Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2004, 22:16
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 10-09-2004 @ 22:23 :
Sorry mensen, ik post in een topic waar ik niet thuis hoor...
Ik wil afvallen en geef de hoop op om dit op een gezonde manier te bereiken. Ik val terug...het gaat zo snel...
Pas a.u.b op! Té graag willen afvallen kan uit de hand lopen. En geloof mij...dat wil je niet....
Iedereen heel veel sterkte!

Liefs,
Chantal
(p.s. ik heb veel geleerd van jullie en zat echt op de goede weg, maar de strijd is te zwaar... voor de één is gezond bezig blijven moeilijk en voor de ander is afvallen moeilijk...)
Het is idd psychisch. Weten hoe je af moet slanken is 1 ding. Maar als het na een tijdje niet meer zo snel gaat zul je toch vast moeten blijven houden aan je schema. Het is idd heel snel gedaan om dan extreem laag in caloriëen te gaan, ondanks dat je weet dat dat fout is. Op zo'n moment moet je jezelf vermanen en je dwingen om je weer aan je schema te houden.

Ik denk dat je zelf het beste weet wat je te doen staat, en of je wel klaar bent om correct af te vallen. Als je er geestelijk niet aan toe bent om door te blijven gaan en je gevoelens te onderdrukken met wijsheid, dan doe je er misschien beter aan nog even te wachten en de andere problemen op te lossen voor je begint.

Succes muppet
Oud 11-09-2004, 10:58
Verwijderd
Vandaag:

11.00 uur - ontbijt
1 nectarine
1 schaaltje volle yoghurt (we hebben alleen maar volle thuis)
1 boterham met komkommer en paprika
1 glas melk

Straks om 12.30 warm eten
1 bord lasagne

Vanavond op mn werk rond 18.00 uur
2 boterhammen met kipfilet
1 glas melk/karnemelk

Tussendoor waarschijnlijk nog wat fruit
Verspreid over de hele dag 2 liter water
Oud 11-09-2004, 11:26
MightyDuck
MightyDuck is offline
Wel weinig he. Nooit last van jojo effecten e.d. ?
Oud 11-09-2004, 11:43
Verwijderd
De laatste tijd komt brood of brinta 's ochtends en 's middags me een beetje de neus uit. Weet iemand iets waarmee ik dat kan vervangen?
Oud 11-09-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 11-09-2004 @ 12:43 :
De laatste tijd komt brood of brinta 's ochtends en 's middags me een beetje de neus uit. Weet iemand iets waarmee ik dat kan vervangen?
Crackers (knackebrod), van die naturel muesli (van de natuurvoedingswinkel oid, dan is MightyDuck ook weer gelukkig ), af en toe eens een broodje, rijstewafels (maar die vullen niet echt), yoghurt met zemelen/... oid, enz.
Oud 11-09-2004, 12:49
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-09-2004 @ 13:06 :
Crackers (knackebrod), van die naturel muesli (van de natuurvoedingswinkel oid, dan is MightyDuck ook weer gelukkig ), af en toe eens een broodje, rijstewafels (maar die vullen niet echt), yoghurt met zemelen/... oid, enz.

Rijstwafels kan op zich wel, eet er dan meteen een stuk of 6 en doe er iets bij met wat vet er in. Ei ofzo.
Oud 11-09-2004, 19:07
Gothic
Gothic is offline
Wat kun je 's avonds na het avondeten het beste eten als je nog honger hebt? Kan iemand voorbeelden geven van producten die je stofwisseling nog even extra op gang helpen, niet 'slecht' zijn en ook nog enigsinds je honger stillen?
Oud 11-09-2004, 19:17
Miracle
Miracle is offline
Eiwitten dacht ik. (Wat je 's avonds het beste kunt eten.)
Oud 11-09-2004, 19:37
What?
What? is offline
Als je honger hebt, tussendoor of 's avonds, is het goed om gewoon een wortel of een stuk komkommer o.i.d. te eten.
Oud 11-09-2004, 21:34
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
dreen schreef op 11-09-2004 @ 20:17 :
Eiwitten dacht ik. (Wat je 's avonds het beste kunt eten.)
correct. en eventueel groenten idd maja wie kookt er nou een pannetje bonen savonds
Oud 11-09-2004, 22:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 11-09-2004 @ 22:34 :
correct. en eventueel groenten idd maja wie kookt er nou een pannetje bonen savonds
Mogen blikgroenten dan ook? Vroeg ik me zo af

En Gothic, ik weet niet of je van vis houdt, maar anders kan je 's avonds een stukje vis nemen
Oud 12-09-2004, 09:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 11-09-2004 @ 22:34 :
dat het eiwitten waren weet ik, maar ik vroeg naar producten...
Oud 12-09-2004, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 12-09-2004 @ 10:26 :
dat het eiwitten waren weet ik, maar ik vroeg naar producten...
Groenten (dat zijn misschien niet die eiwitten, dat weet ik niet, maar 't kan wel en sowieso kun je van behoorlijk wat groenten volgens mij redelijk wat eten zonder dat je er meteen heel veel van aankomt, maar het stilt je honger wel wat)?
Oud 12-09-2004, 11:04
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-09-2004 @ 10:29 :
Groenten (dat zijn misschien niet die eiwitten, dat weet ik niet, maar 't kan wel en sowieso kun je van behoorlijk wat groenten volgens mij redelijk wat eten zonder dat je er meteen heel veel van aankomt, maar het stilt je honger wel wat)?
Eiwit heb je het best kwark voor op de late avond. Of vis, klinkt allemaal raar maar persoonlijk heb ik er geen moeite mee.

Btw van die groenten, neem nou bonen. Erg vezelrijk en kcal-arm. De energie die ze leveren word o.a. meer gebruikt voor de vertering. M.a.w. de bonen verteren zichzelf en kosten meer energie dan ze opleveren.
Oud 12-09-2004, 11:30
Mara
Mara is offline
Citaat:
schreef op 12-09-2004 @ 12:12 :
MD, geldt dat ook voor dingen als kidneybeans en bruine bonen, of alleen voor tuin- en snijbonen?

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 21:09.
Oud 12-09-2004, 11:55
MightyDuck
MightyDuck is offline
Oeh dat weet ik niet, van bonen heb ik het toevallig gehoord. Ik weet niet wat die verder nog leveren. Bonen leveren geloof ik ietsvan 3 gram koolhydraten en nog een berg vezels. Zou je even moeten bekijken in een tabel.
Oud 12-09-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 12-09-2004 @ 12:04 :
Eiwit heb je het best kwark voor op de late avond. Of vis, klinkt allemaal raar maar persoonlijk heb ik er geen moeite mee.

Btw van die groenten, neem nou bonen. Erg vezelrijk en kcal-arm. De energie die ze leveren word o.a. meer gebruikt voor de vertering. M.a.w. de bonen verteren zichzelf en kosten meer energie dan ze opleveren.
Wat klinkt raar?

Ik heb juist gehoord dat bonen niet zo geweldig zijn. En volgens mij kwam die info via het PI-dieet...en daar kon jij je ook wel voor een deel in vinden, toch? Maar dit deel dan net niet oid?
Oud 12-09-2004, 16:52
Fashionating
Fashionating is offline
Ik ben nu 3 weken aan het lijnen.
Vandaag heb ik pas 530 calorieen gehad...
Beetje weinig, maar jaa...dan gaat het sneller
Oud 12-09-2004, 17:02
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Fashionating schreef op 12-09-2004 @ 17:52 :
Ik ben nu 3 weken aan het lijnen.
Vandaag heb ik pas 530 calorieen gehad...
Beetje weinig, maar jaa...dan gaat het sneller
Ja en zit het er ook sneller weer aan
Oud 12-09-2004, 17:04
Fashionating
Fashionating is offline
Humm...dan toch maar de 1000 proberen te halen? Ik eet in elk geval wel gezond, dat weet ik...dus
Oud 12-09-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Fashionating schreef op 12-09-2004 @ 18:04 :
Humm...dan toch maar de 1000 proberen te halen? Ik eet in elk geval wel gezond, dat weet ik...dus
Met 530 kcal per dag kun je onmogelijk gezond eten, simpelweg omdat het veels te weinig is em dat opzich is al ongezond. Met 1000 is het ook nog moeilijk, maar dan kom je iig iets meer in de richting.
Oud 12-09-2004, 17:13
Fashionating
Fashionating is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-09-2004 @ 18:12 :
Met 530 kcal per dag kun je onmogelijk gezond eten, simpelweg omdat het veels te weinig is em dat opzich is al ongezond. Met 1000 is het ook nog moeilijk, maar dan kom je iig iets meer in de richting.
Ik bedoel meer dat ik geen gigantische energiebommen eet, als Marsen etc. Maar meer dingen zonder vet. Maar meer koolhydraten zou idd wel beter zijn
Oud 12-09-2004, 18:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fashionating schreef op 12-09-2004 @ 18:13 :
Ik bedoel meer dat ik geen gigantische energiebommen eet, als Marsen etc. Maar meer dingen zonder vet. Maar meer koolhydraten zou idd wel beter zijn
zorg voor minimaal 1500
Oud 12-09-2004, 18:51
Verwijderd
Ik eet nou dus meer brood, op jullie advies , en euh, mijn stoelgang is ook veranderd, ik moet vaker
Ik sport nou om de dag, Soms verveel ik me en ga ik een keertje extra: meestal gewoon een halfuurtje op de loopband oid en dan weer naar huis.
Ik heb meer zin om dingen te doen, meer energie lijkt het,
Meestal ben ik bekaf als ik van werk kom, en als ik dan smiddags by de sportschool weg kom heb ik superveel energie en gigantische honger

Ik ben in een hele goeie bui vandaag, alles zit mee (behalve dan dat ik blut ben, ghe)
Oud 12-09-2004, 19:49
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-09-2004 @ 13:03 :
Wat klinkt raar?

Ik heb juist gehoord dat bonen niet zo geweldig zijn. En volgens mij kwam die info via het PI-dieet...en daar kon jij je ook wel voor een deel in vinden, toch? Maar dit deel dan net niet oid?
Bedoelde dat het voor de meeste mensen raar is om savonds kwark, vis, etc te eten ipv de gewoonlijke chips koekjes boterhammen etc.

Dat PI dieet wtf is dat ? Bedoel je niet het GI dieet ? Evenwel ik ken die namen allemaal niet van die commercieele dieeten maar als het om het GI gaat zie ik niet in waarom bonen niet oke zijn. Vezelrijk, relatief koolhydraatarm. Of waren het nou erwten ?

Anyway het was ook maar als voorbeeld bedoeld om aan te geven dat er groenten zijn die zichzelf opheffen door hun moeilijke verteerbaarheid en geringe voedingswaarde. Als je het persé wil weten welke zoek ik het wel even op maar volgens mij waren het bonen.
Oud 13-09-2004, 09:08
Mara
Mara is offline
Ik moet eerlijk bekennen dat ik 3 depressieve schransdagen heb gehad. Ik had er even helemaal geen zin meer in, vond 't niet belangrijk.

Vandaag draad weer opgepakt. Tot nu toe:
8:30 1 Roggebrood met 30+ kaas
8:45 1 Mineola
9:45 1 Banaan
10:15 1 Boterham met kipfilet
Oud 13-09-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck schreef op 12-09-2004 @ 20:49 :
Dat PI dieet wtf is dat ? Bedoel je niet het GI dieet ? Evenwel ik ken die namen allemaal niet van die commercieele dieeten maar als het om het GI gaat zie ik niet in waarom bonen niet oke zijn. Vezelrijk, relatief koolhydraatarm. Of waren het nou erwten ?
GI, ook best, ik wist alleen nog dat er een I in voor kwam. Ik weet ook niet meer waarom (de meeste) bonen niet oke waren, ik meende me alleen te herinneren dat dat er in stond.
Oud 14-09-2004, 20:45
-Melody-
-Melody- is offline
Heej mensjes..

Ik wil voor de verandering ook maar weer eens afvallen..
Je suis uitgegroeid :> 1.66 : 72 kg

Verslááfd aan eten, alles, van gezond t/m zwaar ongezond.
Altijd te veel, nooit met mate.. hekel aan sport..
goede motivatie nodig..
Oud 14-09-2004, 20:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 14-09-2004 @ 21:45 :
Heej mensjes..

Ik wil voor de verandering ook maar weer eens afvallen..
Je suis uitgegroeid :> 1.66 : 72 kg

Verslááfd aan eten, alles, van gezond t/m zwaar ongezond.
Altijd te veel, nooit met mate.. hekel aan sport..
goede motivatie nodig..
Je weeg 2 kilo meer dan ik met dezelfde lengte. Als je wilt kunnen we elkaar steunen, dan stel je je zelf minder snel teleur omdat je niet aan die ander wil opbiechten dat 't verkeerd gaat. Dan 'schaam' je je (tenminste dat heb ik). Een soort 'wedstrijd' Zeg maar of je 't wat vindt

Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 20:57.
Oud 14-09-2004, 21:23
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-09-2004 @ 21:48 :
Je weeg 2 kilo meer dan ik met dezelfde lengte. Als je wilt kunnen we elkaar steunen, dan stel je je zelf minder snel teleur omdat je niet aan die ander wil opbiechten dat 't verkeerd gaat. Dan 'schaam' je je (tenminste dat heb ik). Een soort 'wedstrijd' Zeg maar of je 't wat vindt
Ik kan jullie ook wel drillen hoor
Oud 14-09-2004, 21:36
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 14-09-2004 @ 22:23 :
Ik kan jullie ook wel drillen hoor
Ik dacht dat jij andere dingen aan je hoofd had?
Oud 14-09-2004, 21:37
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-09-2004 @ 22:36 :
Ik dacht dat jij andere dingen aan je hoofd had?
Ben multifunctioneel
Oud 15-09-2004, 03:59
Verwijderd
Vandaag te veel zoet gegeten not good
Blech, maar ben nog steeds trouw aan de sportschool, ben meer cardio aan et doen nou, minder met gewichten (eerlijk gezegd heb ik daar niet altijd zin in)
Kvoel me beter, maar ben zo ongeduldig, tzou zou makkelijk zijn als je zo de kilo's dr van af kon zappen, maar daar heb je niks aan...
Oud 15-09-2004, 13:04
ellen16
ellen16 is offline
Net als iedereen hier waarschijnlijk doe ook ik aan de lijn..Ik ben namelijk 1.73 lang en weeg 70 kilo en dat vind ik te veel. Ik ben nog maar 3 dagen aan het lijnen maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt. Ik heb niet zo'n moeite om tussendoortjes te laten voor wat ze zijn, maar overdag maar 3 boterhammen is voor mij echt heel weinig (normaal at ik zo ongeveer het dubbele aan brood). Overigens doe ik een dieet waarbij ik elke dag maximaal 1000 calorieen eet.
Het enige wat ik aan sport doe, is dagelijks 40 minuten fietsen maar daar blijft het wel bij. Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden bij de sportschool...
Oud 15-09-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
ellen16 schreef op 15-09-2004 @ 14:04 :
maar ik moet zeggen dat het me zwaar valt.
Overigens doe ik een dieet waarbij ik elke dag maximaal 1000 calorieen eet.
Vind je het gek dat het je dan zwaar valt? Ik vind het eerder erg logisch, 1000 kcal is gewoon te weinig, tenzij je echt overgewicht hebt en je onder begeleiding af wilt vallen. Als je het zelf doet, dan is de kans dat je belangrijke voedingsstoffen mist erg groot. Bovendien is het ook gewoon erg weinig als je een actief leven hebt.
Oud 15-09-2004, 14:06
Verwijderd
hee mensen, ik ben sinds maandag ook weer aan de lijn aan het doen. Ik eet gewoon zoals altijd 3 maaltijden per dag, alleen laat ik de ongezonde tussendoortjes achterwege. Ben nu in 2 dagen ongeveer1 kilo vocht kwijt, gaat dus al lekker
Oud 15-09-2004, 15:00
ellen16
ellen16 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-09-2004 @ 14:50 :
Vind je het gek dat het je dan zwaar valt? Ik vind het eerder erg logisch, 1000 kcal is gewoon te weinig, tenzij je echt overgewicht hebt en je onder begeleiding af wilt vallen. Als je het zelf doet, dan is de kans dat je belangrijke voedingsstoffen mist erg groot. Bovendien is het ook gewoon erg weinig als je een actief leven hebt.
Hmm. Dat zal wel waar zijn, maarja, ik wil echt graag snel afvallen
Oud 15-09-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ellen16 schreef op 15-09-2004 @ 16:00 :
En vervolgens snel weer aankomen? En tekorten oplopen in je voeding en de gevolgen die daar bij kunnen horen?
Oud 15-09-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Weetje, als het te snel gaat zit het er zo weer aan, als je het rustig aan doet en op een gezonde manier wil het veel beter.
(en dan hoef je je eigen lichaam ook niet te kort te doen door maar 1000 kcal per dag te eten)
Oud 15-09-2004, 15:58
MieX
MieX is offline
Citaat:
probeer met eens met 1500 kcal, is stukken beter voor je, waarschijnlijk ook beter vol te houden (als je er veel moeite mee hebt hou je het nooit lang vol) en je valt er als het goed is ook gewoon mee af
Oud 15-09-2004, 16:05
Mara
Mara is offline
@ellen16: Het is niet goed om zo weinig te eten, en dat is al zó vaak besproken hier. Nogmaals maar een waarom:

1. Het is niet vol te houden
2. Je mist belangrijke voedinsstoffen
3. Je verbrandt uiteindelijk spieren ipv vet
4. Het zit er net zo snel weer aan
5. Je lichaam gaat op de spaarstand, uiteindelijk val je dus niks af
6. Het leven wordt er niet leuker op

M.a.w. eet meer. 3 boterhammen per dag is te weinig. Op een normale schooldag is 5 meer de goede richting op. Als je er dan gezond beleg op doet, zo min mogelijk boter, daarnaast géén vette/zoete tussendoortjes eet en ook gezond avondeten en voldoende groente en fruit neemt, dan is 't in principe goed.

Wat je nu doet is gewoon ronduit verkeerd, je schiet er niks mee op.
Oud 15-09-2004, 16:06
D-sire
D-sire is offline
Pff ik ben nogal geschrokken. Ik ben sinds het begin van de vakantie zowat 5 kilo aangekomen en die moeten eraf!! Het rare is wel dat ik het niet echt aan mijn figuur/kleding merk maar alleen aan de weegschaal...
Qua eten gaat het op zich wel goed, alleen eet ik veel ongezond beleg heb ik gemerkt (vlokken, hagelslag e.d). Dat wil ik dus graag gaan veranderen. Ook wil ik tussendoortjes laten voor wat ze zijn al kan ik op school in de pauzes eigenlijk niet zonder... Maar ik dacht dat Liga evergo en sultana redelijk verantwoord waren dus die eet ik dan ook regelmatig.
En ik vroeg me ook af, hoeveel calorieën een normaal mens nodig heeft en hoeveel je daar vanaf mag plukken om af te vallen... Ik heb namelijk niet zo'n zin in jojo-effecten of andere nare bijwerkingen, het moet wel leuk blijven
Oud 15-09-2004, 16:12
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 15-09-2004 @ 17:06 :
Pff ik ben nogal geschrokken. Ik ben sinds het begin van de vakantie zowat 5 kilo aangekomen en die moeten eraf!! Het rare is wel dat ik het niet echt aan mijn figuur/kleding merk maar alleen aan de weegschaal...
Qua eten gaat het op zich wel goed, alleen eet ik veel ongezond beleg heb ik gemerkt (vlokken, hagelslag e.d). Dat wil ik dus graag gaan veranderen. Ook wil ik tussendoortjes laten voor wat ze zijn al kan ik op school in de pauzes eigenlijk niet zonder... Maar ik dacht dat Liga evergo en sultana redelijk verantwoord waren dus die eet ik dan ook regelmatig.
En ik vroeg me ook af, hoeveel calorieën een normaal mens nodig heeft en hoeveel je daar vanaf mag plukken om af te vallen... Ik heb namelijk niet zo'n zin in jojo-effecten of andere nare bijwerkingen, het moet wel leuk blijven
Iedereen heeft een andere hoeveelheid energie nodig, hang van bepaalde dingen af. Lengte, gewicht, dagelijkse inspanning, dat soort dingen. 5 Kilo afvallen is wel te doen, als je 't rustig doet denk ik dat je 't wel red met 1700 kcal per dag (alhoewel ik dus je lengte + gewicht neit weet, zou je het willen posten?)

Die tussendoortjes op school waar je niet zonder kan zou je moeten vervangen met bijv. een boterham met mager/gezond beleg. Ik weet niet wat er in Liga evergo en sultana zit, ik eet 't eigenlijk niet, maar ik zal 't zo 's opzoeken. Dat kan je overigens zelf ook bekijken, even op naar de voedingswaarde op de verpakking kijken

Jojo-effect is te elimineren door het rustig aan te doen, niet te veel te snel willen. En het kan ook gewoon leuk blijven als je gewoon gezonder eet en jezelf niet uithongert
Oud 15-09-2004, 16:36
Miracle
Miracle is offline
Shit, ik moet vanavond pizza eten.

Niet dat het nou zo super erg is... Maar het gaat nu net zo goed. Ik eet geen ongezonde dingen meer en nu moet ik dus pizza eten.

Morgen ochtend eens kijken of ik al meer ben afgevallen.
Oud 15-09-2004, 16:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
dreen schreef op 15-09-2004 @ 17:36 :
Shit, ik moet vanavond pizza eten.

Niet dat het nou zo super erg is... Maar het gaat nu net zo goed. Ik eet geen ongezonde dingen meer en nu moet ik dus pizza eten.

Morgen ochtend eens kijken of ik al meer ben afgevallen.
Vervelend is dat ja, als je pizza moet eten. Wou m'n ma laatst ook, maar uiteindelijk hebben we sla met een schnitzel gegeten

Moet je per se mee-eten? Anders maak je voor jezelf een boterham of een stukje vis ofzo
Oud 15-09-2004, 17:04
Fashionating
Fashionating is offline
Nou, mijn 4e week aant lijnen. Maar vroeg me ff af of ik nu al beter/gezonder eet. Gemiddeld eet ik nu:
8.00 uur: 2 volkoren boterhammen met magere ham. Een glas tomatensap en een appel.
10.30 uur: een banaan. En water (drink ik eigenlijk hele dag door)
13.00 uur: weer 2 boterhammen met magere ham.
16.30 uur: een paar worteltjes, komkommer of tomaat.
19.00 uur: avondeten
22.00 uur: meestal nog een tomaat of iets dergelijks.

Zo beter dan eerst?
Oud 15-09-2004, 17:08
Mara
Mara is offline
Citaat:
Fashionating schreef op 15-09-2004 @ 18:04 :
Nou, mijn 4e week aant lijnen. Maar vroeg me ff af of ik nu al beter/gezonder eet. Gemiddeld eet ik nu:
8.00 uur: 2 volkoren boterhammen met magere ham. Een glas tomatensap en een appel.
10.30 uur: een banaan. En water (drink ik eigenlijk hele dag door)
13.00 uur: weer 2 boterhammen met magere ham.
16.30 uur: een paar worteltjes, komkommer of tomaat.
19.00 uur: avondeten
22.00 uur: meestal nog een tomaat of iets dergelijks.

Zo beter dan eerst?
j
Ik kan me je 'eerst' niet herinneren, maar ik vind 't vrij goed. Ik zou 's middags nog een boterham er tussen plannen als ik jou was Dat je bijv. rond 14:45 die worteltjes neemt en dan rond 16:45 bijv een boterham of een plakje roggebrood. Probeer ook soms een ei te eten, ook gezond
Oud 15-09-2004, 17:11
Fashionating
Fashionating is offline
Thanks
Die extra boterham is misschien wel een goed idee jaa... Toch wat extra koolhydraten erbij.
En wat betreft dat je me niet kan herinneren, ik sta op de vorige pagina een keer of wat... Maar toen at ik te weinig, volgens de mensen hier...en ik was het er ook zeker mee eens.
Oud 15-09-2004, 17:16
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-09-2004 @ 17:59 :
Vervelend is dat ja, als je pizza moet eten. Wou m'n ma laatst ook, maar uiteindelijk hebben we sla met een schnitzel gegeten

Moet je per se mee-eten? Anders maak je voor jezelf een boterham of een stukje vis ofzo
Er was niks anders en ik was ook te moe om eerst boodschappen te gaan doen en dan nog te gaan koken.
Er is niet eens brood.
Oud 15-09-2004, 17:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
Fashionating schreef op 15-09-2004 @ 18:11 :
Thanks
Die extra boterham is misschien wel een goed idee jaa... Toch wat extra koolhydraten erbij.
En wat betreft dat je me niet kan herinneren, ik sta op de vorige pagina een keer of wat... Maar toen at ik te weinig, volgens de mensen hier...en ik was het er ook zeker mee eens.
Even je posts bekeken, nu weet ik 't weer. Dit is dan idd stukken beter Veel koolhydraten is niet goed, als je wil weten waarom niet moet je MD maar pm-en (vindt hij heel leuk om uit te leggen )

@dreen: Lui
Topic gesloten

Regels voor berichten