Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 22:57
saturday
saturday is offline
Citaat:
zeventien schreef op 06-09-2004 @ 21:37 :

Mijn hoofd ziet dr zo uit :

[afbeelding]

Waar zou jij gaten prikken?
Ik denk dat een madonna jou heel mooi zal staan.
Advertentie
Oud 06-09-2004, 22:58
saturday
saturday is offline
En dan wel op de andere kant.
Mooie neuspiercings trouwens. Er niet uithalen! Zonde.
Oud 07-09-2004, 13:46
wup
wup is offline
Citaat:
silver_and_cold schreef op 06-09-2004 @ 23:27 :
Zn ringetje is iets van 1.2 mm geloof ik.. het dikke gedeelte dan..
Ik heb nu in 3 dagen al 3 mm
Ik heb zo'n vulling van een pen kapot geknipt dus nu heb ik al een mini tunneltje...

hahah had ik ook gedaan.. vond mevrouw de tunnel verkoopster erg lollig..
heb nu een normale ..
Oud 07-09-2004, 20:34
Ramble On
Ramble On is offline
weeh. ik ben bezig mn andere oor ook tot 5mm op te rekken, maar het lukt totaal niet. ik heb een 1.6 ringetje erin (die ging makkelijker dan bij het andere oor) en probeer het dikste deel van een gewoon ringetje erin te doen (1.2) maar dat lukt echt niet hoe hard ik ook probeer. ik ben bang dat als ik te hardhandig te werk ga mn oor uitscheurt. er kunnen wel makkelijk 2 oorbellen bij maar dat ringetje krijg ik er gewoon niet helemaal in
bah, ik heb geen geduld meer
Oud 08-09-2004, 09:56
Verwijderd
koop gewoon een stretchertje...je krijg ook hele lelijke gaten als je het met allemaal oorbellen oprekt
Ik krijg mijn pakketje binnenkort kan ik weer aan de slag.
Oud 08-09-2004, 11:10
biep
biep is offline
ik heb na 8 maanden mijn labret weer in gedaan (wel een hele dunne).
het gat was gewoon nog steeds niet dicht (hoewel ik daar nu wel blij mee ben )
Oud 08-09-2004, 15:15
saturday
saturday is offline
Citaat:
biep schreef op 08-09-2004 @ 12:10 :
wow?
ik had wel eens gelezen dat dat binnen een uur al dicht kan..
Oud 08-09-2004, 15:26
wup
wup is offline
ik heb hem 2 dagen neit in gehad.. en hij ging er al moeilijker in dan normaal..

ben vast aan het wennen voor als hij er helemaal uit gaat..
Oud 08-09-2004, 15:26
vixen
vixen is offline
Ik moet vanavond mijn lippiercing ongeveer een half uur uit. Ik heb em al twee jaar, maar ben bang dat ie dan toch snel dichtgroeit. Zou dat zo snel kunnen gebeuren?
Oud 08-09-2004, 15:29
zeventien
zeventien is offline
Citaat:
biep schreef op 08-09-2004 @ 12:10 :
Ha, het is dus gelukt
Oud 08-09-2004, 15:30
wup
wup is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-09-2004 @ 16:26 :
Ik moet vanavond mijn lippiercing ongeveer een half uur uit. Ik heb em al twee jaar, maar ben bang dat ie dan toch snel dichtgroeit. Zou dat zo snel kunnen gebeuren?

nee joh... ik heb hem nog niet eens 2 jaar, en heb hem af en toe een hele dag uit... of langer. kan best
Oud 08-09-2004, 16:12
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Danique schreef op 08-09-2004 @ 10:56 :
koop gewoon een stretchertje...je krijg ook hele lelijke gaten als je het met allemaal oorbellen oprekt
Ik krijg mijn pakketje binnenkort kan ik weer aan de slag.
hij zit er inmiddels doorheen..onder de douche gedaan en het deed veeel minder pijn
en ik rek het op met 3 ringetjes, dan issie 4 mm en daarna ga ik naar de piercer om met een stretcher de laatste mm op te rekken, zodat het toch nog een mooi rond gat wordt.
zo heb ik mn andere oor ook gedaan en die is echt nu.
Oud 08-09-2004, 18:01
Verwijderd
Ja, ja, ik heb sinds een week mijn eerste piercing! (Op oorbellen na.) Hij is heel bescheiden, maar hij is wel officieël een piercing te noemen.

De persoon op de achtergrond (Die overigens mijn haar naar achtere houd) is wegens privacy overwegingen onherkenbaar gemaakt. Lees: Ze stond gewoon stom op de foto.

Tadá! Mijn tragus piercing. (Je moet wel even zoeken. ) Ik ben er heel blij mee, het zetten deed geen pijn en ik heb er weinig last van. Hij is 'bescheiden' maar ik vind hem wel mooi!

Ik ben helemaal verliefd op lippiercings! Alleen jammer genoeg mijn ouders niet, dus dat word voorlopig geen lippiercing voor mij.
Oud 08-09-2004, 18:36
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 08-09-2004 @ 17:12 :
hij zit er inmiddels doorheen..onder de douche gedaan en het deed veeel minder pijn
en ik rek het op met 3 ringetjes, dan issie 4 mm en daarna ga ik naar de piercer om met een stretcher de laatste mm op te rekken, zodat het toch nog een mooi rond gat wordt.
zo heb ik mn andere oor ook gedaan en die is echt nu.
jeej het andere ringetje zit er nu ook doorheen...dus zit nu alweer op 4 mm. ging nu wel makkelijk opeens.
een dezer dagen dus maar naar de piercer voor een tunnel en laatste mm
Oud 08-09-2004, 20:57
biep
biep is offline
Citaat:
vixen schreef op 08-09-2004 @ 16:26 :
bij mij wassie na 8 maanden nog niet helemaal dicht.
half uurtje kan zeker wel. ik had m regelmatig hele nachten uit...
Oud 08-09-2004, 21:46
biep
biep is offline
Citaat:
zeventien schreef op 08-09-2004 @ 16:29 :
Ha, het is dus gelukt
ja ben d'r ook weer helemaal happy mee!
maar nu wil ik meerrrr (ben zooo jaloers op die zwarte stretcher in Beau's oor, wil ik oohook!)
Oud 08-09-2004, 21:50
zeventien
zeventien is offline
Citaat:
biep schreef op 08-09-2004 @ 22:46 :
ja ben d'r ook weer helemaal happy mee!
maar nu wil ik meerrrr (ben zooo jaloers op die zwarte stretcher in Beau's oor, wil ik oohook!)

(hij heeft dr toch 2?)
ik ga d'r een in t kuiltje boven mn lip doen, denk ik.

(en zou je aan m willen vragen of ie even zn (jullie) adres naar mij smst/msnt ..? (a)) Dan kan ik een brief schrijven, olé
Oud 08-09-2004, 22:38
Rainey
Rainey is offline
heb d'r 1 in me tong maar wil d'r ook 1 onder me onderlip
Oud 09-09-2004, 08:38
watermuis
watermuis is offline
Citaat:
metaldready schreef op 05-09-2004 @ 00:15 :
wie heeft hier info over een smiley piercing, doet zetten veel pijn? genezingsproces lang?
ik weet t niet, maar als ik weer geld heb ga ik m denk ik wel nemen <3
Oud 09-09-2004, 14:19
Blubje
Blubje is offline
Heb sinds 2 weken een tongpiercing
Wilde het al heel lang, maar bij gebrek aan geld en lef nooit gedaan. Toen kreeg ik 'm voor mijn verjaardag van vrienden en toen moest ik wel
Wel erg veel pijn gehad. Het laten zetten viel me erg tegen (zo van ik viel bijna flauw, want panisch voor naalden) en de dagen erna waren ook klote, bijna 5 dagen niet fatsoenlijk kunnen eten. Maar goed, nu helemaal geen last meer van, gister kort staafje erin laten zetten en ik ben helemaal blij
Oud 09-09-2004, 14:42
marijzja
marijzja is offline
heb een oa een piercing door mn neusschotje en is echt irritant als je verkouden bent ik maak ook zelf oorbellen voor mn oprekte oor..kan je echt mooie dingen maken
Oud 09-09-2004, 15:35
estherp
estherp is offline
Hoi, ik zit eraan te denken om een lippiercing te nemen (onder de onderlip), ik heb alleen een aantal vragen en ik hoop dat iemand hier antwoorden heeft.
1: is er een verschil tussen een labret en lippiercing of is het precies hetzelfde, kan je met elke lippiercing ook een ringetje erin zetten?
2: hoelang is de genezingsperiode?
3: als je hem na een aantal jaar eruit haalt en laat dichtgroeien, wat blijf je dan zien, hoe groot is de "schade" dus zie je alleen een stipje of gaat het totaal weg?

ik wacht geduldig op antwoord....
Oud 09-09-2004, 17:07
saturday
saturday is offline
Citaat:
estherp schreef op 09-09-2004 @ 16:35 :
Hoi, ik zit eraan te denken om een lippiercing te nemen (onder de onderlip), ik heb alleen een aantal vragen en ik hoop dat iemand hier antwoorden heeft.
1: is er een verschil tussen een labret en lippiercing of is het precies hetzelfde, kan je met elke lippiercing ook een ringetje erin zetten?
2: hoelang is de genezingsperiode?
3: als je hem na een aantal jaar eruit haalt en laat dichtgroeien, wat blijf je dan zien, hoe groot is de "schade" dus zie je alleen een stipje of gaat het totaal weg?

ik wacht geduldig op antwoord....
1. labret is geloof ik lager dan een lippiercing. Daar kan geen ringetje in. Die hogere wel.
2. Een vriendin van me had er ongeveer 1 maandje voor nodig. Toen deed ze er een andere piercing in. (ringetje ipv staafje)
3. Ik ken iemand die er ook 1 heeft gehad, maar daarbij zie je het helemaal niet meer. Maar ik heb ook wel eens iemand gezien bij wie je een klein stipje zag.
Nja, bij iedereen verschillend misschien..
Oud 10-09-2004, 14:12
marijzja
marijzja is offline
mischien blijf je een stipje zien, maar als mensen t niet weten zie je t echt niet. ik heb gewoon een zilver oorbelletje in mn lip, hij is wel uitgescheurd aan de binnenkant omdat t staafje eerst te laag zat, maar hij zit nu goed
Oud 10-09-2004, 17:58
Verwijderd
nog even een update voor hakkie (toch?)

nou ik ben inmiddels 2 weken verder en de piercing is zo goed als gevoelloos. het bovenste balletje is twee keer losgegaan en het is heel irritant om hem weer goed vast te krijgen. ik maak hem nog braaf 2 keer per dag schoon.

het slapen erop is prima te doen en ben gelukkig nog nergens achter blijven haken.

enige (min)puntje mijn oor is nog wel een beetje dik op die plek en erom heen

en helaas heb ik nog steeds geen foto
Oud 11-09-2004, 08:42
estherp
estherp is offline
ok ik ben er nu uit dat ik een lippiercing wil waar een ringetje doorheen kan, maar ik vraag me ook af of dat niet slecht is voor je tanden/tandvlees, wat zit er precies voor iets aan de binnenkant van je lip? Beschadigd dat je glazuur niet?
Oud 11-09-2004, 10:10
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
Citaat:
Gadje schreef op 16-08-2004 @ 17:31 :
oh die is leuk!
kan je die ok dunner maken?of klapt/gaat ie dan kapot in de oven?
mn oortjes zijn nog niet gestretcht maar er zit wel een wenkbrauwpiercing in van 1,2mm dat stelt helemaal niks voor
maar meer durf ik m niet op te rekken , maar dat fimo ding is wel leuk
Je kunt er ook gewoon nog een sieraad bij proppen, en na een paar dagen weer een. Binnen een paar weekjes heb je het zo wel opgerekt dat je er wat heftigere diameters doorheen kunt jassen...op naar de tube
Oud 11-09-2004, 10:14
Martin Chaos
Martin Chaos is offline
Citaat:
estherp schreef op 11-09-2004 @ 09:42 :
ok ik ben er nu uit dat ik een lippiercing wil waar een ringetje doorheen kan, maar ik vraag me ook af of dat niet slecht is voor je tanden/tandvlees, wat zit er precies voor iets aan de binnenkant van je lip? Beschadigd dat je glazuur niet?
Hangt af van het sieraad. Als je een groot standaard ringetje hebt zit er of alleen ring of een bolletje aan de binnenkant. Dat komt wel een beetje tegen je tanden aan maar het schuurt niet echt. Kleinere ringetjes (nadat het genezen is) "verdwijnt" als het ware in je lip zelf, zit er gewoon tegen aan. Dan komt het niet meer tegen je tanden aan.
Schuren hoef je niet bang voor te zijn...je gaat spelen met een lippiercing. De eerste weken constant, en dat kan slecht zijn voor je tanden. Aanwennen dus om dat niet te doen OF gewoon een ander sieraad waar het niet echt mee kan. Heb nu een open ringetje in m'n lip met op beide uiteinden een spike. Je kunt het net een cm ofzo rond draaien en daar valt dus weinig mee te spelen. 'k voel 'm bijna niet zitten.
Oud 11-09-2004, 11:13
Dith
Dith is offline
Dadelijk 3mm tunneltjes kopen, foto's volgen dan snel.
Ik ga er vanuit dat de prijs rond de 10 euro per stuk ligt, kan dat een beetje kloppen?
Oud 11-09-2004, 11:17
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Dith schreef op 11-09-2004 @ 12:13 :
Dadelijk 3mm tunneltjes kopen, foto's volgen dan snel.
Ik ga er vanuit dat de prijs rond de 10 euro per stuk ligt, kan dat een beetje kloppen?
mijne van 5 mm was 12 euro dus dat kan kloppen.

ik ga straks naar de piercer om mn laatste mm op te rekken en dan tunnel van 5 mm erin
Oud 11-09-2004, 11:25
Fashionating
Fashionating is offline
Ik heb nu drie dagen een neuspiercing en ben er echt super blij mee, alleen wel heel irritant dat ik hem 's nachts moet afplakken om hem niet te verliezen en dat hij bij het douchen er telkens bijna uitglipt. Is dit na een maand of 2 nog steeds zo?
Oud 11-09-2004, 12:49
Verwijderd
pff ik had mijn tunnel van 5 mm voor 19 euro nog wat gehaald
Oud 11-09-2004, 14:04
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
dit is danique

ik had 3 tunnels en een stretcher voor 20 euro
maar ook 1 van 3mm voor 25. echt afzetterij in piercingshps
Oud 11-09-2004, 14:36
Verwijderd
Ja zeker afzetterij
En gewoon omdat het in een piercingzaak is gekocht
Want je kan ze veel goedkoper vinden in een niet piercingzaak
Oud 11-09-2004, 15:22
Dith
Dith is offline
Ik was eerst naar de Dragon in ehv gegaan... 35 euro
Toen werd ik door iemand daar doorverwezen naar een of ander smerig klein winkeltje vol met rare spullen maar ook tunnels. Ze hadden er geen van 3mm dus heb er 2 van 4mm gekocht voor 7.50 euro per stuk

Vanmiddag ga ik mijn oren dus nog een klein beetje stretchen en dan heb ik de foto's.
Oud 11-09-2004, 16:36
Dith
Dith is offline
Ik ben nu aan het proberen om mijn tunnel erin te krijgen maar de achterkant begint nu beetje te bloeden en ben bang dat mn gaatje dan uitscheurt, of zou ik gewoon kunnen doorduwen en dan goed schoonmaken?
Oud 11-09-2004, 16:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Dith schreef op 11-09-2004 @ 17:36 :
Ik ben nu aan het proberen om mijn tunnel erin te krijgen maar de achterkant begint nu beetje te bloeden en ben bang dat mn gaatje dan uitscheurt, of zou ik gewoon kunnen doorduwen en dan goed schoonmaken?
ik zou dat opvatten als dat het gaatje nog niet helemaal groot genoeg is voor je tunnel. misschien kun je beter nog een piepklein beetje door strectchen en niet die tunnel er nu doorheen douwen. want als het scheurt ben je echt niet blij
Oud 11-09-2004, 16:55
Dith
Dith is offline
ok. dankje
Oud 11-09-2004, 20:32
Verwijderd
hoi ik heb sinds gisteren een tongpiercing en dat wou ik even meedelen en het ziet er zo uit (ik trek wel een pijpsmoel,maar daar meoten jullie maar even overheen kijken want om mn tong helemaal uit mn mond te laten hangen vind ik stommig):
Oud 11-09-2004, 21:10
Verwijderd
wat een geil bekkie
oh ja je piercing ook erg leuk
Oud 11-09-2004, 21:41
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 11-09-2004 @ 21:32 :
hoi ik heb sinds gisteren een tongpiercing en dat wou ik even meedelen en het ziet er zo uit (ik trek wel een pijpsmoel,maar daar meoten jullie maar even overheen kijken want om mn tong helemaal uit mn mond te laten hangen vind ik stommig):
[afbeelding]
if a girl has a tongue piercing, you know she will suck your dick.
if a boy had a tongue piercing, you will know he would suck your dick.
Oud 11-09-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 11-09-2004 @ 22:41 :
if a girl has a tongue piercing, you know she will suck your dick.
if a boy had a tongue piercing, you will know he would suck your dick.
ik denk ik zet er zelf al bij dat ik een pijpsmoel trek,dan snappen mensen wel dat dergelijke opmerkingen met betrekking tot homosexuele orale sex wel achterwege kunnen blijven,omdat ze te simpel zijn,maar nee hoor
Oud 11-09-2004, 22:33
GRRR
GRRR is offline
dat betekent dus dat je me niet wil pijpen?
Oud 11-09-2004, 22:53
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 11-09-2004 @ 23:33 :
dat betekent dus dat je me niet wil pijpen?
nee doe maar niet,dat is niet goed voor mn heterosexuele image..
Oud 12-09-2004, 10:52
Redhair
Redhair is offline
Ik heb een vraagje voor een vriendin van me. Allerlei soorten oorbellen ontsteken in haar oor. Zou zij nu een lippiercing kunnen nemen of is er dan ook een grote kans op ontsteking?
Oud 12-09-2004, 10:55
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
ze kan denk ik niet tegen nikkel.
in titanium zit geen nikkel en er is haast geen ontstekingsgevaar.
het is wel duur,maar ja.

danique
Oud 12-09-2004, 13:37
morango
morango is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 11-09-2004 @ 21:32 :
[afbeelding]
ik vind m stoerrr
Oud 12-09-2004, 14:03
Ramble On
Ramble On is offline
de piercingvrouw wou mn oor niet verder oprekken omdat het te erg ontstoken was. het begon te bloeden enzo en er paste zelfs niet een dingetje van 4 mm in door al die prut terwijl ik mn oor tot 4 mm had opgerekt. nu zit er een dingetje van 3 mm in en ik moet mn oor goed schoonhouden, helemaal laten genezen en veel ermee spelen zodat ie 4 mm wordt en dan pas over 3 weken terugkomen om hem tot 5 op te laten rekken.
Oud 12-09-2004, 14:17
Verwijderd
tsja, je moet ook rustig aan doen he. als het aan mij lag zat er nu al een 6mm in, maar als het in en uit doen van mn 4 nog een beetje zeer doen wacht ik gewoon ff.

ik ben nu trouwens begonnen met mn 2e oor maarik haat het nu alweer. vanaf 3mm gaat het allemaal wel makkelijk, maar dat gedoe met die oorbellen erin douwen suckt.
Oud 12-09-2004, 15:15
Ramble On
Ramble On is offline
ja je hebt gelijk. ik ben waarschijnlijk weer eens te enthousiast geweest.
dat oorbellen erin douwen is idd kut, maar het moet maar. onder de douche helpt trouwens echt!

Regels voor berichten