Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind knap ook niet zozeer het standaard knap maar het uiterlijk moet iets hebben standaard knappe meiden met niks vind ik dus lelijk
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hm ok dan,
![]() geef wel even de site met vakantiefoto's erop: http://www.picturetrail.com/calellavakantie en dan ben ik dan donkere meisje dat op veel foto's staat |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Had niet verwacht dat je het echt zou doen.
Maaaar.. als jij de linker bent op deze foto heb je geen enkele reden om jezelf lelijk te vinden. Dat is gewoon achterlijk. Ik weet dat het moeilijker is om van me aan te nemen dat je mooi bent dan dat ik zou zeggen dat je lelijk was, maar je bent een mooi meisje. Bovendien is er geen reden om daarover te liegen, ik ken je toch niet. Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 22:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar als jij inderdaad dat meisje met dat playboy-shirtje bent: daten? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet je, het kan soms best moeilijk zijn omdat je nu eenmaal om je heen dingen ziet die je zelf niet hebt. Er zijn best veel mensen die al vanaf hun zestiende helemaal into serieuze relaties en dergelijke zijn. Maar dat veel mensen iets doen, wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Zoals je weet verschilt het ten eerste nogal per opleidingsniveau - mensen die gaan studeren blijven langer vrijgezel - en ten tweede überhaupt wat betreft karakter. Sommige mensen klampen zich gewoon heel erg aan anderen vast, misschien ben jij wat zelfstandiger, ik denk dat dat positief is. Je hebt er weinig aan vanaf je vijftiende jezelf helemaal in een serieuze relatie te storten en dan later ontdekken dat je geen jeugd hebt gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tip: wanhopigheid schrikt af.
||
Citaat:
![]() Laatst kreeg ik 'n tip dat ik meer het initiatief moest nemen, vandaar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik probeer haar niet te versieren, ken haar verder ook helemaal niet, ze 'vraagt' aan ons of wij haar lelijk vinden en daar geef ik een normaal antwoord op, meer niet. en joh ze plaatst ZELF een link naar een website waar foto's van haar staan dus zo erg zal het niet vinden, nietwaar? iedereen kan op die link klikken en die foto's bekijken. waarom zou het dan fout zijn als ik een link naar een specifieke foto plaats? als ze het liever niet heeft haal ik die foto zo weer uit de reactie weg, klaar. jij bent inderdaad gewoon een nare man als ik zo jouw reacties hier en daar lees. zoiets van wij zijn allemaal slechterikken en wanhopige kerels en jij komt ons dat dan wel even vertellen en de lonely hero uithangen. Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 00:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, serieus, ik kan enkel maar benadrukken dat je nog maar achttien bent. Tuurlijk, je bent achter op je leeftijd maar je hebt heus nog heel wat tijd om iemand te vinden. Mensen van wie de relatie stukgaat op jouw leeftijd moeten toch ook weer van 0 beginnen dus... ![]() En dat shirtje is idd wel grappig
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
vind het alleen erg irritant dat ie om de 5 posts wel even moet melden dat iedereen zo wanhopig is maar hijzelf natuurlijk niet. we weten t nu wel denk ik. ik zeg niet dat hij wanhopig is, maar hij kan dat ook niet zomaar van ons zeggen. hij kent ons nieteens. bovendien heb ik al een mooie vriendin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Pech in de liefde Dice94 | 8 | 21-10-2009 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67 Neko* | 500 | 08-08-2007 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom? Jolt | 40 | 07-04-2005 21:12 | |
Psychologie |
geen geluk in de liefde? Romance | 4 | 13-09-2004 00:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Gevangen in de Liefde Diary of Dreams | 8 | 22-06-2004 15:17 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |