Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zinnetje heeft-ie rechtstreeks uit 'n romannetje uit de Bouquet-reeks denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo zie je maar, je krijgt heus wel aandacht, je hebt hier nu al een tiental kwijlende mannen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
jeeej aandacht,
![]() hm misschien heeft t inderderdaad wat met mijn zelfvertrouwen te maken, want nu denk ik weer: als het niet aan mijn uiterlijk ligt,ligt het dan aan mijn persoon of mijn houding of aan het feit dat ik gewoon iets afstotelijks heb ofzo dat jongens dieik leuk vind in mijn omgeving me niet zien staan? want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je nooit een vriendje krijgt gaat dat idee zo moeilijk weg. want vallen echt zo veel mensen op uiterlijk? misschien val ik op te"knappe"jongens of ben ik niet toegankelijk genoeg of... hm misschien zit t tussen mijn oren!! afwachten en zelfverzekerder worden is dan toch t beste denk ik (sorry wil me niet aanstellen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op een of andere manier klonk het alsof je een crush hebt op 1 enkele jongen en dat die je niet ziet staan, maar ja dat beeld ik me vast in. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
precies je moet echt zelfvertrouwen kweken
![]() want als jij in de kroeg staat en je ziet ( dat denk je tenminste, omdat je alleen daarop let) dat je vriendin veel meer aandacht krijgt dan jij, ga je steeds meer denken dat je lelijk bent, en dat niemand je toch wil en zo (tenminste , dat had ik ![]() Maar vermaak je zelf en denk er nietzoveel aan, als je het leuk heb straal je dat ook uit en ben je veel aantrekkelijker voor jongens. En als je een leuke jongen ziet zoek gewoon oogcontact , vind hij ook alleen maar vlijend ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Nu ik dit topic zo eens las bedacht ik me opeens iets heel anders. Stel dat je nu verkering zou krijgen met een leuke jongen die van binnen eigenlijk lelijk blijkt te zijn, of dat je een paar jaar moet wachten op een echt leuke jongen? Wat zou je dan kiezen?
en ik wou even wijzen op het feit dat de mensen waar je niet op valt elkaar verkering vragen (dit moet je ruim zien ik wil niet beweren dat zij op meisjes valt ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Pech in de liefde Dice94 | 8 | 21-10-2009 16:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67 Neko* | 500 | 08-08-2007 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom? Jolt | 40 | 07-04-2005 21:12 | |
Psychologie |
geen geluk in de liefde? Romance | 4 | 13-09-2004 00:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Gevangen in de Liefde Diary of Dreams | 8 | 22-06-2004 15:17 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 |