Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2004, 10:45
Ayoshe
Ayoshe is offline
Hoi iedereen,

ik heb een vraag:

Gister avond was ik bezig in mijn kamer, toen ik plotseling iets zag bewegen uit mijn ooghoeken. Ik keek, en dacht dat ik een vlieg zag of zo (maar groter). Het was ongeveer een halve meter van mij vandaan. Toen ik beter keek, zag ik dat het een ronde soort van vlek was. Het sprong opeens van plek naar plek, ik moest het telkens volgen met mijn ogen. Was erg raar. Toen het wegging ging ik gewoon verder met wat ik aan het doen was, want ik wou mezelf niet bang maken. Later ging ik staan op de plek waar ik dat bolletje zag. Opeens voelde ik soort van elektriciteit gevoel... erg freaky. Ik voelde helemaal statisch aan. Ik liep weg van de plek waar ik dat bolletje zag, en ook ging dat gevoel gelijk weg.

Ik denk niet dat ik die bolletje zag omdat ik moe was ofzo, want die vlekken zouden niet zo van de ene kant van de kamer, naar de andere kant springen. IK moest het volgen met mijn ogen, niet anders om.

Maarja, was gewoon vreemd.

Please ga geen rare opmerkingen maken, maar hierover serieus praten. Ik weet nu wel dat sommige van jullie denken dat ik naar een psyichiator (spelling ) moet gaan.... en dat ik totaal gestoord ben.... maar liever wil ik dat niet horen .
Thankyou

*Ayoshe
Oud 12-09-2004, 10:59
Verwijderd
Dat is niks psychisch, dat met die ooghoeken is gewoon een 'foutje' in je waarneming. Reproduceerbaar en wetenschappelijk aangetoond.

Dat met die 'elektriciteit' vind ik een beetje vaag. Misschien associeerde je het waanbeeld met een gevoel, waardoor je een soort vreemde illusie kreeg.
Oud 12-09-2004, 11:08
Ayoshe
Ayoshe is offline
Het kan zijn geweest dat ik moe was. Ik wil niet gelijk conluderen dat het een geest was ofzo, er kan ook een logische verklaring zijn... maar ik vind het toch vreemd.
Ik weet wel hoe die vlekken eruit zien als je moe bent, maar dit leek ECHT te zijn. Daarom dacht ik ook eerst dat het een vlieg was.... ook terwijl ik ernaar keek dacht ik nog dat het een vlieg was.... maar toen het zo raar bewoog en ik goed kon zien wat het was, was het een bolletje.

Bedankt voor je reply
Oud 18-09-2004, 13:48
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
heb je meer van die dingen (gehad)?

psychiater
Oud 19-09-2004, 22:28
JCG
JCG is offline
geen slaapgebrek? Ik ga altijd dingen in mijn ooghoeken zien als ik slaaptekort heb.
Oud 20-09-2004, 21:44
abandon17
abandon17 is offline
Ja ik heb dat ook wel eens, dat ik een bolletje ofzo zie en dan moet je het verplicht volgen met je ogen terwijl je ze dicht hebt..? Vet vreemd alleen niet iets ergs denk ik....
Oud 22-09-2004, 17:20
Big M
Big M is offline
Gezichtsbedrog. En nu ik erover typ begin ik het ook te zien. Maar niks ernstigs hoor

alhoewel het begint errug irritant te worden...
Advertentie

Regels voor berichten