Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze krijgen iets binnen, en een week later komt er iets nieuws binnen. Wat weg is krijgen ze niet opnieuw binnen. Midden September is het ongeveer het hoogtepunt van de collecties.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil een witte denk ik, een hele dikke. Met nepbont uiteraard. Of misschien een leren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
STOER HE |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou ehm, ik heb nog een fornarina jas liggen die ik vorig jaar heb gekocht, in jeans kleurtje met grote kraag enzo nou heel lekker geil die doe ik dus aan. En ik heb nog mijn CUTEY bontjas, en ik wil nog een bontjas zo'n lekker aso tijgerbontjasje ja. Enneh, mijn mamma had nog bij mn oma een trenchcoatje liggen die moet ze nog even uit het stof halen misschien geil ik daar ook wel op. oja ik vergat nog, ik heb nog een sweety jasje van mijn pappa, die droeg mijn vader altijd vroeger en hij is eigenlijks wel stoer dus die draag ik ook wel eens, maar dat is meer een colbertje ofzo en die heb ik al een tijdje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik geil ook op veel jassen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik geil ook op veel jassen, maarja ik geil op zoveel. btw, mn nichtje heeft [is 5] hetzelfde bontjasje als mij, zooo cute <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ps, chantal janssen, doe s niet zo geil ,rrrrr ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Samenvatting voor de nietbegrijpenden: ik heb dus op dit moment 3 winterjassen en daarbij wil ik nog 1 bontjas en ik krijg misschien nog 1 jas als ik hem dig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zal vanaf nu wel me mond houden dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Winterjassen heb je trouwens heel veel deze winter! Valt het jullie op dat er meer winterjassen worden verkocht dan zomerjassen? Mij wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |