Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 16 = ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: gister wist ik echt niet meer waar ik mee bezig was, wat een rare ervaring was dat. Bah! Ik zit nu met de gevolgen, maar voor de rest ben ik blij dat ik 't overleefd heb gister en dat het nu wel weer redelijk gaat. Ben ook naar mijn oma geweest (3 uur lang) geef echt om haar en ik heb besloten nu echt veel vaker langs te gaan.
||
Citaat:
![]() what the f*ck beteken nou twee broeken. dan is zowiezo de kwaliteit slecht. dus maatregelingen zijn niet nodig (ik vind je ook nog eens mooi zoals je bent) en als maatregelingen niet nodig zijn dan is een overplaatsing ook niet nodig ![]() dikke knuf -x- p.s.ik heb zelf een keer een hele dag op pinkpop rond gelopen terwijl ik een groot gat in mijn broek had midden op mijn kut, dus...
||
Citaat:
-x-
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu nog voel ik me beroerd, maar heb me voorgenomen om (extra) veel te sporten t/m dinsdag (woensdagochtend afspraak met psych) en weinig te eten. Ik haat mezelf! Het ging zo goed met eten en nu heb ik allerlei ideeën om zo snel mogelijk af te vallen. Ik ben bang en tegelijkertijd voel ik me sterk doordat ikzelf de regels bepaal (alhoewel ik me gedwongen voel te doen wat er in me op komt... ![]() Momenteel heb ik écht een hekel aan mijn ouders! Waarom letten ze niet op? Ik weiger avondeten mee te eten, voel me rot en sluit me op in mijn kamer. Waarom laten ze dit gebeuren?! Ik heb iemand nodig die me een hand geeft en me omhoog trekt voordat ik val in een zwart gat. Het interesseert ze NIKS! *huil* Ik wil niet bezig zijn met mijn gewicht, maar het is het enige waar ik controle op uit kan oefenen lijkt wel...ggrr...fuck it!
||
Citaat:
Vanwaar heb je die controle zo nodig(op dit moment)?. Waarom weer op de extreme afvaltour?. Zijn er dingen waar je op het moment grip op wilt hebben?, ben je ergens bang voor? *Geeft een knuffel*
||
Citaat:
Zou je iemand om hulp kunnen vragen? Je maakt vast ook wel goede keuzes! ![]()
||
Citaat:
Als iemand anders de beslissingen neemt is het zoveel makkelijker...dan kun je foute beslissingen afschuiven op een ander...maar de credits van een goede beslissing zijn dan ook niet voor jou... En toch denk ik dat je meestal wel goede beslissingen neemt, sterker nog, daar ben ik van overtuigd...natuurlijk gaan er wel eens dingen verkeerd, maar er gaan ook dingen goed...probeer daar naar te kijken en die goede beslissingen voor ogen te houden Vraag hulp waaar nodig, maar vergeet niet dat je best vertrouwen in jezelf mag hebben...
||
Citaat:
Woensdag naar mijn psych... ppff... ik heb liever een helpende hand van iemand die écht van me houd. Mijn ouders weten wat er in me om gaan, maar het levert ze teveel stress op en daarom negeren ze me maar... ![]() Die controle heb ik nodig om het gevoel te hebben dat ik alles goed georganiseerd heb en het niet fout kan gaan (denk aan: school). Oh jee, ruzie met mijn moeder gemaakt. ![]() Ik heb d'r even goed gezegt hoe ik alles beleef, hoe erg ik het vind om genegeerd te worden en hoe moeilijk ik het vind dat ze niet de verantwoordelijkheid als ouder op zich neemt. (Haar argumenten: ik kan je toch niet tegenhouden als je iets wilt, het lukt me niet, je geeft mij altijd de schuld etc.) Zoooo'n slapgelul! Sorry hoor... Ik ga mezelf weer optrekken en weiger om op te geven. Ik kom volgende week pas weer online, zodat ik al mijn aandacht kan focussen op de problemen die er zijn. (Ik ben er namelijk nogal goed in om me te gaan isoleren als er teveel veranderingen op me af komen en Internet is in zulke periodes mijn overlevingsstrategie en dat kan dan niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je geen goede vrienden/vriendinnen die jou die hand aan kunnen reiken? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu ga ik het maar niet over andere dingen hebben, anders is het weer niet leuk |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58 Stefanie | 491 | 14-05-2006 15:09 | |