Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 20:39
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-09-2004 @ 20:55 :
haha, dooddoener nummer 2.

Jij kan ook niet tegen een geintje he.

Citaat:
(+ ik heb geen ene moer met afa te maken.)
Houwe zo
Advertentie
Oud 13-09-2004, 21:23
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 13-09-2004 @ 20:42 :
We hebben als Nederlanders zoveel bereikt de laatste eeuwen, daar mag je best trots op zijn.
trots zijn op dingen die andere bereikt hebben?? wat een crap, toen bestond ik nog niet eens.... 'oh wat goed van mij, dat de nederlanders rijk geworden zijn door andere uit te buiten'...yea right

...en wat heb JIJ daar dan aan bijgedragen?? geen reet toch? dus ga es ff heel snel ophouden met dan lame trotsgezijn en ga wat doen

verder heb ik nix met de afa te maken
Oud 13-09-2004, 22:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 13-09-2004 @ 21:39 :
Jij kan ook niet tegen een geintje he.
nee, ik ben totaal verbitterd. ik zet die smileys er zomaar bij zodat 't nog wat lijkt...

Citaat:
Houwe zo
ben 't wel met ze eens dat facisme zwaar onzin is, niet met de manier van bestrijden.

en wat 't trots zijn betreft idd wat little nemo zei.
Oud 13-09-2004, 22:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik voel iets bloeien...

en de lente is al voorbij : o
Oud 13-09-2004, 22:18
cha0s
cha0s is offline
sjoerd, heb je gedronken?
Oud 15-09-2004, 11:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
melk!

Ik had pas een artikel gelezen over de AFA en dat was inderdaad niet zo heel erg correct.

Laat die lui het maar met extreem rechtse figuren uitvechten. Ohja, dan stoppen we de voetbalhooligans er ook mooi bij
Oud 15-09-2004, 12:58
cha0s
cha0s is offline
nja, de afa is soms zouteloos bezig, maar 't is wel zo hopeloos hypocriet dat ze die politieke incorrectheid verweten krijgen vanuit vooral de extreem-rechtse hoek.
Oud 15-09-2004, 15:43
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
De AFA is nogal kansloos. Maar dat geldt ook voor mensen die trots op hun afkomst zijn.
Oud 15-09-2004, 15:48
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 15-09-2004 @ 16:43 :
De AFA is nogal kansloos. Maar dat geldt ook voor mensen die trots op hun afkomst zijn.
Dat de AFA kansloos is ok, je kan ook niets anders van ze vinden als normaal mens. Anderen je mening op willen leggen door geweld te gaan gebruiken, dat is idioot.

Maar trots zijn omdat je een Nederlander bent, jij je eigen taal mooi vindt, het Nederlandse landschap speciaal vindt, wat is daar kansloos aan? Jij hebt blijkbaar niet zo'n gevoel, en toch noem ik jou niet kansloos, jij mij wel, en dat maakt jou toch eigenlijk weer wél kansloos.
Oud 15-09-2004, 16:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 13-09-2004 @ 20:42 :
We hebben als Nederlanders zoveel bereikt de laatste eeuwen, daar mag je best trots op zijn.
Oud 16-09-2004, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-09-2004 @ 16:48 :
Dat de AFA kansloos is ok, je kan ook niets anders van ze vinden als normaal mens. Anderen je mening op willen leggen door geweld te gaan gebruiken, dat is idioot.

Maar trots zijn omdat je een Nederlander bent, jij je eigen taal mooi vindt, het Nederlandse landschap speciaal vindt, wat is daar kansloos aan? Jij hebt blijkbaar niet zo'n gevoel, en toch noem ik jou niet kansloos, jij mij wel, en dat maakt jou toch eigenlijk weer wél kansloos.
jongen ga anders ff ergens blond aanbidden ofzo
Oud 16-09-2004, 09:41
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 15-09-2004 @ 16:48 :

als je iets speciaal vindt, waarom zou je er dan trots op zijn terwijl je er niets mee te maken hebt behalve dat je er toevallig geboren bent?? (nog los van het feit dat het nederlands landschap echt het allersaaist is van de hele wereld)

verder snap je natuurlijk ook wel dat iemand kansloos noemen omdat hij jou kansloos noemt en jij hem niet nergens op slaat.
Oud 16-09-2004, 15:35
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 16-09-2004 @ 01:53 :
jongen ga anders ff ergens blond aanbidden ofzo
Nee, anders ga jij ff wiet roken met je getrouwde vrouwtje
Advertentie

Regels voor berichten