Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 18:24
Soullar
Soullar is offline
Ik vroeg me af hoevaak jij je vriend of vriendin spreekt. Spreek je hem of haar elke dag, of een paar keer in de week, of zelfs maar 1 keer in de week. Hoe gaat dat bij jullie?

TS begint:
In den beginne elke dag 2 à 3 keer, dat is nu iets teruggelopen naar 1 keer per dag, vanwege hoge telefoonrekeningen (wie kent dat niet ). Heel heel heel soms spreken we elkaar een dag niet, maar dan gaan er sowieso altijd smsjes en mailtjes heen en weer.

[size=0.1]Edit typo[/size]

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 18:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2004, 18:30
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Gemiddeld bekeken spreken we elkaar elke dag wel. Soms een dagje niet, soms een dag wel 2 of 3 keer. Dat is verschillend..

Maargoed, ik zie hem ook maar 1 keer in de week 1 avond
Oud 15-09-2004, 18:31
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
ik spreek haar eigenlijk iederen dag wel, meestal via de telefoon. Als er een dag is dat één van ons niet de tijd heeft om te bellen dan sms-en we meestal
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:45
Jules
Jules is offline
We horen iig iedere dag wel iets van elkaar, al is het maar een pm/mail/smsje/belletje.
Oud 15-09-2004, 18:46
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
We zien elkaar elk weekend, maar doordeweeks bellen we soms. In het begin natuurlijk erg lang en vaak, maar nu is dat teruggelopen tot iets van 2x in de week. Smsjes komen meestal van mijn kant, maar als ik er eentje terug krijg is hij super, super lief
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:49
transfattyacid
transfattyacid is offline
Elke dag wel op school, af en toe na school en meestal ook in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 18:49
snarl
snarl is offline
hmmm dat wisselt.. we zijn allebei nogal nonchalant geloof ik.. we msnnen iig wel elke dag,.. bellen wisselt maar iig wel elke week en als het goed is zien we elkaar ook een keer per week wel.

edit: nonchalant is niet echt het goede woord.. gewoon als we zin hebben dus.
Oud 15-09-2004, 18:52
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ohja, ik heb vandaag ook nog een kaart op de post gedaan
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 19:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We msnen iedere dag en als dat niet kan dan sturen we een smsje, ik spreek hem dus wel iedere dag als je van spreken kan spreken.
Oud 15-09-2004, 19:59
Verwijderd
Normaal gesproken een paar uur per dag.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 20:08
KocabebeQ
KocabebeQ is offline
ik heb geen vriend .
Oud 15-09-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 15-09-2004 @ 19:49 :
Elke dag wel op school, af en toe na school en meestal ook in het weekend.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 20:27
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
KocabebeQ schreef op 15-09-2004 @ 21:08 :
ik heb geen vriend .
dan hoef je dus ook niet te reageren lijkt me

ik spreek mn vriend elke dag minstens 1x over de telefoon, we zijn sowieso elk weekend bij elkaar en we blijven doordeweeks ook nog wel eens bij elkaar slapen
Oud 15-09-2004, 20:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zie hem 4 avonden en 1 hele dag. Op de dagen dat ik hem niet zie (dinsdag en woensdag) belt hij me. Verder stuur ik hem ook bijna elke dag wel een smsje. Ik ben een tevreden mens.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 20:51
Gothic
Gothic is offline
ik zie hem 1x per week een hele dag... ik spreek hem een paar keer per dag over de telefoon.
Oud 15-09-2004, 21:04
underthabridge
underthabridge is offline
Euh.... ik zie der sowieso elke dag. Op school dus, maar eigenlijk ook wel een dag of 5 per week, dat we 's middags/avonds/nachts bij elkaar zijn, na school en in het weekend dus. Verder als het 'nodig' is, dan sms-en of mailen we wel. Meestal hele lieve sms-jes Bellen doen we eigenlijk alleen tijdens vakanties e.d., omdat we elkaar toch al vaak zien.
Nadeel: het is gewoon echt kut als ze er dus 2 weken niet is, op vakantie of wat dan ook. Maarja... daarna zie je elkaar weer
Btw. we hebben nu iets meer dan 11 maanden en nog nooit ruzie gehad/ of de drang gehad om ruzie te hebben (aangezien heel veel mensen veronderstellen dat we dan gek worden van elkaar of dat het saai wordt).
Ons motto is dus: hoe meer bij elkaar hoe beter

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:13
Verwijderd
everyday? iig over msn.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik en mijn vriend spreken elkaar zo'n 1.5 uur per dag via msn.. en stuur gemiddeld 1/2 x per week een smsje.. bellen doen we eigelijk nooit.. zien doen we elkaar meestal op vrijdagavond.. en met een beetje geluk is hij ook zondagmiddag bij me.. bij elkaar slapen mogen we niet
Oud 15-09-2004, 22:13
mara18
mara18 is offline
we chatten ongeveer iedere dag een paar uren
Tijdens de vakantie zien we elkaar vaak (zo'n vier keer per week), tijdens het schooljaar slechts een paar uur per week.
Sms'en gebeurt af en toe, bellen doen we nooit.( )
Niet denderend veel dus
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 22:16
Samaris
Samaris is offline
Ik zie haar bijna elke dag wel, we smsen ook nog wel, telefoneren niet echt, want we zijn beide geen telefoonpersonen, maar eigenlijk vind ik het nog te weinig.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 22:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie hem 5 dagen in de week, en meestal hebben we elkaar dan al gemaild of smsjes gestuurd. Soms bellen we ook nog eventjes. Op de dagen dat we elkaar niet zien, bellen we meestal ook even.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 07:46
leucomelas
leucomelas is offline
zien elkaar elke dag, dus praten dan meestal ook en verder smsen/bellen en mailen...
Oud 16-09-2004, 08:32
Verwijderd
Doordeweeks spreken we elkaar bijna iedere avond. En in het weekend zijn we bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 09:09
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik zie hem elke dag en we slapen elke nacht samen..

verder als we aan het werk oid zijn belt hij me een paar keer en ik hem ook.. verder smsen en mailen we ook..

Ik heb geen klachten

zoals ik hier lees zien sommige hun vriend/vriend maar 1 avond in de week.. dat zou voor mij veel te weinig zijn, maar ja dat is natuurlijk ieder voor zich
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 09:12
computer
computer is offline
's weekends zie ik hem.. en doordeweeks msn'en meestal.. sms'en.. bellen meestal niet.. komt e rgewoon niet van ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2004, 09:35
Verwijderd
Op vrijdag, zaterdag en zondag zien we elkaar bijna altijd en dan spreken we ook wel . Doordeweeks komt 't neer op elke dag een mailtje en een smsje, zo'n beetje; heel soms bellen we.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 09:35
miekmuis
miekmuis is offline
Ik spreek hem iedere dag. Meestal via msn en e-mail, maar heel af en toe ook alleen via sms. Ik zie hem elk weekend, tot nu toe zaterdag avond en zondag ,maar dat zal nu wel vrijdag avond t/m zondag avond worden
Ik vind het jammer dat ik hem niet meer kan zien, maargoed, we hebben strakjes tegelijkertijd vakantie en dan kan ik langer blijven.
Oud 16-09-2004, 11:06
Verwijderd
de dagen dat ik hem zie word ik meestal naast hem wakker en val ik naast hem in slaap, of minstens één van de twee. we zien elkaar dan ook gemiddeld een flink aantal uren per dag. de dagen waarop ik alleen naast hem wakker word of alleen naast hem in slaap val bellen we ook altijd even. de dagen dat we elkaar helemaal niet zien (gebeurt maar af en toe eigenlijk), bellen we meestal een keer of twee, en sturen we af en toe berichtjes of emailtjes. als we elkaar gedurende een langere periode amper zien (zoals voorbije vakantie vóór de herexamens begonnen) sturen we elkaar ook een hoop brieven (is leuker dan mails )

xxx
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 11:08
wissie
wissie is offline
Ik zie hem één keer per maand een paar dagen, als we geluk hebben en alles meezit
We mailen iedere week een paar keer, dat verschilt erg per week, iig 2 keer, meestal vaker. Smsen bij vlagen, we bellen nooit ivm de kosten. Msnen als het kan, dat is ook niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 14:35
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Hij zit bij mij in de klas dus ik zie en spreek hem dan de hele dag door en als ik thuis ben MSN en soms bellen we ook 's avonds als ik dan niet bij hem ben
Oud 16-09-2004, 15:14
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Everyday....Rond 5 Uur Hangt Me Ventjuh Aan De Foon, Want Dan Is Hij Terug Van Zijn Werk!En Het eerste Wat Hij Dan doet Is Dus Mij Bellen...Lief He!?!? Ennuh Dan Overdag Nog Wel Eens Bellen, Of Smsje...Ik Zie Hem Ook Iedere Dag Eigelijk Wel!!!
Oud 16-09-2004, 15:18
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
irl spreek ik hem niet zozeer iedere dag. Dan weer een dag niet, dan weer 2 wel, enz.

Maar we laten elke dag wel wat horen via sms, mail of msn. Zoals iedereen hier dus zo'n beetje
Oud 16-09-2004, 15:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Tammie Frotje schreef op 16-09-2004 @ 16:14 :
Everyday....Rond 5 Uur Hangt Me Ventjuh Aan De Foon, Want Dan Is Hij Terug Van Zijn Werk!En Het eerste Wat Hij Dan doet Is Dus Mij Bellen...Lief He!?!? Ennuh Dan Overdag Nog Wel Eens Bellen, Of Smsje...Ik Zie Hem Ook Iedere Dag Eigelijk Wel!!!
offtopic/
je mag ook normaal typen hoor.. normaal gaan woonplaatsen namen en uiteraard de eerste woord van een zin met hoofdletter de rest over het algemeen niet

ontopic/
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:13
Drez
Drez is offline
Ik zie hem bijna elke dag, en anders bellen/msnen/smsen we.
Oud 16-09-2004, 16:19
Verwijderd
Via msn elke dag, 3 á 4 keer per week via telefoon en we proberen elkaar zo vaak mogelijk te zien.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:33
_mar
_mar is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 15-09-2004 @ 19:30 :
Gemiddeld bekeken spreken we elkaar elke dag wel. Soms een dagje niet, soms een dag wel 2 of 3 keer. Dat is verschillend..

Maargoed, ik zie hem ook maar 1 keer in de week 1 avond
Ik 1 keer per week een hele dag of 2 avonden ofzo....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:56
stuivertje
stuivertje is offline
Meestal slaap ik in het weekeinde bij hem of hij bij mij, en dat ook nog een keer het liefste 1x doordeweeks. Maar dat kan alleen als we het een beetje rustig hebben doordeweeks.
En ik spreek hem iedere dag bijna wel op msn. We bellen niet veel, alleen als het echt nodig is ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 17:37
Gammaray
Gammaray is offline
Elke dag en het is en blijft erg gezellig
Oud 16-09-2004, 17:51
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
nooit
Oud 16-09-2004, 20:10
waves
waves is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 15-09-2004 @ 19:46 :
We zien elkaar elk weekend. Smsjes komen meestal van mijn kant, maar als ik er eentje terug krijg is hij super, super lief
en in het begin idd heel vaak smsen
Oud 16-09-2004, 20:37
Blondfun
Blondfun is offline
ik zie hem sowieso elke doordeweekse dag op school.. dan is het vaak 1 dag in de week alleen een 'hoi'.... andere dag wel een gesprekje van een paar minuten.
In het weekend zie ik hem niet; zijn we beiden druk met sporten e.d. en ik zie hem denk ik 1 avond per twee weken, en gemiddeld 1 a 2 middagen per week.
In het weekend is het op zaterdag 1 smsje heen en weer, en dan zie ik hem meestal dinsdag weer ( maandag zie ik hem niet omdat hij weinig school heeft die dag ).
Oud 16-09-2004, 22:01
Aurora
Aurora is offline
In de vakantie zagen&spraken we elkaar sowieso iedere dag, maar sinds we allebei weer begonnen zijn kunnen we elkaar niet zo vaak meer zien als we zouden willen. Maar goed, lang leve de telefoon: we spreken elkaar iedere dag sowieso een keer.
Oud 17-09-2004, 01:19
Verwijderd
Spreek 'm (bijna) elke dag wel. Over msn dan wel, maar het is contact. 3 a 4 keer per week een belletje wil er ook nog weleens in zitten. Tot nu toe hebben we elkaar zo 1 keer per week gezien, soms 1 keer in de 2 weken. Zal waarschijnlijk gaan uitdraaien op 1 keer in de 2 weken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 02:22
Verwijderd
Uhhhh, we zien elkaar in elk geval om de dag, meestal meer.
Als we elkaar niet zien, bellen we meestal, smssen nooit, msnnen of emailen ook nooit. Alleen telefonisch of IRL.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 11:41
Buffy
Buffy is offline
ik zie mijn vriend doordeweeks 4 dagen niet, maar er gaan dan wel elke dag 1 of meer smsjes over en weer. in het weekend zien we elkaar van zaterdagavond tot zondagavond meestal constant toen hij voor zn werk nog intern zat, belden we doordeweeks 1 of 2 keer, en dat hebben we geweten ook (telefoonrekeningen waren behoorlijk hoog ! )
Oud 17-09-2004, 11:54
snoopy
snoopy is offline
Ik spreek m eigenlijk iedere dag wel. (met vakantie soms niet, maar ja...)
Niet altijd even lang, maar we horen bijna altijd wel wat van elkaar.
Oud 17-09-2004, 12:03
*RooSs*
*RooSs* is offline
Ik hoor iedere dag wel wat van 'm. Mail/sms/msn/bellen.
En ik zie 'm iets van 3x per week.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 12:03
Verwijderd
Ik denk zo'n 18 uur per dag?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 14:50
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Tammie Frotje schreef op 16-09-2004 @ 16:14 :
En jij bent 19?

Ik zie mijn vriend elke dag, wat ook niet zo gek is als je samenwoont
Oud 17-09-2004, 15:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik bellen of msn: ongeveer allebei 1 keer per dag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten