Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 20:18
Romance
Romance is offline
Hey allemaal,

Ik zit al een tijdje ergens mee.
Ik ben nu 18 geworden en heb nog nooit een vriendje gehad.Nu is dat niet zo erg, want ik weet dat ik nog jong ben,bovendien begon ik me pas op mijn 16de voor jongens te interesseren, vrij laat dus.

Ik heb wel een paar keer met jongens gezoend tijdens het uitgaan en ook twee keer met vrienden van me ,die ik erg leuk vond, maar t is nooit wat geworden.9daardoor ben ik ook erg gaan denken dat ik niet "leuk genoeg"ben)

Mijn probleem is meer dat ik het idee heb dat ik niet kan flirten.Ik probeer het wel eens, maar telkens als ik het doe ben ik bang dat een jongen doorkrij dat ik hem leuk vind en dat hij het dan heel schandelijk vindt dat "zo'n lelijk meisje"met hem flirt en hij niets met me te maken wilt hebben.Want tja, ik vind mezelf lelijk en zou me niet kunnen voorstellen dat een jongen zich ooit tot me aangetrokken zou kunnen voelen.Ik hoor vaak dat ik niet lelijk ben en dan lach ik een beetje stom en neem me voor voortaan wel met jongens te flirten en gewoon te bedenken of ik hen leuk vind en niet hoe dat andersom zit, maar telkens als ik iemand weer een klein beetje leuk vind ga ik me afsluiten van hem of durf ik niets meer te zeggen.

Ik heb wel wat nare ervaringen gehad in het verleden met afwijzing, dat een jongen me toch net niet leuk genoeg vond ofzo..ik weet dat ik een ontzettende perfectionist ben en op jongens val die iedereen altijd leuk vindt, maar zo ben ik nou eenmaal.

Ik was dit weekend uit en mijn vriendin kreeg ontzettend veel aandacht van jongens en ik niet echt, toen kwam er op het laatste een man naar me toe en hij zei: meisje waarom doe je zo onzeker je bent zo mooi, het is zonde dat je niet zoveel zegt en ik schrok want hij raakte precies mijn gevoelige snaar.Ik wil veranderen, echt waar, ik bedoel het boeit me niet of ik binnenkort een vriendje krijg, want ik heb een druk sociaal leven en genoeg lol met mijn eigen dingetjes, ben niet desperate, maar ja als dit mijn hele leven zo gaat blijven lijkt het me wel een probleem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2004, 20:33
Warsocket
Warsocket is offline
Maak je niet zo druk

Ik kan ook niet versieren maar ik zal er ook wel komen

Ennu of je lelijk bent valt te betwijfelen
er zijn maar heel weinig mensen die echt leijk zijn

Dus laat het gewoon hangen ga bezig met wat je leuek vint en als het je tijd is komt het vanzelf

Ps:
Als je echt denkt dat je lelijk bent pm dan maar een foto, of post em hier

dan zal ik wel zeggen wat ik ervan denk
*klinkt heel vaag ok, maar hier zijn al zoveel mensen langsgekomen die vonden dat ze lelijk waren maar geen 1 was het, dus maak je niet druk* en als je het zeker wilt weten vraag het aan iemand die weet hoe je er uitziet, of zoals ik al zei post / stuur een foto
Oud 12-09-2004, 20:36
Verwijderd
Hmm, het kan er inderdaad aan liggen dat je lelijk bent.

Mogelijk is er een andere oorzaak, namelijk dat je te intelligent bent. Mannen voelen zich vaak bedreigd door een intelligentere vrouw (daar heb ik natuurlijk geen last van, maar toch) en dat kan een oorzaak zijn.

Je punctuatie, spelling en grammatica zijn matig, maar ik kan niet zo één-twee-drie (ook niet zo vier-vijf-zes) beoordelen in hoeverre dat bepalend is.

Als je ervan overtuigd bent dat het inderdaad de tweede oorzaak is, kun je overwegen je dommer voor te doen. Dit kan bijvoorbeeld door middel van het drinken van veel Bacardi Breezers in de kroeg, en het dragen van overdreven, foute make-up en hoogwaterbroeken. (of zijn die al weer uit?)

Is het de eerste oorzaak, dan heb je nog andere opties. Je kunt bijvoorbeeld gaan studeren aan een technische universiteit, waar de overgrote meerderheid man is. Dit vergroot de kansen op een relatie aanzienlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:50
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Post maar een foto.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik juist heel veel mensen lelijk vind in tegenstelling tot Warsocket.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:53
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken. En bovendien kun je het ook omkeren. Er zijn maar weinig mensen die echt knap zijn. Het komt vanzelf wel een keer. Hetgeen waar je het hardst naar op zoek bent zal je niet vinden, dus maakt je niet te druk.
Oud 12-09-2004, 20:54
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 12-09-2004 @ 21:50 :
Post maar een foto.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik juist heel veel mensen lelijk vind in tegenstelling tot Warsocket.
Schoonheid is Subjectief he

ik vind knap ook niet zozeer het standaard knap

maar het uiterlijk moet iets hebben
standaard knappe meiden met niks vind ik dus lelijk
Oud 12-09-2004, 20:56
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 12-09-2004 @ 21:54 :
Schoonheid is Subjectief he

ik vind knap ook niet zozeer het standaard knap

maar het uiterlijk moet iets hebben
standaard knappe meiden met niks vind ik dus lelijk
Ach, ik vraag mezelf wel eens af wat echt knap is. Dat ligt inderdaad voor iedereen verschillend.
Oud 12-09-2004, 21:21
blurred
blurred is offline
Weet je wat jij moet proberen te doen? Jezelf accepteren. Want als ik jouw stukje zo lees, lijkt mij vooral het probleem dat jij jezelf lelijk vindt. Daardoor druf je jezelf niet helemaal te laten gaan als je aan het flirten bent, wat weer tot gevolg heeft dat je daar onzeker over wordt, dat je dat ook uitstraalt, en daar komen niet zo heel veel mensen op af. Snap je?

Ik vind mezelf ook niet mooi, en daar kan ik ook best mee zitten. Maar ik heb een lieve vriend die me wél mooi vindt. Het kán dus wel!! Je moet alleen even de juiste persoon tegenkomen. En geloof mij, de echte juiste kom je niet in een kroeg tegen...

Je moet gewoon wachten op het moment voor jou, en dat gaat komen. Laat je niet teveel opfokken door vriendinnen die wel succes hebben, flirten stelt meestal geen reet voor. Niet op het gebied van echte relaties in ieder geval. Als je het goed kunt is dat leuk voor een avondje, zo niet, jammer. En ik kan me voortstellen dat jij jezelf daar minder door voelt, maar dat moet je niet doen.

Op een dag kom je een jongen tegen waar het geweldig mee klikt. En dat gebeurt altijd op momenten dat je het niet verwacht... dus niet in de kroeg.
Oud 12-09-2004, 21:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
blurred schreef op 12-09-2004 @ 22:21 :
En geloof mij, de echte juiste kom je niet in een kroeg tegen...

Op een dag kom je een jongen tegen waar het geweldig mee klikt. En dat gebeurt altijd op momenten dat je het niet verwacht... dus niet in de kroeg.
Echte juiste jongens komen nooit in een kroeg?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:02
Verwijderd
Post eens een foto, dan beoordelen wij wel of je er mooi uitziet.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:21
Romance
Romance is offline
hm ok dan,

geef wel even de site met vakantiefoto's erop:

http://www.picturetrail.com/calellavakantie

en dan ben ik dan donkere meisje dat op veel foto's staat
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Romance schreef op 12-09-2004 @ 23:21 :
hm ok dan,

geef wel even de site met vakantiefoto's erop:

http://www.picturetrail.com/calellavakantie

en dan ben ik dan donkere meisje dat op veel foto's staat
Is dat meisje met dat witte shirtje met zwart konijntje nog vrij?
Met citaat reageren
Verwijderd
Weet je, eigenlijk was ik niet helemaal serieus toen ik die opmerking plaatste - dat ben ik namelijk meestal niet om een uurtje of elf 'savonds. Maar omdat ik het opvallend trouwhartig van je vind dat je dat hier neerzet, toch even de geruststelling dat het absoluut niet aan je uiterlijk kan liggen, want je ziet er voor zover ik op die foto's kan zien heel leuk uit.

Ik zou me trouwens überhaupt niet teveel zorgen maken - er is niemand die jou verplicht om op je achttiende een vriend te hebben. Sterker nog, de meeste meisjes in mijn omgeving hadden op hun achttiende nog geen vriend (gehad) en dat zijn echt wel types die middenin het leven staan, er leuk uitzien en een vlotte babbel hebben. Dus ik zou me echt geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 23:26 :
Is dat meisje met dat witte shirtje met zwart konijntje nog vrij?
Argh.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-09-2004 @ 23:26 :
Argh.
Tsssss...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:30
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Had niet verwacht dat je het echt zou doen.
Maaaar.. als jij de linker bent op deze foto heb je geen enkele reden om jezelf lelijk te vinden. Dat is gewoon achterlijk. Ik weet dat het moeilijker is om van me aan te nemen dat je mooi bent dan dat ik zou zeggen dat je lelijk was, maar je bent een mooi meisje. Bovendien is er geen reden om daarover te liegen, ik ken je toch niet.

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:31
Verwijderd
Nee, ik had 't ook niet verwacht. Als je trouwens geen specifieke reden hebt om foto's op internet te zetten dan kun je die URL misschien beter weghalen, er lopen een hoop weirdo's rond.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:32
Romance
Romance is offline
dank je voor je reactie,
stelde me toch wel enigszins gerust!
Ik moet me er inderdaad maar wat minder mee bezig gaan houden, gewoon mijn leven leven maar af en toe zit ik echt met zo'n arhggg gevoel en moet ik t even kwijt

en trouwehartig, tja dat ben ik

Het meisje met dat playboy shirtje ben ik trouwens ook, maar dat had je vast wel door
Oud 12-09-2004, 22:35
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
meis, jij hoeft je dus echt niet druk te maken over of je lelijk bent WANT DAT BEN JE NIET!! ik vind je beeldschoon..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Romance schreef op 12-09-2004 @ 23:32 :
Het meisje met dat playboy shirtje ben ik trouwens ook, maar dat had je vast wel door
Ow, dan heb ik iemand anders voor jou aangezien.

Maar als jij inderdaad dat meisje met dat playboy-shirtje bent: daten?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Romance schreef op 12-09-2004 @ 23:32 :
dank je voor je reactie,
stelde me toch wel enigszins gerust!
Ik moet me er inderdaad maar wat minder mee bezig gaan houden, gewoon mijn leven leven maar af en toe zit ik echt met zo'n arhggg gevoel en moet ik t even kwijt

en trouwehartig, tja dat ben ik

Ja.

Weet je, het kan soms best moeilijk zijn omdat je nu eenmaal om je heen dingen ziet die je zelf niet hebt. Er zijn best veel mensen die al vanaf hun zestiende helemaal into serieuze relaties en dergelijke zijn. Maar dat veel mensen iets doen, wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Zoals je weet verschilt het ten eerste nogal per opleidingsniveau - mensen die gaan studeren blijven langer vrijgezel - en ten tweede überhaupt wat betreft karakter. Sommige mensen klampen zich gewoon heel erg aan anderen vast, misschien ben jij wat zelfstandiger, ik denk dat dat positief is. Je hebt er weinig aan vanaf je vijftiende jezelf helemaal in een serieuze relatie te storten en dan later ontdekken dat je geen jeugd hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:40
Verwijderd
Ligt niet aan het uiterlijk, inderdaad.

Gelukkig is er de wondere wereld van het internet-daten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:44
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 23:28 :
Tsssss...
Beste Mark, we weten nu wel dat je weer vrijgezel bent hoor

Tip: wanhopigheid schrikt af.
Oud 12-09-2004, 22:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-09-2004 @ 23:44 :

Ik ben niet wanhopig, ik ben vriendelijk en uitnodigend.
Laatst kreeg ik 'n tip dat ik meer het initiatief moest nemen, vandaar...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 22:47
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 23:46 :
Ik ben niet wanhopig, ik ben vriendelijk en uitnodigend.
Laatst kreeg ik 'n tip dat ik meer het initiatief moest nemen, vandaar...
Maar wanhopigheid schrikt nog meer af.
Oud 12-09-2004, 22:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-09-2004 @ 23:47 :
Maar wanhopigheid schrikt nog meer af.
Wat ik dus niet ben, zeg ik net... Ach, weet je, láát ook maar...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 23:14
Verwijderd
Ach lekker boeiend... wie heeft er wel geluk in de liefde? Komt wel goed, gewoon niet aan denken en proberen iets meer zelfvertrouwen te krijgen (oeh.. het lijkt of ik het tegen mezelf heb).. zelfvertrouwen is heel aantrekkelijk

p.s: je ziet er goed uit. Misschien moet je mensen maar geloven die dat tegen je zeggen. Je kan wel altijd denken van 'dat zeggen ze alleen maar om mij niet te kwetsen' enzovoort maar zo zit het niet... mensen zijn eerlijk als je denkt (en als ze je wel lelijk vinden... lekker boeiend...)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 23:23
Droyd
Droyd is offline
het is alleszins je uiterlijk niet, je hebt een lieve uitstraling. Ach ja, ik heb hetzelfde gevoel als jij, ik kan niet flirten, ik krijg er uiteindelijk vrij snel gevoelens voor...En ik vind mezelf niet bijster knap, maar dat is iets wat me tegenwoordig maar weinig meer deert...Ik ben gewoon te vreemd om een relatie te hebben, serieus Al mijn relaties waren idd allemaal kortstondige, maar ik had stuk voor stuk wel gevoelens voor ze. Ik ben ondertussen 19 en zie dat iedereen van mijn leeftijdsgenoten vast gaat vrijen (belgisch voor een vaste relatie). Dat knaagt idd wel, ik begin me ook wel te voelen als het vijfde wiel aan de wagen...maar wat doe je eraan...afwachten I suppose, uitgaan...zorgen dat je mensen tegen het lijf loopt, via vriendinnen ofzo.

Misschien ben je ook beetje verlegen?

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 23:26.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 23:24
Verwijderd
Verlegen zijn is schattig
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 23:38
relyt
relyt is offline
ben t met droyd eens je ziet er lief uit
je straalt wel een soort van onschuld uit en ik kan dat bijv erg waarderen in een meisje.. ik zou eerder vallen op een meisje zoals jou dan een "babe" aangezien die altijd een attitude hebben e.d.

jij bent t soort meisje waar ik zou voor vallen

anywayz effe ontopic: zo dacht (en denk nog steeds) ik ook over mezelf; niemand moet mij want ik ben te lelijk.
Ikzelf heb nog nooit een serieuze relatie gekend en het gevoel van verliefdheid is mij volkomen vreemd.
en ook als ik een meisje leuk vind, klap ik volledig dicht ivm met verlegenheid(onzekerheid over mijn uiterlijk), sinds een week of 2 krijg ik spontaan allemaal aandacht van meisjes, en eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ermee moet

wat ik eigenlijk wil zeggen is dat werkelijke schoonheid van binnen zit en dat je je niet druk hoeft te maken over "good looks"
Als een jongen jou afwijst omdat je volgens hem "lelijk" bent is hij je niet waard, zo simpel is het gewoon

sterkte
Oud 12-09-2004, 23:50
Verwijderd
Oh yeah, bring on the internet versierpogingen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 23:58
crazygirlsacha
Citaat:
relyt schreef op 13-09-2004 @ 00:38 :
sinds een week of 2 krijg ik spontaan allemaal aandacht van meisjes, en eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik ermee moet
ahhh wat lief! nee echt serieus
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:08
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2004 @ 00:50 :
Oh yeah, bring on the internet versierpogingen
Oud 13-09-2004, 00:08
CrovaX85
CrovaX85 is offline
maak je maar geen zorgen over je uiterlijk, want dat zit echt wel goed

je bent juist uitzonderlijk mooi !
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:12
CrovaX85
CrovaX85 is offline
owja, toepasselijk shirtje!

http://pic14.picturetrail.com/VOL537...5/63959033.jpg

maar wel leuk

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 00:54.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:14
Verwijderd
Ja, anders ga je even ongevraagd foto's van haar citeren op een openbaar forum

Die wanhopige kerels in dit soort topics ook altijd.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:24
crazygirlsacha
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2004 @ 01:14 :

moet jij zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 00:52
CrovaX85
CrovaX85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2004 @ 01:14 :

ik geef een on-topic compliment en meteen ben ik een wanhopige kerel?

ik probeer haar niet te versieren, ken haar verder ook helemaal niet,
ze 'vraagt' aan ons of wij haar lelijk vinden en daar geef ik een
normaal antwoord op, meer niet.

en joh ze plaatst ZELF een link naar een website waar foto's van
haar staan dus zo erg zal het niet vinden, nietwaar?
iedereen kan op die link klikken en die foto's bekijken.
waarom zou het dan fout zijn als ik een link naar een specifieke
foto plaats?

als ze het liever niet heeft haal ik die foto zo weer uit de reactie weg, klaar.

jij bent inderdaad gewoon een nare man als ik zo jouw reacties
hier en daar lees.
zoiets van wij zijn allemaal slechterikken en wanhopige kerels
en jij komt ons dat dan wel even vertellen en de lonely hero uithangen.

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 00:57.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 01:03
Methuselah
Methuselah is offline
Don't worry. Je ziet er leuk uit, je lijkt enorm aardig te zijn en goedhartig en je bent nog altijd maar achttien eh.
Oud 13-09-2004, 01:09
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 13-09-2004 @ 01:24 :
moet jij zeggen
Ja, want jij moet helemaal niks zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 01:15
CrovaX85
CrovaX85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-09-2004 @ 02:09 :
Ja, want jij moet helemaal niks zeggen.
owja logisch...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 06:45
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
CrovaX85 schreef op 13-09-2004 @ 01:52 :
ik geef een on-topic compliment en meteen ben ik een wanhopige kerel?

ik probeer haar niet te versieren, ken haar verder ook helemaal niet,
ze 'vraagt' aan ons of wij haar lelijk vinden en daar geef ik een
normaal antwoord op, meer niet.

en joh ze plaatst ZELF een link naar een website waar foto's van
haar staan dus zo erg zal het niet vinden, nietwaar?
iedereen kan op die link klikken en die foto's bekijken.
waarom zou het dan fout zijn als ik een link naar een specifieke
foto plaats?

als ze het liever niet heeft haal ik die foto zo weer uit de reactie weg, klaar.

jij bent inderdaad gewoon een nare man als ik zo jouw reacties
hier en daar lees.
zoiets van wij zijn allemaal slechterikken en wanhopige kerels
en jij komt ons dat dan wel even vertellen en de lonely hero uithangen.
Als je nare man kende zou je dit niet zeggen. Doe niet zo pantoffelhelderig aub.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 06:47
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 13-09-2004 @ 01:24 :
moet jij zeggen
Hij heeft gelijk hoor. En nare man is echt nie zo wanhopig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:10
Verwijderd
Misschien kan men gewoon ontopic reageren?

Zonder elkaar te beschuldigen van versierpogingen.. omfg
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 12:15
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-09-2004 @ 13:10 :
Misschien kan men gewoon ontopic reageren?

Zonder elkaar te beschuldigen van versierpogingen.. omfg

Nee, serieus, ik kan enkel maar benadrukken dat je nog maar achttien bent. Tuurlijk, je bent achter op je leeftijd maar je hebt heus nog heel wat tijd om iemand te vinden.

Mensen van wie de relatie stukgaat op jouw leeftijd moeten toch ook weer van 0 beginnen dus...

En dat shirtje is idd wel grappig
Oud 13-09-2004, 14:41
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 12-09-2004 @ 23:44 :

Mijn god Mark, nu alweer?
Oud 13-09-2004, 14:52
*zingzing*
*zingzing* is offline
bovendien doet het uiterlijk er niet echt toe, hoe ouder hoe minder. Ik ken lelijke (of minder mooie, want lelijk bestaat niet echt, de meeste mensen hebben wel iets) mensen die zo vlot zijn en aardig en gewoon veel vriendjes hebben. Ik vind ook dat je er goed uit ziet en al zou je dat niet doen, gedraag je alsof je jezelf mooi genoeg vind (niet overdrijven natuurlijk, das ook nix) en dan komen ze ook wel. Ik barst ook nie van de vriendjes.. geduld is een schone zaak.
Oud 13-09-2004, 15:32
CrovaX85
CrovaX85 is offline
Citaat:
Maarten schreef op 13-09-2004 @ 07:45 :
Als je nare man kende zou je dit niet zeggen. Doe niet zo pantoffelhelderig aub.
zou kunnen...

vind het alleen erg irritant dat ie om de 5 posts wel even moet
melden dat iedereen zo wanhopig is maar hijzelf natuurlijk niet.
we weten t nu wel denk ik.
ik zeg niet dat hij wanhopig is, maar hij kan dat ook niet zomaar van
ons zeggen. hij kent ons nieteens.

bovendien heb ik al een mooie vriendin
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:35
Romance
Romance is offline
Hey allemaal,

heel erg bedankt voor de reacties.
word er wel een beetje verlegen van

Maar goed jullie hebben gelijk, ik ga weer even niet in mijn wanhoop zwelgen, maar gewoon mijn leven leiden en leuke dingen doen dan komt die man vanzelf wel eens langslopen!

Het zou inderdaad goed aan mijn zelfvertrouwen kunnen liggen, maar ja zelfverzekerd zijn is best moeilijk vind ik.kan het gewoon gaan proberen
of aan mijn onschuld, maar ja zo ben ik nou eenmaal en ik ga ook niet de breezahslet of grote babe uithangen want mensen moeten me maar nemen zoals ik ben
zo dat is pas een statement...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Droyd schreef op 13-09-2004 @ 13:15 :
Tuurlijk, je bent achter op je leeftijd
omfg
Reageren

Regels voor berichten