Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 10:17
Carrera
Carrera is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 12-09-2004 @ 02:13 :
Goh, dus als jullie een jongen tegen komen gaan jullie eerst een checklist invullen van "aan dit punt voldoet ie, aan dit punt voldoet ie niet OEH een minpuntje "

Grow up zeg
Nee absoluut niet,zo bedoelde ik het niet, maar ze vroegen hier wat je aantrekkelijk vindt, ik ga ook meer voor innerlijk als voor uiterlijk ! Ik begrijp dat het verkeerd overkwam maar ik zeg gewoon wat ik leuk vindt innerlijk en uiterlijk - maar je wordt verliefd op een jongen om wie hij is niet omdat hij aan de checklist voldoet ... (ff voor de duidelijkheid)

Een spierbundel die niet kan nadenken en niet weet wie Bush is bv die laat ik echt links liggen, je moet er wel een fatsoenlijke conversatie mee kunnen houden!!!

Intelligentie was ik trouwens vergeten

Ik stel geen eisen ik word gewoon verliefd - ik ben geen topmodel en ik ben ook niet geweldig dus idd ga ik dat ook niet doen, en dan nog heb je het recht niet om eisen te stellen. Love just happends

Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 10:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
^

Daar heb je gelijk in.
Als ik vrijgezel zou zijn, en ik kwam een droom van een vent tegen die toevallig bruine ogen zou hebben, en iets teveel haar op zijn rug, zou ik hem nog steeds perfect en geweldig vinden.

Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als iemand zei: 'Sorry, maar je bent eigenlijk 5 kilo te licht als ik naar mijn eisenlijst kijk', of 'Sorry, maar die striae op je bovenbenen vind ik zo lelijk, ik hoef je al niet meer'.

Hoe dan ook, ik heb natuurlijk wel een bepaald type waar ik nooit van mn leven op zou vallen, ook al had 'ie een prinsengezichtje.
Er moet wel aantrekkingskracht zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 13:36
Megadeth
Megadeth is offline
Het kwam op mij echt over van dikke eisenlijst en owee als er aan 1 van de eisen niet voldaan wordt..

Naja, misverstandje
Oud 12-09-2004, 14:28
MarsVolta
MarsVolta is offline
de meeste vrouwen zijn veeleisend ja, daarom lopen er ook van die types rond die ik afkeur, die wel in de smaak vallen bij de meeste vrouwen.

juist de man die ik bedoel hoeft niet veel te doen, behalve man zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 14:30
MarsVolta
MarsVolta is offline
een voorbeeld:

Johnny Depp in een 'sloeber-look' is 576.9 keer aantrekkelijker dan een poster van de break-out Johhny Depp.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:11
DvoorA
DvoorA is offline
ik vind een lekkere geur heel aantrekkelijk.

en een leuk hoofd...verder vind ik slanke jongens mooi met zon streepje buikhaar onder de navel en als zn huid lekker zacht is ennem..lang haar vind ik sowieso geweldig. Ook aantrekkelijk als hij een stuk langer is dan ik (ben zelf 1,72m).

Handen Als hij mooie handen heeft...oeh en een mooi gebit en een leuke schattige lach en mooie ogen en zachte lippen en een kauwgom adem..

maar vooral die lange haren waar je zo heerlijk doorheen kunt strelen
Oud 12-09-2004, 20:50
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 08-09-2004 @ 09:58 :
Vind jij een jongen die er smooth en verwijfd bijloopt dan niet een beetje een travo in de ontkenningsfase? Nou, ik wel.
Ongelofelijk... iedereen maakt toch voor zichzelf wel uit wanneer een jongen aantrekkelijk is of niet .. jij hoeft toch niet iemand te overtuigen van wat wel goed is aan een jongen en wat niet... als ik een leuk meisje heb, en een vriend zegt van, nou dat meisje is ook maar nix, betekent dat toch ook niet dat iemand van beide gelijk heeft. Iedereen heeft zijn eigen mening. Respecteer dat eens... dus zeur niet de hele tijd wat goed is en wat niet .. dat zal iedereen voor zichzelf wel uit maken
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 12-09-2004 @ 15:30 :
een voorbeeld:

Johnny Depp in een 'sloeber-look' is 576.9 keer aantrekkelijker dan een poster van de break-out Johhny Depp.
Johnny Depp is sowieso niet mijn ideaalbeeld van aantrekkelijk. (nooooooo, don't kill me )
Oud 12-09-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
MarsVolta schreef op 12-09-2004 @ 15:30 :
een voorbeeld:

Correctie, Johnny Depp is ALTIJD aantrekkelijk. Maar hij is dan ook wel de enige man ter wereld over wie je dat kunt zeggen. *grijns*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 07:06
Maarten
Maarten is offline
Ik vind Johnny Depp niet aantrekkelijk snap niet wat vrouwen in hem zien

Hij heeft een eng hoofd en een eng witte huid.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 08:31
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Carrera schreef op 12-09-2004 @ 11:17 :

Een spierbundel die niet kan nadenken en niet weet wie Bush is bv die laat ik echt links liggen, je moet er wel een fatsoenlijke conversatie mee kunnen houden!!!
Erger iemand die zegt: "Ik zou stemmen op Bush"

Oud 13-09-2004, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maarten schreef op 13-09-2004 @ 08:06 :

Juist.

MAAR ik snap wel wat andere meiden in 'm zien.
Oud 13-09-2004, 10:06
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Carrera schreef op 12-09-2004 @ 11:17 :

Intelligentie was ik trouwens vergeten

Ik stel geen eisen ik word gewoon verliefd - ik ben geen topmodel en ik ben ook niet geweldig dus idd ga ik dat ook niet doen, en dan nog heb je het recht niet om eisen te stellen. Love just happends

Kan ook samengaan hoor
Oud 13-09-2004, 11:39
Luna
Luna is offline
dun
nonchalant
warrig haar
ruikt lekker
geruite boxers die boven een baggy broek uitkomen.
maar dit is voor mij allemaal niet 'verplicht' om een jongen aantrekkelijk te kunnen vinden, maar meestal is het wel in deze richting.
Oud 13-09-2004, 15:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 12-09-2004 @ 21:50 :
Ongelofelijk... iedereen maakt toch voor zichzelf wel uit wanneer een jongen aantrekkelijk is of niet .. jij hoeft toch niet iemand te overtuigen van wat wel goed is aan een jongen en wat niet... als ik een leuk meisje heb, en een vriend zegt van, nou dat meisje is ook maar nix, betekent dat toch ook niet dat iemand van beide gelijk heeft. Iedereen heeft zijn eigen mening. Respecteer dat eens... dus zeur niet de hele tijd wat goed is en wat niet .. dat zal iedereen voor zichzelf wel uit maken
Jij snapt er echt geen zak van he jochie
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:14
clubje
clubje is offline
Over die 'ruige mannelijke mannen' die bv de net-uit-bed-look blijken te hebben...Dat is ook gemaakt hoor.

Geloof me, als een man enkele dagen zich niet scheert, dan is het resultaat uberslecht. Zo'n stoppelbaardje waar *blijkbaar* enkele dagen niet naar omgekeken is, is wel degelijk bijgeschaafd.

Zulke mannen, met de spijkerbroek en het nochalante t-shirtje of hemdje aan...daar is ook over nagedacht.

Ikzelf ben 19, maar lijk jonger. Ik kan er maar niet uitzien als een echte man. Ik draag de kleren die ik lekker zitten vind (los en sportief) maar ik heb 0 % aantrekking bij het andere geslacht. Je moet moeite doen om aantrekkelijk te zijn, welk type je dan ook wilt zijn. Ik kan die moeite nog niet echt opbrengen, alhoewel ik de laatste tijd meer en meer kleren koop met het gedacht avn: "zou dit mij mooi maken bij die of die persoon".
ik krijg het het trouwens een beetje op mijn heupen van altijd weer diezelfde uitspraak: "ik hou van jongens die zichzelf zijn". Want in de praktijk zie ik bijna altijd dat juist diegene die zo uiterst hun best doen om te zijn hoe ze 'moeten' zijn, het meest succes hebben. Ik ben iemand die (zonder te pochen ofzo) echt altijd zichzelf is, ook vooral als het op kleren aankomt, en ik heb nooit succes...(lig ik ook niet super wakker avn). Ik snap bv zelfs niet dat mensen naar een forum als lifestyle willen gaan...(ben er vandaag voor de eerste keer geweest zal ook laatste keer zijn)

Die gastjes met het lange haar, nochalant hemdje en lange broek die over de grond scheert...die lijken bij meisjes altijd over te komen 'als jongens die zichzelf zjin'. Maar zij denken nog het meest na over hoe ze over straat lopen...

maar iedereen doet wat hij wil hé,

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:47
Optima
Optima is offline
de volgorde waarin ik naar de aantrekkingspunten van een jongen kijk:

- ogen ( blauw)
- haar ( het liefst zonder gel, beetje golvend, wat langer+ bakkenbaarden zijn e-r-g sexy
- lengte ( + 180 cm)
- postuur ( niet iel, niet super-size)
- houding ( verlegen/ zelfverzekerd heeft voorkeur)
- stem ( hoge stem = big nono)
- kontje
Oud 13-09-2004, 18:03
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-09-2004 @ 00:54 :
Correctie, Johnny Depp is ALTIJD aantrekkelijk. Maar hij is dan ook wel de enige man ter wereld over wie je dat kunt zeggen. *grijns*
ik zeg niet dat hij dan niet aantrekkelijk is, ik zeg wanneer hij AANTREKKELIJKER is

*lezen*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 21:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
clubje schreef op 13-09-2004 @ 17:14 :

Die gastjes met het lange haar, nochalant hemdje en lange broek die over de grond scheert...die lijken bij meisjes altijd over te komen 'als jongens die zichzelf zjin'. Maar zij denken nog het meest na over hoe ze over straat lopen...
Maar dát zijn dan ook niet de mannelijke mannen waar ik het over had
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 20:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
En ik vind een lekkere sexy boxer ook leuk. Met zo'n lekker 'niet-te-dik-en-niet-te-dun'- kontje erin en yummmmm.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 20:49
snarl
snarl is offline
aww hier zou ik pagina's over vol kunnen tikken... doe ik toch maar niet. ik ben het eens met veel dingen die hier al gezegd zijn...

hij moet toch vooral wel mannelijk zijn.. en hij moet heel soms een beetje verlegen zijn maar ook totaal weer niet, maar dat ligt meer aan mij, als ik iets heb met een verlegen persoon dan loop ik algauw over hem heen zonder dat zelf echt door te hebben.. dus dat is wel belangrijk. en oja stijl is ook wel leuk..

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 06:36.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
*verhaal*
mee eens, ik zit in hetzelfde scenario.
inmiddels bijna 21, wel een paar keer verkering gehad, maar de meiden zien me niet staan.
grr.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 08:14
Caligula
Caligula is offline
Citaat:
weer diezelfde uitspraak: "ik hou van jongens die zichzelf zijn". Want in de praktijk zie ik bijna altijd dat juist diegene die zo uiterst hun best doen om te zijn hoe ze 'moeten' zijn, het meest succes hebben.
Grotendeels heb je wel gelijk, de wannabe-Johnny Depp's besteden inderdaad veel tijd aan hun uiterlijk

Maar ik loop er toch erg vreemd bij vaak vergeleken bij dat soort watjes (korte broek + kisten is niet echt in de mode weet je ) maar ik kan niet zeggen dat ik weinig succes bij de vrouwen heb

Uitstraling kerel, dat maakt veel meer uit
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:32
Willowtje
Willowtje is offline
Citaat:
Maarten schreef op 13-09-2004 @ 08:06 :

Ik ken nog iemand met een eng hoofd en een enge witte huid, zij/hij ontkent het alleen dat zij/hij make-up gebruikt

En betreft Johnny Depp, neej bedankt.. Geef mij maar iemand zoals Ville ofzow..
Oud 20-09-2004, 19:42
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Willowtje schreef op 20-09-2004 @ 20:32 :
Ik ken nog iemand met een eng hoofd en een enge witte huid, zij/hij ontkent het alleen dat zij/hij make-up gebruikt

En betreft Johnny Depp, neej bedankt.. Geef mij maar iemand zoals Ville ofzow..
Jouw ava is zo fout

Je kan geen meisje zijn
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:44
Willowtje
Willowtje is offline
Citaat:
Maarten schreef op 20-09-2004 @ 20:42 :
Jouw ava is zo fout

Je kan geen meisje zijn
Hmm, als ik zo op mijn identiteitskaart kijk, zie ik toch echt 'Vrouw' staan.. Of.. ligt het aan mij?

Regels voor berichten