niet door het lint gaat als ik onder helm rij, ik wil dat die kutscooter eindelijk gemaakt is, ik wou dat mn pc niet volstond met allemaal zinloze sjit, wil dat mn ex het niet zo lullig uitgemaakt had, als je me niet wil zeg dat dan of donder op, ik wou dat begrepen werd door bepaalde mensen, ik wil dat als ik sip of verdrietig ben met rust gelaten worden, ik wou dat ik mn cilinder nou eindelijk eens verkocht had en ga zo maar door, kan hier wel een heel A4tje mee volschrijven...
Oud 09-09-2004, 13:02
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
damn.. net belde een vriendinnetje om te zeggen dat de moeder van een andere vriendin overleden is.. ze had kanker, maar toch is het onverwacht.. godver ik zit er gewoon van te janken
die moeder was zó positief ingesteld, altijd heel vriendelijk, ze hield van het leven.. damn
Oud 09-09-2004, 13:04
phensicske
phensicske is offline
Argh, blijkbaar kunnen mensen van tegenwoordig geen afspraken meer maken. Heel mijn weekend valt in het water. Nochtans heb ik vanaf het begin duidelijk gemaakt hoe het allemaal in elkaar zit, maar nee, 't is blijkbaar te moeilijk.

En tijdig antwoorden zit er ook al niet meer in, nogal een verrassing dat ik dan nog andere plannen maak...pf.

Opgefokt en teleurgesteld.
Oud 09-09-2004, 14:15
boe-1986
boe-1986 is offline
waarom kan ik nou niet een ker in een klas komen waarin ik me thuis voel??? ik ben twee dagen geleden begonnen met de opleiding en het meisje dat iedereen zo'n beetje aardig vind heeft nu al een hekel aan mij .
maar ik hoop dat ik snel bericht krijg dat ik naar de viersprong kan
ten eerste heb ik dan hulp
en ten tweede ben ik van dat kut kind af!!!!!

ik heb geen zin in het zoveelste jaar dat ik gepest ga worden.

-x-
Oud 09-09-2004, 14:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-09-2004 @ 23:28 :
Het is uit.

Néé, Kim El, dit krijg je niét iedere dag te horen. Nou blij?
omdat je geen biertjes mag drinken van haar als jij haar nog moet thuisbrengen na het uitgaan?
Oud 09-09-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 15:27 :
omdat je geen biertjes mag drinken van haar als jij haar nog moet thuisbrengen na het uitgaan?
er zal wel meer achterzitten dan dat neem ik aan
Oud 09-09-2004, 16:02
zus
zus is offline
Eigenlijk valt de klas wel mee, nouja er zijn wel aardige tussen..En vandaag leuke dag, al een abbonnement gehad, spaarpot, boek, tegoedbon voor nieuwe dvd van marco borsato..
Oud 09-09-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 08-09-2004 @ 22:25 :
's avonds laat? weet niet of dat kan en kan niet met mijn ouders praten. Moet 't maar zien te overleven deze avond. In ieder geval bedankt voor je advies!
Crisisdienst kan altijd, volgens mij, daar is het een crisisdienst voor. Crisissen komen immers niet alleen binnen de normale werktijden.
Oud 09-09-2004, 16:52
Nijn*
Nijn* is offline
Nou nou, ze hebben weer wat nieuws bedacht op school.. Vanwege het gevecht van de week op school, en de verkeerde, dreigende omgang met de mensen van de andere school mogen wij nu niet meer op de bankjes tegenover de school zitten.. Nee, dan wordt je opgepakt en krijg je een boete van 40 euro! Hoe bedenken ze het? Oke, d'r zijn een aantal dealers en loverboys die langs de school zwerven, maar dan nog.. Nou kan ik ineens niet meer mijn dagelijkse bushok-pret hebben in de pauze, want dat is aan de overkant van de school..

Vandaag leerlingenraad gehad, en we gaan binnenkort misschien in staking! En we gaan zorgen voor bankjes en koffieautomaten Maar vier uurtjes les gehad vandaag, toch heb ik niet een keer rust gehad. Ik vlieg steeds van het ene naar het andere.. Maar het geeft me wel een heerlijk gevoel! Ik voel me erg goed vandaag, ook enorm gelachen in de klas, voor mij is het jaar eigenlijk nu pas begonnen.. En, het beloofd een leuk jaar te worden, druk, maar erg leuk

Waarom ben ik ineens zo positief? Ik herken mezelf niet eens terug
Oud 09-09-2004, 17:09
phensicske
phensicske is offline
Oh, de kindjes blijven maar mekkeren. 'k Dacht dat je op een bepaalde leeftijd toch wel ietske volwassen kwam. Maar niets is minder waar. Ik ben de jongste van de hoop en ik lig blijkbaar minder in de knoop dan zij. Ze zijn verdorie beide twintig en kunnen nog niet normaal met elkaar omgaan. Ze verpesten het gewoon voor de rest van de groep. Hatelijk.
Oud 09-09-2004, 17:11
Verwijderd
Brr toch wel eng. Kheb samen met bjz besloten om naar een indentiteitsversterkende groep voor jongeren te gaan bij het riagg. Kheb het vandaag op school aan de decaan vertelt wat ik heel eng vond. Gelukkig ging dat goed, en als er leraren zijn die moeilijk gaan lopen doen omdat ik misschien een les mis gaat zij me helpen met regelen dat ik toch naar dat riagg kan.
T lijkt me wel eng in zo'n groep maar als ik kijk naar de folder etc denk ik wel dat het iets is waar ik veel aan kan hebben. Realistisch beeld van jezelf krijgen meer zelfvertrouwen, zijn toch dingen die ik nodig heb denk ik.
Ik hoop dat het allemaal lukt (gai kwel vanuit) en dat ik me dan eindelijk weer wat beter ga voeln, alleen nog ee ngesprek bij het riagg waar ik nu al tegen op zie.
Oud 09-09-2004, 17:29
Verwijderd
kut kut kutzooi... ik ben het helemaal zat. gister uit 2(!!!) broeken geknapt. neem ik maatregelen, zijn ze het weer es niet met me eens... als het zo doorgaat gaan ze me maandag overplaatsen. denk maar niet dat ik naar de crisis ga ofzo! ECHT NIET!
Oud 09-09-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
boe-1986 schreef op 09-09-2004 @ 15:15 :
waarom kan ik nou niet een ker in een klas komen waarin ik me thuis voel??? ik ben twee dagen geleden begonnen met de opleiding en het meisje dat iedereen zo'n beetje aardig vind heeft nu al een hekel aan mij .
maar ik hoop dat ik snel bericht krijg dat ik naar de viersprong kan
ten eerste heb ik dan hulp
en ten tweede ben ik van dat kut kind af!!!!!

ik heb geen zin in het zoveelste jaar dat ik gepest ga worden.

-x-
meisje toch, laat je niet door 1 iemand uit het veld slaan. dat dat wijf je niet moet, betekend niet meteen dat niemand je moet en je wordt gepest. *knuft*
Oud 09-09-2004, 17:32
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-09-2004 @ 17:38 :
Crisisdienst kan altijd, volgens mij, daar is het een crisisdienst voor. Crisissen komen immers niet alleen binnen de normale werktijden.
ja dat is waar

ontopic: gister wist ik echt niet meer waar ik mee bezig was, wat een rare ervaring was dat. Bah! Ik zit nu met de gevolgen, maar voor de rest ben ik blij dat ik 't overleefd heb gister en dat het nu wel weer redelijk gaat.
Ben ook naar mijn oma geweest (3 uur lang) geef echt om haar en ik heb besloten nu echt veel vaker langs te gaan.
Oud 09-09-2004, 19:12
boe-1986
boe-1986 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-09-2004 @ 18:29 :
kut kut kutzooi... ik ben het helemaal zat. gister uit 2(!!!) broeken geknapt. neem ik maatregelen, zijn ze het weer es niet met me eens... als het zo doorgaat gaan ze me maandag overplaatsen. denk maar niet dat ik naar de crisis ga ofzo! ECHT NIET!
voor jou het zelfde .
what the f*ck beteken nou twee broeken. dan is zowiezo de kwaliteit slecht. dus maatregelingen zijn niet nodig (ik vind je ook nog eens mooi zoals je bent) en als maatregelingen niet nodig zijn dan is een overplaatsing ook niet nodig .

dikke knuf

-x-

p.s.ik heb zelf een keer een hele dag op pinkpop rond gelopen terwijl ik een groot gat in mijn broek had midden op mijn kut, dus...
Oud 09-09-2004, 19:14
boe-1986
boe-1986 is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 09-09-2004 @ 18:31 :
meisje toch, laat je niet door 1 iemand uit het veld slaan. dat dat wijf je niet moet, betekend niet meteen dat niemand je moet en je wordt gepest. *knuft*
dus wel, zo is het altijd geweest. en sinds algemeen bekend is dat zij een hekel aan mij heeft. word er zowiezo alleen maar naar mij gelachen. en zegt bijna niemand iets tegen mij. (wat ook altijd zo gegaan is)

-x-
Oud 09-09-2004, 19:49
Verwijderd
weer naar school geweest. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
heb weer genoten.
Oud 09-09-2004, 20:57
Gothic
Gothic is offline
pff ben ik een avond thuis, is m'n vader de hele avond weg... stom
Oud 09-09-2004, 21:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag naar Leuven geweest en als ik dan daar loop dan weet ik waar ik het voor doe. Ik voel me daar goed, de mensen zijn zo vriendelijk en zo gezellig allemaal. Ik heb iets met die stad, daar voel ik me thuis. Het beeld wat ik van mezelf heb is echt wel een goed beeld bedacht ik me vanavond. Ik ben van tijd tot tijd best gelukkig, heb een vreselijk lief vriendje, ben geslaagd en ga studeren in een geweldige stad, in een ander land dan het mijne maar dat vind ik juist een uitdaging, heb een hele leuke kamer in een mooie omgeving en ik hoop dat mijn studie leuk is.

Morgen eindelijk centjes verdienen. Ik ga peren plukken maar moet om 7.20 uur beginnen dus dat is 5.45 uur de wekker, brrr. Waarom kunnen die peren niet nog een uur langer blijven hangen?
Oud 09-09-2004, 21:13
Verwijderd
School is zo verschrikkelijk leuk.
Oud 09-09-2004, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 15:27 :
Nee hoor. Zó erg zat ik niet onder de plak, hoor.
Oud 09-09-2004, 21:21
Verwijderd
10 maanden. 10 maanden. 10 maanden. 10 maanden.
Zo. Ik heb op zich wel lekker gesport, ondanks mijn spierpijn. Ik kan me weer tot dingen zetten op het moment en me niet meer zo lusteloos voelen. Zaterdagavond ga ik Brigitte kijken met Marlies. En daar heb ik nou al zin in, omdat ik d'r gewoon heel erg mis. Dus. Ik heb netjes mijn Nederlans gemaakt en ik snap wiskunde. Eigenlijk kan het op het moment niet zoveel beter.
Nog 1 dagje en dan weekend en dat betekend een bril uitzoeken, dat ik eindelijk weer eens kan zien!

The more I see you, the more I want
Somehow this feeling just grows and grows
Oud 10-09-2004, 07:18
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 09-09-2004 @ 14:02 :
damn.. net belde een vriendinnetje om te zeggen dat de moeder van een andere vriendin overleden is.. ze had kanker, maar toch is het onverwacht.. godver ik zit er gewoon van te janken
die moeder was zó positief ingesteld, altijd heel vriendelijk, ze hield van het leven.. damn

ik ken het. ik las vanmorgen de advertenties in het UN. ik zie zo ontzettend op tegen morgen, al die mensen. maar ik ga wel. want ik zou net zo hard willen dat zij er voor mij was.
Oud 10-09-2004, 07:38
Quiana
Quiana is offline
Verplichte rust.
Oud 10-09-2004, 10:27
Luna
Luna is offline
godverrrr, was ik vroeg opgestaan om (voor de verandering eens wel) huiswerk te maken omdat ik het gister niet kon vanwege vette koppijn, heeft mn broertje mn gr gejat en nu kan ik niets voor wiskunde doen, wat nou juist zo belangrijk is.. aargh
Gelukkig gaat engels en aardrijkskunde wel.
Oud 10-09-2004, 12:27
Anneee
Anneee is offline
Ik krijg saxofoonles!

(lekker positief )
Oud 10-09-2004, 18:55
Sterretje*
Sterretje* is offline
Waarom voel ik me nu zo rot?
Alles ging goed vandaag. Vanochtend naar school geweest en ik voelde me helemaal op mijn gemak....en toch sloeg mijn humeur om toen ik eenmaal thuis was....geen idee waardoor Maar ik voel me sleeeeccchhhtttt!!!!
Oud 10-09-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Magic_STAR schreef op 10-09-2004 @ 19:55 :
Waarom voel ik me nu zo rot?
Alles ging goed vandaag. Vanochtend naar school geweest en ik voelde me helemaal op mijn gemak....en toch sloeg mijn humeur om toen ik eenmaal thuis was....geen idee waardoor Maar ik voel me sleeeeccchhhtttt!!!!
Wel goed mijn adviezen opgevolgd? En die van anderen natuurlijk
Oud 10-09-2004, 20:59
Verwijderd
*komt even een positief bericht posten*

Mn vioolles waar ik nogal tegenopzag ging toch best goed . Kheb ook weer helemaal zin gekregen om te spelen, en dat komt goed uit want ik heb dit weekend twee concerten met mn orkest. Ookal weet ik dat ik niet alle noten kan spelen en dat ik me daar heel rot over kan voelen heb ik er toch zin in. (Als dit niet positief is...)
Oud 10-09-2004, 21:15
Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Myztic schreef op 10-09-2004 @ 20:16 :
Wel goed mijn adviezen opgevolgd? En die van anderen natuurlijk
Ik ging heel ontspannen naar school toe en vond het hartstikke leuk! Toen ik thuis kwam voelde ik me ineens heel onrustig, zenuwachtig en raakte in een dip. Alles ging langs me heen...
Nu nog voel ik me beroerd, maar heb me voorgenomen om (extra) veel te sporten t/m dinsdag (woensdagochtend afspraak met psych) en weinig te eten. Ik haat mezelf! Het ging zo goed met eten en nu heb ik allerlei ideeën om zo snel mogelijk af te vallen. Ik ben bang en tegelijkertijd voel ik me sterk doordat ikzelf de regels bepaal (alhoewel ik me gedwongen voel te doen wat er in me op komt... ). Ik weet het gewoon ff niet meer...
Momenteel heb ik écht een hekel aan mijn ouders! Waarom letten ze niet op? Ik weiger avondeten mee te eten, voel me rot en sluit me op in mijn kamer. Waarom laten ze dit gebeuren?! Ik heb iemand nodig die me een hand geeft en me omhoog trekt voordat ik val in een zwart gat. Het interesseert ze NIKS! *huil* Ik wil niet bezig zijn met mijn gewicht, maar het is het enige waar ik controle op uit kan oefenen lijkt wel...ggrr...fuck it!
Oud 10-09-2004, 21:42
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 10-09-2004 @ 22:15 :
Ik ging heel ontspannen naar school toe en vond het hartstikke leuk! Toen ik thuis kwam voelde ik me ineens heel onrustig, zenuwachtig en raakte in een dip. Alles ging langs me heen...
Nu nog voel ik me beroerd, maar heb me voorgenomen om (extra) veel te sporten t/m dinsdag (woensdagochtend afspraak met psych) en weinig te eten. Ik haat mezelf! Het ging zo goed met eten en nu heb ik allerlei ideeën om zo snel mogelijk af te vallen. Ik ben bang en tegelijkertijd voel ik me sterk doordat ikzelf de regels bepaal (alhoewel ik me gedwongen voel te doen wat er in me op komt... ). Ik weet het gewoon ff niet meer...
Momenteel heb ik écht een hekel aan mijn ouders! Waarom letten ze niet op? Ik weiger avondeten mee te eten, voel me rot en sluit me op in mijn kamer. Waarom laten ze dit gebeuren?! Ik heb iemand nodig die me een hand geeft en me omhoog trekt voordat ik val in een zwart gat. Het interesseert ze NIKS! *huil* Ik wil niet bezig zijn met mijn gewicht, maar het is het enige waar ik controle op uit kan oefenen lijkt wel...ggrr...fuck it!
Is er iemand in je omgeving die, die reikende hand voor je kan zijn?. Desnoods, vraagt het ze, zegt het ze, dat je hun hulp zo hard nodig hebt. Hebben ze een idee van wat er in je omgaat? Wat voor een band heb je met je vader, je moeder?

Vanwaar heb je die controle zo nodig(op dit moment)?. Waarom weer op de extreme afvaltour?. Zijn er dingen waar je op het moment grip op wilt hebben?, ben je ergens bang voor?

*Geeft een knuffel*
Oud 10-09-2004, 21:45
moon
moon is offline
Hoe maak je keuzes in je leven? je maakt ze elke dag automatisch, en toch heb ik het gevoel dat ik totaal niet in staat ben keuzes te maken. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik soms wel eens zou willen dat iemand de leiding over mijn leven overnam en mij precies zou vertellen wat ik moest doen en laten en keuzes voor mij maakte. Ik heb gewoon iemand nodig die een beetje richring geeft aan mijn leven, want alleen kan ik het niet meer. In mijn eentje maak ik alleen de foute keuzes....
Oud 10-09-2004, 21:51
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
moon schreef op 10-09-2004 @ 22:45 :
Hoe maak je keuzes in je leven? je maakt ze elke dag automatisch, en toch heb ik het gevoel dat ik totaal niet in staat ben keuzes te maken. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik soms wel eens zou willen dat iemand de leiding over mijn leven overnam en mij precies zou vertellen wat ik moest doen en laten en keuzes voor mij maakte. Ik heb gewoon iemand nodig die een beetje richring geeft aan mijn leven, want alleen kan ik het niet meer. In mijn eentje maak ik alleen de foute keuzes....

Zou je iemand om hulp kunnen vragen?

Je maakt vast ook wel goede keuzes!
Oud 10-09-2004, 21:51
Verwijderd
Ik voel dat er iets ontbreekt, dat er iets niet klopt maar verder is het ok.
Oud 10-09-2004, 23:01
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
moon schreef op 10-09-2004 @ 22:45 :
Hmm, ik ken het gevoel...stiekem ben ik ook bang voor keuzes...bang de verkeerde beslissingen te nemen...bang dat ik voor mezelf dingen verkeerd aanpak...bang dat ik beslissingen neem die verkeerd uitpakken voor anderen...
Als iemand anders de beslissingen neemt is het zoveel makkelijker...dan kun je foute beslissingen afschuiven op een ander...maar de credits van een goede beslissing zijn dan ook niet voor jou...
En toch denk ik dat je meestal wel goede beslissingen neemt, sterker nog, daar ben ik van overtuigd...natuurlijk gaan er wel eens dingen verkeerd, maar er gaan ook dingen goed...probeer daar naar te kijken en die goede beslissingen voor ogen te houden
Vraag hulp waaar nodig, maar vergeet niet dat je best vertrouwen in jezelf mag hebben...
Oud 11-09-2004, 07:34
Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 10-09-2004 @ 22:42 :
Is er iemand in je omgeving die, die reikende hand voor je kan zijn?. Desnoods, vraagt het ze, zegt het ze, dat je hun hulp zo hard nodig hebt. Hebben ze een idee van wat er in je omgaat? Wat voor een band heb je met je vader, je moeder?

Vanwaar heb je die controle zo nodig(op dit moment)?. Waarom weer op de extreme afvaltour?. Zijn er dingen waar je op het moment grip op wilt hebben?, ben je ergens bang voor?

*Geeft een knuffel*
Bang voor de toekomst.
Woensdag naar mijn psych... ppff... ik heb liever een helpende hand van iemand die écht van me houd.
Mijn ouders weten wat er in me om gaan, maar het levert ze teveel stress op en daarom negeren ze me maar...
Die controle heb ik nodig om het gevoel te hebben dat ik alles goed georganiseerd heb en het niet fout kan gaan (denk aan: school).
Oh jee, ruzie met mijn moeder gemaakt. Net bij de deur...
Ik heb d'r even goed gezegt hoe ik alles beleef, hoe erg ik het vind om genegeerd te worden en hoe moeilijk ik het vind dat ze niet de verantwoordelijkheid als ouder op zich neemt. (Haar argumenten: ik kan je toch niet tegenhouden als je iets wilt, het lukt me niet, je geeft mij altijd de schuld etc.) Zoooo'n slapgelul! Sorry hoor...
Ik ga mezelf weer optrekken en weiger om op te geven. Ik kom volgende week pas weer online, zodat ik al mijn aandacht kan focussen op de problemen die er zijn. (Ik ben er namelijk nogal goed in om me te gaan isoleren als er teveel veranderingen op me af komen en Internet is in zulke periodes mijn overlevingsstrategie en dat kan dan niet meer )
Oud 11-09-2004, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Guusie schreef op 10-09-2004 @ 22:51 :
Ik voel dat er iets ontbreekt, dat er iets niet klopt maar verder is het ok.
Dacht dat jij alles al wel had
Oud 11-09-2004, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Magic_STAR schreef op 10-09-2004 @ 22:15 :
Ik zou je die hand graag geven... Maarja via een forum gaat dat zo moeilijk he.
Heb je geen goede vrienden/vriendinnen die jou die hand aan kunnen reiken?
Oud 11-09-2004, 09:12
kroot
kroot is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-09-2004 @ 22:16 :
Ik snap dat het een LJH-topic is, maar is er dan helemaal niemand (of iemand meer dan twee of drie ) die ook soms, al is het maar zo heel af en toe, nog eens leuke dingen mee maakt die hij of zij kan posten...? 't wordt nu wel weer een hele verdrietige boel.
Nou zal ik dan maar eens iets leuks posten? Mijn introweek was gisteren afgelopen en het was wel heel erg leuk. We kregen allemaal workshops zoals Afrikaans drummen, CMM, koor, oude muziek en nog veel meer....Gisteren hadden we ook een uitvoering van alles wat we in die workshops hadden gedaan. Maandag begin ik echt, maar ik had vorige week al wel theorie gehad. En woensdag krijg ik gelijk een theorietest.......dat wordt redelijk een ramp. Voor de rest het lijkt me een hele toffe studie!
Nu ga ik het maar niet over andere dingen hebben, anders is het weer niet leuk
Oud 11-09-2004, 09:20
Quiana
Quiana is offline
Ik ben echt stom bezig; van alle boeken die ik echt nodig heb,
heb ik er geen één thuis liggen. Lekker, nou kan ik het maandag
ophalen en weer naar huis gaan.

Vanavond uit eten, ... Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan ed.
Maar het is wel prettig dat ik automatisch tot degenen die erbij
'moeten' zijn gerekend word... Beetje stom om dan af te bellen.
Maar ik voel me niet lekker, en om dan de hele avond druk te
doen ed... Dat slaat er morgen weer in.

Vanmiddag kan ik m'n broek ophalen. <333
Oud 11-09-2004, 10:21
Verwijderd
die meneer van de radio heeft nog steeds niet gebeld
en als ik hem bel neemt ie niet op..
werkt ook niet echt he
en ik maar zenuwachtig zijn
gisteren lekker naar vriendinnetje geweest. en heeeerlijk getoured door nederland met mn ov'tje

voel me goed met zn downs, maar ach, daar uppen we heeerlijk overheen
Oud 11-09-2004, 12:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik wou dat ik rust had in m'n hoofd.. Dat ik niet over alles zo piekerde.. Dat ik me niet alles zo aantrok.. Ik wil al die gevoelens niet meer.. Ik voel me echt niet goed.
Oud 11-09-2004, 13:51
Verwijderd
nou heb ik ook nog met iedereen ruzie, en ze houden nog steeds van me, jaja....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten