Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij is dit iemand die veel geile wijfuhhhh wil scoren ik zou niets met hem doen voordat je hem beter in kan schatten, nu weet je nog niet erg veel van hem. als je nou ns goed met hem ging praten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm ja moeilijk , want je vindt em leuk en denkt stiekem van het is geen player en naar de mening van anderen wil je al helemaal niet luisteren, teminste zo dacht ik er over. Tja je kan et altijd proberen, misschien is die indd geen player. Maar ze krijgen niet voor niks zo'n reputatie. |
![]() |
||
Citaat:
Zo, jij hebt ook niks beters te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet jij veel! Laat hem gaan
||
Citaat:
Speakerboxx! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Hee, dat rijmt ook nog!) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
MAar een jongen zal pas stoppen met een player te zijn wanneer hij zijn hart verliest, daar kan niemand voor zorgen alleen hijzelf. (mijn beste vriend was een player en ik heb de verandering bij hem gezien, toen hij oppeens echt in love was) Ben jij bijzonder, denk jij dat het echt wat kan worden tussen jullie? Dan moet je dat aan hem laten zien, maar wanneer je jezelf meteen aan hem gaat aanbieden (dat klinkt zo hard maar dat bedoel ik niet zo hoor..) Dan zal hij jou niet bijzonder vinden, LAat hem zien wie je bent, laat hem merken dat je hem leuk vind, maar laat hem merken dat met jou niet gespeelt kan worden.
||
Citaat:
En bovendien Idd Lekkere dingen weten dat ze Lekkere dingen zijn, en vaak kunnen ze zich niet bedwingen om van hun "machtspositie" gebruik te maken. Als ze een meisje kwetsen, who cares, zijn zat anderen Maar meisjes zijn net zo Meisjes roepen wel heel vaak dat er zoveel jongens player zijn, maar ze gaan altijd op het "Lekkere ding" af.. dus, meestal hebben ze allemaal dezelfde gehad Ik luisterde gisteren een verhaal af van een paar meisjes die geplayed waren, ik moest lachen om hun naieviteit ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee hoor... Een echte player weet dat hij wel een weekje moet wachten... Hij heeft dan ook reserves... in iedere stad... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je wat wilt weten hoor ik het wel, doordat mijn beste vriend zo was.. een player, maar diep van binnen toch een jongen die een "echt" meisje wilde, kan ik je misschien, een klein beetje helpen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Muziek |
Feestje> ff lekker uit je bol ;) Luminosity | 3 | 06-09-2008 10:58 | |
Software & Hardware |
Youtubefilmpjes downloaden Verwijderd | 10 | 15-12-2006 05:38 | |
Liefde & Relatie |
eerste date twinkebel | 101 | 29-01-2006 22:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 |