Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En of je te jong bent.... tja dat voel je zelf het beste aan...
||
![]() |
Citaat:
Moet ik ze dan gerust stellen door te zeggen dat we nog niet zijn verder gegaan en dat nog niet van plan zijn..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er inderdaad ook wel aan hoe goed jouw ouders jouw vriend al kennen. Maar als ze hem kennen, anders ook trouwens, kan je het beste gewoon vragen, dat is dan wel direct, maar je kan er ook niet omheen draaien lijkt mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bij mij heeft het wel gewerkt tenminste... ![]() Als je wat ouder bent kun je het ze wel vertellen of weten ze het zelf al wel...
||
Citaat:
Ik zou het idd gewoon vragen. Laat zien dat je te vertrouwen bent. Dat doe je onder andere door je volwassen op te stellen en dus niet bij de eerste de beste 'nee' als een opstandige puber gaan zeuren. Gewoon fatsoenlijk het gesprek voortzetten en vragen wat haar bezwaren zijn, waar ze bang voor is en wat ze eventueel wel acceptabel zou vinden. Op die manier bereik je volgens mij het meest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer gewoon zoveel mogelijk argumenten te verzinnen en probeer te verzinnen met wat voor argumenten zij zou kunnen komen en probeer dus van te voren al tegenargumenten te verzinnen. En als ze het nu niet goed vindt, dan vraag je het een tijdje later nog een keer. Misschien moet ze wennen aan het idee? En als hij het nou eens aan zijn ouders vraagt? Misschien denken zijn anders er wel anders over dan de jouwe en kunnen die eens met jouw ouders praten. Overhaast in ieder geval niets! En over je seksleven hoef jij niets te vertellen hoor! Dat is privé! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat de beste manier is om het gewoon open te vragen. Je moet hierbij wel letten op het moment waarop je het vraagt en de manier waarop je het brengt. Gewoon heel simpel: "Wat zouden jullie er van vinden als ... hier bleef slapen?" Er zijn dan twee mogelijkheden. Of ze vinden het goed, of ze vinden het niet goed. Als ze het niet goed vinden, kun je ze op een 'normale manier' (Dus niet boos of geirriteerd) vragen waarom niet. En als ze dat verteld hebben kun je eventueel vertellen waarom je het er niet mee eens bent. Maar als ze toch besluiten het niet toe te staan, denk ik dat je je daar toch bij neer moet leggen. Het zijn tenslotte je ouders, en waarschijnlijk hebben ze het beste met je voor. En als je ouders vragen naar 'wat jullie allemaal doen', vind ik niet dat jij hen een antwoord verplicht bent. Jij hebt tenslotte ook recht op privacy. Je kunt je ouders wel gerust stellen door bijv. te zeggen dat jullie geen onverantwoorde dingen doen, of dingen waar jullie nog niet aan toe zijn. En dan even over mijn eigen ervaring: Toen ik 14 was (Bijna 15...) kreeg ik iets met mijn vriend (Die nog steeds mijn vriend is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als de enige voorwaarde is dat je apart slaapt, dan kun je daar best mee instemmen. Samen lekker liggen is dan al genoeg en zo gauw je echt wil slapen dan naar een andere kamer gaan. Oké, samen slapen is fijner, maar als het niet anders kan dan is het een goed begin.
||
Citaat:
Maar voor mij zou daarbuiten toch gelden dat ik echt niet in een andere kamer zou blijven slapen. Maar misschien is dat voor iedereen dan toch anders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou bij jezelf nagaan of je echt samen met je vriendje wil slapen. En dan vraag het gewoon, nee heb je ja kun je krijgen. Mag het van je ouders niet, dan hebben ze daar waarschijnlijk goede redenen voor, en die moet je dan maar gewoon accepteren. Suc6. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen Verwijderd | 34 | 25-01-2003 17:09 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |