Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 11:52
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
Gisteravond had ik even mijn twijfels over het mannelijke geslacht, waarop ik om duistere redenen steeds weer op val. Ik vraag me af of jongens dingen niet heel anders zien dan meisjes. Als een meisje met een jongen zoent betekent dat volgens mij 9 op de 10 keer iets voor haar, en als ze de jongen na veel romantische woordjes iets verder laat gaan kan dit volgens mij niet minder dan veel voor haar betekenen. En nu ben ik heel erg geschrokken, want misschien betekent dit wel helemaal niet zo veel voor een jongen! Misschien is alles wel om lekker op te scheppen bij hun vrienden of gewoon om even te GENIETEN.

En nu graag eerlijk jongens... en meisjes...

Of dit meisje hier maakt een fout met haar nieuwe vriend!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 11:54
Verwijderd
Uhm...like duh? Er zijn jongens die bij een lieve blik meteen denken dat het meisje verliefd op ze is, er zijn meisjes die bij een aanraking meteen denken dat ze jongen helemaal voor ze wil gaan. Maar bij beide geslachten heb je ook mensen die het er lekker van nemen en lekker rondsletten. Bij jongens is dat denk ik wel iets meer dan bij meisjes, hoewel die vaak wel erger zijn als ze het doen. Hoe je dat kunt herkennen? Dat kun je niet. Je moet gewoon door schade en schande wijs worden.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:02
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als hij zegt dat hij je wilt zoenen/seks wilt dan is hij oprecht.
Anders kan je het niet peilen.
Oud 18-09-2004, 12:17
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Lena_jenaja schreef op 18-09-2004 @ 12:52 :
Als een meisje met een jongen zoent betekent dat volgens mij 9 op de 10 keer iets voor haar, en als ze de jongen na veel romantische woordjes iets verder laat gaan kan dit volgens mij niet minder dan veel voor haar betekenen.

Dat is andersom meestal ook wel zo.
Althans, voor mij wel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 12:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-09-2004 @ 13:02 :
Als hij zegt dat hij je wilt zoenen/seks wilt dan is hij oprecht.
Anders kan je het niet peilen.
precies, je kan dat altijd pas achteraf weten
Oud 18-09-2004, 13:18
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-09-2004 @ 12:54 :
Uhm...like duh? Er zijn jongens die bij een lieve blik meteen denken dat het meisje verliefd op ze is, er zijn meisjes die bij een aanraking meteen denken dat ze jongen helemaal voor ze wil gaan. Maar bij beide geslachten heb je ook mensen die het er lekker van nemen en lekker rondsletten. Bij jongens is dat denk ik wel iets meer dan bij meisjes, hoewel die vaak wel erger zijn als ze het doen. Hoe je dat kunt herkennen? Dat kun je niet. Je moet gewoon door schade en schande wijs worden.
ga ik volledig in mee.
Oud 18-09-2004, 13:23
dragonstorm
dragonstorm is offline
als 'm geen onbetrouwbare klotehufter is
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 14:41
Envy
Envy is offline
Citaat:
Lena_jenaja schreef op 18-09-2004 @ 12:52 :
Als een meisje met een jongen zoent betekent dat volgens mij 9 op de 10 keer iets voor haar
oh? ik denk het niet hoor.
je hebt zowel bij het vrouwelijke als bij het mannelijke geslacht mensen die zo zijn als jij omschrijft, en of jouw vriend zo'n persoon is kan jij waarschijnlijk beter inschatten dan wij.
Oud 18-09-2004, 14:48
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
me gevoel zegt van niet

me verstand zegt: pas un beetje op jah

dus...?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 18:41
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Lena_jenaja schreef op 18-09-2004 @ 15:48 :
me gevoel zegt van niet

me verstand zegt: pas un beetje op jah

dus...?
zou in dit geval tog maar op je verstand afgaan,
probeer wel van de momenten te genieten die je hebt met hem, maar je hoeft hem echt niet heel de tijd zijn zin te geven!

vertrouwen is in de beginfase die je met iemand hebt denk ik iets heel anders dan in een later stadium, daar is echt niets mis mee!

waar jij nu het beste op kunt vertrouwen is denk ik je verstand
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Samaris schreef op 18-09-2004 @ 13:17 :
Dat is andersom meestal ook wel zo.
Althans, voor mij wel.
Ja... ik ken net zoveel jongens als meisjes die meer achter een kus zoeken...
Het ligt natuurlijk ook aan de situatie. Als ik in een discotheek met een jongen zoen die ik die avond heb leren kennen, verwacht ik niet dat er meer achter zit. Als ik hem al lang ken en we al tijden om elkaar heendraaien, tja, dan is de kans een stuk groter dat hij meer wil.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:15
DvoorA
DvoorA is offline
je kunt aan die kleine dingetjes zien of een jongen oprecht is. Doet hij dingen die niets met sex te maken hebben, zoals je bellen omdat hij je mist, je de helft van zn eten geven als je honger hebt, dat soort dingen..als je twijfelt, dan zeg je gewoon dat je het komende jaar geen sex wil. Als hij hem dan smeert weet je genoeg.

maar ik denk wel dat lieve woordjes voor een meisje veel meer betekenen dan voor een jongen. Ik kan ook niet zeggen waarom, ik denk gewoon dat meisjes veel dieper kunnen liefhebben dan jongens
Oud 19-09-2004, 18:49
pienie
jongens die je tegenkomt in de kroeg of disco die zat zijn worden niet als oprecht beschouwd, meisjes ook niet, dus chillen met die billen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 18:54
Mindfields
Mindfields is offline
Hahaha, bullshit, als ik met een jongen zoen wil ik ook lang niet altijd iets.. Meisjes zijn 'net zo erg' als jongens.
Oud 19-09-2004, 21:28
Verwijderd
Op zich denk ik dat 't er vooral aan ligt dat jij (en misschien je vriendinnen) zo denken, en dat je toevallig jongens tegen bent gekomen die er niet zo over denken; er zijn net zo veel meisjes voor wie zoenen alleen lekker is, als jongens, of misschien heel iets minder, maar dan nauwelijks.

Maargoed, als je wilt weten wat voor intenties ene jongen heeft, dan kun je 'm natuurlijk ook eens leren kennen voor je er meteen op springt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 21:31
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat is niet alleen bij jongens hoor! er zijn zat meiden die alleen willen zoenen zonder dat er gevoelens mee spelen. dat is niet alleen bij jongens.
Oud 20-09-2004, 17:13
filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat je dat nooit echt zeker kan weten. Maar je kan wel in zijn ogen, lichaamstaal en gedrag zien wanneer hij het niet is. Misschien zijn er ook wel van die kenmerken als 'n jongen echt verlieft op je is?
Maar die zou ik niet weten.

Misschien als hij verlegen met een dingetje staat te friemelen als je tegen 'm praat ofzo?

Nou jah... ik weet 't niet echt... ik ben geen lichaamstaal student ofzo
Oud 20-09-2004, 17:18
Lena_jenaja
Lena_jenaja is offline
contact gezocht: lichaamstaal student...

euj maar als hij je iedere dag belt, hij je midden in de nacht nog komt bezoeken als je ergens mee zit etc... moet t toch wel goed zitten...

misschien betekent t feit dat meisjes veel langer nodig hebben om over iemand heen te komen niet dat ze meer van diegene hielden... en misschien betekent het idee: de volgende! niet perse dat ze de andere niet missen....

hooowp zoow...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:15
Verwijderd
Pas wanneer je weet waarom en op welke manier iemand zich in het algemeen gedraagt, weet je ook hoeveel zijn of haar gedrag ten opzichte van jou betekent.

Oftewel: je weet het pas als je hem beter kent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten