Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is andersom meestal ook wel zo. Althans, voor mij wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt zowel bij het vrouwelijke als bij het mannelijke geslacht mensen die zo zijn als jij omschrijft, en of jouw vriend zo'n persoon is kan jij waarschijnlijk beter inschatten dan wij.
||
Citaat:
probeer wel van de momenten te genieten die je hebt met hem, maar je hoeft hem echt niet heel de tijd zijn zin te geven! vertrouwen is in de beginfase die je met iemand hebt denk ik iets heel anders dan in een later stadium, daar is echt niets mis mee! waar jij nu het beste op kunt vertrouwen is denk ik je verstand |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt natuurlijk ook aan de situatie. Als ik in een discotheek met een jongen zoen die ik die avond heb leren kennen, verwacht ik niet dat er meer achter zit. Als ik hem al lang ken en we al tijden om elkaar heendraaien, tja, dan is de kans een stuk groter dat hij meer wil. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling: sluiers verbieden? Sweet_Hadar | 351 | 11-02-2004 00:18 | |
Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 15:02 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo onzeker als ik een relatie heb..? Kleintjeyakult | 10 | 07-05-2003 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |